SSC Allmänt snack Träffar Intressekoll: Gokartkörning den 1 mars i GBG?

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 43 totalt)
  • Författare
    kamikaze
    Deltagare

Jag är oxå klar

Chewie
      Deltagare

På väg att bli en anmälningstråd av detta, så jag säger stopp och ber er titta i den rätta tråden här under träffar!

See you there!

Grusdraparn
        Deltagare

Jag har spelning den 15:e, vet inte än vilken tid vi börjar så jag avvaktar med att anmäla mig. Men jäkligt sugen på att köra är man.

/Klas – skriver i denna tråd för att inte kludda ner anmälningstråden

specialized
          Deltagare

Jag har spelning den 15:e, vet inte än vilken tid vi börjar så jag avvaktar med att anmäla mig. Men jäkligt sugen på att köra är man./Klas – skriver i denna tråd för att inte kludda ner anmälningstråden

Om nu körningen blir mellan 13-15 som Magnus skriver i mailet så är det ok med mig att vi åker hemåt lite tidigare så du kommer hem i tid och kan värma upp congasarna & handlederna 😉

Just det, detta förutsatte att vi samåker 🙂

Mvh.Mattias – http://www.garaget.org/?car=18857
            ———————————-
            SS @ en halv förmiddag inklusive 3 snurrningar 😉

Grusdraparn
            Deltagare

Om nu körningen blir mellan 13-15 som Magnus skriver i mailet så är det ok med mig att vi åker hemåt lite tidigare så du kommer hem i tid och kan värma upp congasarna & handlederna ;)Just det, detta förutsatte att vi samåker :)Mvh.Mattias – http://www.garaget.org/?car=18857———————————-SS @ en halv förmiddag inklusive 3 snurrningar 😉

Pixis min tanke, måste bara få bekräftat när dom vill dra igång…

/K

Chewie
              Deltagare

Vad e ni alla goa gubbar och tjejer? Vi brukar vara flera på våra körningar. Kom inte och säg att ni inte kan med denna framförhållning 😀 😀 Kolla anmälningstråd för mer info!

http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=11&topic_id=21764&mesg_id=21764&page=

Chewie
                Deltagare

Ja tiden går och vi bör nog bli minst 8 personer, vakna och kom ur era ideen nu! x( x( x(

Annars kommer jag att mailbomba er som e medlemmar 😀 😀 😀

Spana in anmälningstråden:

http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=11&topic_id=21764&mesg_id=21764&page=

Grusdraparn
                  Deltagare

Ja tiden går och vi bör nog bli minst 8 personer, vakna och kom ur era ideen nu! x( x( x(Annars kommer jag att mailbomba er som e medlemmar 😀 😀 :DSpana in anmälningstråden:http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=11&topic_id=21764&mesg_id=21764&page=

Jag kan vara med om det blir en tidig gokart-tid (kl. 13), annars är det kört för min del.

/K

Chewie
                    Deltagare

Ingen annan som opponerat sig om tiderna, så inget e omöjligt!!!

challe
                      Deltagare

Jag tycker att kör på dom tider då flest kan, och kan inte dräparn senare än 13 så kör vi väl på det eller? 🙂

sille
                        Deltagare

Helt klart att vi gör det…..

Grusdraparn
                          Deltagare

Är banan bokad och klar-klar-klar till kl.13 ?

/K

Chewie
                            Deltagare

Banan bokad och klar! Det dök upp ett litet problem bara. Dom vill ha pengar i förväg pga att det är helg och högt tryck på banan då.
                              Så jag skulle behöva få in pengar från alla deltagare till mitt konto senast fredag!

Pris 350:- Då är det riktig tävling med kval och hela kittet.

Kontouppgifter kommer på PM till berörda personer. SLARVA INTE MED DETTA!!!!! x( x( x(

Bangar ni ur får vi andra betala mer!!!!!!!! Banan e bokad med tio bilar!

MVH
                              Magnus ”Kronofogden Tuggarn” Johansson
                              0705-440091

sille
                              Deltagare

Betalat å klart….:-)

challe
                                Deltagare

Dollares på väg…. 🙂

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 43 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.