SSC Allmänt snack Träffar Intressekoll/Inför: Konbana på Vårgårda flygfält 4/11

• Detta ämne har 110 svar, 5,457 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år sedan av Grusdraparn.
Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 111 totalt)
  • Författare
    simo
    Deltagare

När jag mätte, dock med ögonmått fick jag den till ca 200 kokare lång vilket är en del kortare än Emmaboda 🙁

/U – som gärna får ett mer exakt mått så man kan rita skalenligt 😀

SecretAgentMan
      Deltagare

Inga långväga gäster som skall dyka upp??

Hä, så sent på året har man ju ställt av bilen, på pallbockar, med fulldubben påskruvat i väntan på bättre tider? Sörlänningar… 😀

/J

PetterSolberg
        Deltagare

jag kommer inte in där.. men det är för kort för att köra 402 m iaf för man skulle tydligen inte hinna bromsa innan asfalten tar slut..

Patrik
          Blå WRX-01

Mats
          Deltagare

Jepp, ja PM:ar ut kontonuffror till alla som anmält sig så kan ni betala in pengarna.
            Perfekt idé Simo så slipper vi rådda med pengar på lördag morgon.

Mats GBG
            Regionsansvarig Göteborg

Mats
            Deltagare

Inga långväga gäster som skall dyka upp??

Hä, så sent på året har man ju ställt av bilen, på pallbockar, med fulldubben påskruvat i väntan på bättre tider? Sörlänningar… 😀 /J

Det var den sämsta ursäkten jag hört på länge. Snack om is i november… 😀 :*

Mats GBG
              Regionsansvarig Göteborg

Mats
              Deltagare

Ärligt talat, hur är måtten på vårgårda banan? Skulle varit kul om man kunde få en likadan som Emmaboda. Så man kunde se om man bättrar sig sen i sommras.Någon som vet?Solberg, åk dit med måttbandet nu….

Om Eniro stämmer så skall banan vara ca 900-920 meter lång.

Edit: 920/4,4 (en kokare) = 209st. Snyggt K&N… 😀

Mats GBG
                Regionsansvarig Göteborg

Grusdraparn
                Deltagare

920/4,4 (en kokare) = 209st. Snyggt K&N… 😀 Mats GBGRegionsansvarig Göteborg

Reeespect! 😀

Då har man iaf bokat tid på mappaffärn. Ska montera solenoiden till växellådsskjutarknappen i helgen :9

/K – tror att det är överflödigt med respons på min standardkokare

Mats
                  Deltagare

PM har skickats till alla som anmält sig.
                    Det går självklart också att betala på plats men det blir mindre hantering på lördag och mer åkning om vi inte måste fixa med pengar och sånt.

Mats GBG
                    Regionsansvarig Göteborg

Mats
                    Deltagare

Reeespect! :DDå har man iaf bokat tid på mappaffärn. Ska montera solenoiden till växellådsskjutarknappen i helgen :9 /K – tror att det är överflödigt med respons på min standardkokare

De e reeespekt med växellådsskjuta knapp också. :9

Mats GBG/som bokar provtur i vänsterstolen me knappen aktiverad
                      Regionsansvarig Göteborg

Grusdraparn
                      Deltagare

Reeespect! :DDå har man iaf bokat tid på mappaffärn. Ska montera solenoiden till växellådsskjutarknappen i helgen :9 /K – tror att det är överflödigt med respons på min standardkokare

De e reeespekt med växellådsskjuta knapp också. :9 Mats GBG/som bokar provtur i vänsterstolen me knappen aktiveradRegionsansvarig Göteborg

Självklart 🙂 Men då får du bju på en resa i snabbaste R:en…

/K – Slantar prexis överförda…

challe
                        Deltagare

Hade mer än gärna åkt med, men nu är det så att man är idrottsman och givetvis så va det match. Så det får väl bli någon annan gång. 🙁

simo
                          Deltagare

Hade mer än gärna åkt med, men nu är det så att man är idrottsman och givetvis så va det match. Så det får väl bli någon annan gång. 🙁

Rally-match, F1-match, WTCC-match….vilken idrott är de? 😉 😀

/U – med kokarögonmått

challe
                            Deltagare

Nix inget rätt där inte. Det är hockey vi snackar om.

Macke
                              Deltagare

Hoppas jag inte är för sent ute!

1. Mats
                                2. KN
                                3. Magnus ”Tuggarn”
                                4. Mattias
                                5. Klas
                                6. Patrik
                                7. Tobbe
                                8. Andreas
                                9. Robert
                                10. Jonas
                                11. Markus

Jag skall kolla om ”pressfotografen” kan hänga på!!!

simo
                                Deltagare

Har färgen i Paint tagit slut…tycker det kommit in lite dåligt med förslag till sträckning…kom igen nu o rita lite! Ja lovar, det är kul! 😀

Jonas, Mattias ta med en 6 pack nödraketer o våldgästa Daniel så vi får ett par kurviga (jpg, avi, mpeg osv) banor… 😉

/U

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 111 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.