SSC Allmänt snack Träffar Intressekoll: Gokartkörning den 1 mars i GBG?

Visar 13 inlägg - 31 till 43 (av 43 totalt)
  • Författare
    kamikaze
    Deltagare

Betalat 🙂

STIred
      Deltagare

pengar överförda

/r-åker röd justy till gokarten 😀

Grusdraparn
        Deltagare

Elektroniska pissetassar påväg över linan 🙂

/K – vill se Raul spinna ringar med Justy’n

specialized
          Deltagare

11 miljoooooneeeer på väg….

Mvh.Mattias – http://www.garaget.org/?car=18857
            ———————————-
            SS @ en halv förmiddag inklusive 3 snurrningar 😉

STIred
            Deltagare

vill se Raul spinna ringar med Justy’n

Det ordnar jag vetu 😀

/r

PetterSolberg
              Deltagare

betalt nu..

Patrik
                STi-06 PSE III

Just try
                Deltagare

vill se Raul spinna ringar med Justy’n

Det ordnar jag vetu 😀 /r

Nu har jag betalt också!! Är det mig ni menar med Justy´n??
                  Riktigt så långsam är jag nog inte hehe!! Men vi får se!!
                  Har ställt på imprezan nu också så det blir att åka fint till körningen!!!:-)

specialized
                  Deltagare

Är det mig ni menar med Justy´n??

En ledtråd.

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/justy/Just2.sized.jpg

Mvh.Mattias – Nu med VF35:a 🙂 http://www.garaget.org/?car=18857
                    ———————————-
                    SS @ en halv förmiddag inklusive 3 snurrningar 😉

Just try
                    Deltagare

hehe ok då är jag med i matchen igen! Hoppas på rolig körning på lördag!!

Chewie
                      Deltagare

Vi har en avhoppare! Någon som har någon subarutok som ni kan ta med er så vi blir tio! Erik ”Blue Angel” har inte gett sig tillkänna ang körningen så det finns en plats vakant. Ligger ute med pengar för honom just nu ;( ;( Famlijemedlem går också bra. bara buklan kan gå till någon med subaru

Förresten, vem har bucklan sen förra körningen vid Autotech körningen??????

Just try
                        Deltagare

Halloj snart smäller det!!! För att använda ett gammalt fint utryck så är jag så jävla laddad!!!!!

Blir det någon mer än jag som tar pärlan till körningen?
                          Tänkte att det kunde varit kul att mötas upp vid tex götaplatsen i göteborg och köra i samlad trupp genom stan till körningen! Finns det något intresse? Förslag samling 30 minuter innan på götaplatsen. Skriv i tråden om ni tänker dyka upp!

Mvh Magnus

Grusdraparn
                          Deltagare

Vi har en avhoppare! Någon som har någon subarutok som ni kan ta med er så vi blir tio! Erik ”Blue Angel” har inte gett sig tillkänna ang körningen så det finns en plats vakant. Ligger ute med pengar för honom just nu ;( ;( Famlijemedlem går också bra. bara buklan kan gå till någon med subaruFörresten, vem har bucklan sen förra körningen vid Autotech körningen??????

Autotechkörningen var ”bucklös” eftersom vi körde i blandade lag med autotechgänget.
                            Den senaste som vann bucklan var Ulrik när det kördes konbana på flygfältet.

/K – hoppas att nån annan vill förbarma sig över styggelsen denna gången, då både jag och Ulrik riskerar bli hemlösa om man släpar hem den igen 😉 😀

Chewie
                            Deltagare

Så bucklan kommer inte att finnas med mao? Attans!!!!!! Vet ju minst en som e sugen på den!!!!!

Får ju se till och hämta den om den finns hos Ulrik!

Kanske kan bli en gemensam körning dit någon dag och visa Ulrik att Subaru lever, för det verkar inte han göra, inte här iaf 😀 😀 😀

Visar 13 inlägg - 31 till 43 (av 43 totalt)
                            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.