SSC Allmänt snack Allmänt småprat Intressekoll Gruppköp av nerlackning?

Visar 7 inlägg - 16 till 22 (av 22 totalt)
  • Författare
    Manor
    Deltagare

AK-Impreza är intresserad av nerlackning (enligt uppgift), och det finns säkert andra om även av- och påmonteringen kan fixas på något smidigt sätt.Jag har beställt nerlackning (samt lackning av en bakspoiler) via Jerry i Värsterås…som då hjälper mig med av- och påmontering i samband med sänkningen av min bil.mvh Mats N

Du är jerrys största kund ?:-) /Adde

Nä, jag är inte den största…men den äldsta 😀 😀 :D.

mvh Mats N

Manor
      Deltagare

AK-Impreza är intresserad av nerlackning (enligt uppgift), och det finns säkert andra om även av- och påmonteringen kan fixas på något smidigt sätt.

Jag har beställt nerlackning (samt lackning av en bakspoiler) via Jerry i Värsterås…som då hjälper mig med av- och påmontering i samband med sänkningen av min bil.

mvh Mats N

Niklas
        Deltagare

Skall bli skoj att se Mats åla fram med sin bil. Den är redan låg som den är, speciellt med nya läppen. Han kan glömma att åka ner i mitt garage igen. Eller ner kommer han men inte upp igen! 😀

Guailo
          Deltagare

No Worries. 😛

Men hur ska du kunna dra husvagnen när du sänkt bilen? Den kommer få för mycket framåtlut? 😛 😀

/P

Guailo
            Deltagare

Tja Mats!

PÅ min eller Jerrys lackomgång? :*

Det kanske dags att dela upp tråden för att undvika förvirring, eller haka på till U-Sala där det drar ihop sig för lack innom kort?

/P

ADDE.H
              Deltagare

AK-Impreza är intresserad av nerlackning (enligt uppgift), och det finns säkert andra om även av- och påmonteringen kan fixas på något smidigt sätt.Jag har beställt nerlackning (samt lackning av en bakspoiler) via Jerry i Värsterås…som då hjälper mig med av- och påmontering i samband med sänkningen av min bil.mvh Mats N

Du är jerrys största kund!? 😀

/Adde

SecretAgentMan
                Deltagare

Vi har lack på G i Västerås, ett par bilar i den vanliga silver (729 – om minnet inte sviker mig), men det är lite flytande när det blir av.

/J

Visar 7 inlägg - 16 till 22 (av 22 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.