AK-Impreza är intresserad av nerlackning (enligt uppgift), och det finns säkert andra om även av- och påmonteringen kan fixas på något smidigt sätt.Jag har beställt nerlackning (samt lackning av en bakspoiler) via Jerry i Värsterås…som då hjälper mig med av- och påmontering i samband med sänkningen av min bil.mvh Mats N
Du är jerrys största kund ?:-) /Adde
Nä, jag är inte den största…men den äldsta 😀 😀 :D.
AK-Impreza är intresserad av nerlackning (enligt uppgift), och det finns säkert andra om även av- och påmonteringen kan fixas på något smidigt sätt.
Jag har beställt nerlackning (samt lackning av en bakspoiler) via Jerry i Värsterås…som då hjälper mig med av- och påmontering i samband med sänkningen av min bil.
Skall bli skoj att se Mats åla fram med sin bil. Den är redan låg som den är, speciellt med nya läppen. Han kan glömma att åka ner i mitt garage igen. Eller ner kommer han men inte upp igen! 😀
AK-Impreza är intresserad av nerlackning (enligt uppgift), och det finns säkert andra om även av- och påmonteringen kan fixas på något smidigt sätt.Jag har beställt nerlackning (samt lackning av en bakspoiler) via Jerry i Värsterås…som då hjälper mig med av- och påmontering i samband med sänkningen av min bil.mvh Mats N