SSC Allmänt snack Träffar Intressekoll EDPS Stockholm Strängnäs Malmby 14/6

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
  • Författare
    jeppe
    Deltagare

Ja som rubriken råder
      Finns det intresse att träffas på En dag på strippen
      och ha det trevligt
      med klubbparkering, Klubbtält, Arraksbollar mm ?
      http://www.bilsport.se

OzO
      Deltagare

Mycket mycket möjligt att jag åker dit för att bränna flinten! 😀

/G
        _____
        ::::: | ~ ”…otrevligast, men framför allt bäst å värst…” ~ | :::::

Koffe
        Keymaster

Jag kommer med största sannolikhet var där och kolla. Finns det en klubbparkering så ställer jag gärna bilen där (så slipper man ta bussen 🙂

Arraksbollar låter lysande :9

//Koffe

Krille_G
          Deltagare

Jag kommer!
            Vill ju se om man kan få en värdig tid.

Mitten 12:a vore rätt bra målet är en hög 11 hoppet är de sista som över ger en! =)

Kom gärna fram å snacka lite!

Vit GT med kolfiberhuv

alrik
            Deltagare

Hoppas ni kommer ha skoj!

Själv så kommer jag sitta på en ADR-kurs från kl:08,00 till 16-17 tiden. De är mumma de! 🙁

/Mikael

Koffe
              Keymaster

Misstänker att det inte blir nån gemensam parkering imorgon med tanke på responsen?
                Vi får hoppas att vädret blir schysst iaf… ser ju lite skakigt ut för tillfället. Men SMHI säger faktiskt uppehåll i Stängnäs imorgon (än så länge).

MVH
                //Koffe, som ändå inte hunnit tvätta bilen =)

OzO
                Deltagare

Jag kommer! Vill ju se om man kan få en värdig tid.Mitten 12:a vore rätt bra målet är en hög 11 hoppet är de sista som över ger en! =)Kom gärna fram å snacka lite!Vit GT med kolfiberhuv

Hur gick det sen efter vi hade hälsat på dig? Förbättrade du nåt? 🙂
                  Snygg bil iaf! Clean som man säger…

Appelgren lät 80 år gammal med sin hesa röst! 😀

Kuriosa: BMW’n som behövde 12+ sec för att bygga upp laddtryck innan han kunde starta… så när han startade hade motståndaren redan hunnit i mål så då fick han ingen tid! 😀

/G
                  _____
                  ::::: | ~ ”…otrevligast, men framför allt bäst å värst…” ~ | :::::

lunkan
                  Deltagare

Jag kommer! Vill ju se om man kan få en värdig tid.Mitten 12:a vore rätt bra målet är en hög 11 hoppet är de sista som över ger en! =)Kom gärna fram å snacka lite!Vit GT med kolfiberhuv

Vad blev det för tid?

Krille_G
                    Deltagare

402m 13,34 – 166,77km/h

jag är så jävla miss nöjd rent ut sagt.
                      Näe de känndes inte bra starterna satt som dom skulle men bilen kändes trött efter 2:an.

När jag kom hem fick ju bilen smaka å då kändes den mycket piggare,
                      den laddar fan så mycket bättreom den få jobba upp lite tryck istället för att den får börja på höga varv. men jag vet inte jag är väl helt jävla dum ihuvet.

Näe jag ska ringa Per på måndag sen får jag se hur de blir i fram tiden nytt sprut eller försäljning, har ju lagt ner minst en års lön utan resultat.

Men iof är bilen byggd för att gå fort på banan så den ska väl få smaka 1 gång till innan den slut gilltiga domen kommer!

lunkan
                      Deltagare

Vad är gjort på bilen om du lagt ut en årslön? 😮

Måste testa min under sommaren o se vad man kan få för tid med mycket delar bytta 🙁 Inte för att det spelar någon roll då jag inte trimmat för att åka rakt fram enbart utan för att det ska gå snabbt till nästa kurva 😀

Krille_G
                        Deltagare

Ja vad har jag inte gjort !

de har hunnit bli 4 mappningar som har kostat mellan 5ooo-11ooo + ecu tec med den mappningen,

STI låda.
                          smidda kolvar å stakar.
                          spridare.
                          turbo.
                          avgas system från turbon.
                          osv för att bara nämna några stora grejer, de mesta är bytt.

Öhlinarna har jag kastat av till förmån för XYZ,
                          min bil är ju tänkt att gå fort på bana och de ska hålla, har kört över 5000mil med dessa delar utan några problem ta i trä, men mappningarna blir jag aldrig riktigt nöjd med de är därför jag har fått den mappad totalt 5 gånger.
                          tycker den svarar kanon bra när man kör på gatan å trycker på, men i strängnäs, blev jag knäckt. har fått ett rätt bra bud, men jag vet inte om jag är redo att ta ut skillmässa ännu.
                          Den kanske får en chans till om jag är snäll!

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
                        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.