SSC Annonser Säljes – Delar Intressekoll Cosworth kammar med AVCS

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    STIred
    Deltagare

Har en uppsättning Cosworth kammar som eventuellt är till salu. Passar både i 2.0L och 2.5L sti toppar med avcs. Hels bör topparna byggas om med nya fjädrar, etc om dessa ska funka optimalt.

http://www.cosworthusa.com/store/pc/viewPrd.asp?idcategory=7&idproduct=118

De är helt nya aldrig monterade eller använda.

Prisidé: lämna vettigt bud

kontakta via PM vid intresse

/r

HighLevelOfSweden
      Deltagare

Har en uppsättning Cosworth kammar som eventuellt är till salu. Passar både i 2.0L och 2.5L sti toppar med avcs. Hels bör topparna byggas om med nya fjädrar, etc om dessa ska funka optimalt.

http://www.cosworthusa.com/store/pc/viewPrd.asp?idcategory=7&idproduct=118

De är helt nya aldrig monterade eller använda.

Prisidé: lämna vettigt bud

kontakta via PM vid intresse

/r

Tjena på dig!!

Hör av dig ang pris!! ;0)

STIred
        Deltagare

Tjena på dig!!

Hör av dig ang pris!! ;0)

10.9mm på insug och 10.28mm på avgas. Samma som jag hade på gamla bilen.

Det här är bara intressekoll på kammarna än sålänge, kanhända att det slutar med att jag bygger en uppsättning reservtoppar med dem. Inte bestämt mig 100% än, men jag kommer att ha bestämt mig inom max en vecka iaf. Kan höra av mig med pris då i så fall :). Bud mottages annars gärna under tiden, blir lättare fundera då 😉

/r

STIred
          Deltagare

Har fått ett bud av Kvarniskokarn för delararna jag har ute(både kammar och supertechgrejerna) och eftersom jag känner honom bra privat så komer jag sälja till honom ifall det blir att jag säljer. Tack för dem som visat intresse.

/r

Kvarnis
            Deltagare

😀

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.