› SSC › Allmänt snack › Träffar › Intressekoll/Inför: Konbana på Vårgårda flygfält 4/11
- Detta ämne har 110 svar, 5,457 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år sedan av
Grusdraparn.
-
FörfattareInlägg
-
25 oktober, 2006 kl. 20:02 #144698
Grusdraparn
DeltagareBadapadaapadaaa…tumme ur!
ÄNTLIGEN, så är kokarn riktigt körbar igen. Per på Trollspeed har gjort underverk, STORT tack! Nu går den riktigt gött igen, drar fullt ut på växlarna och vissnar inte över 5000 varv som den gjorde med den gamla IC´n. Medans vi ändå skulle mappa passade jag på att montera en solenoid för att hålla insugsspjället öppet när ALS´n är aktiverad, så nu ställde han även den hårdare än förut. Men det blir inga stillastående starter med den (doglådskontot är långt ifrån välfyllt) så jag lägger in mitt veto på rullande start den 4/11. Nu är jag riktigt sugen på att köra igen, det har blivit alldeles för lite av den varan i år. För den som är intresserad av siffror så vart det samma effekt som i en orginal gamm-STi, 278 hk…
…fast på hjulen då givetvis 🙂
Responsen ligger på ungefär 0 bar/K – nu ska den bara besiktigas också…
26 oktober, 2006 kl. 05:33 #144722Mats
DeltagareGött me respons. Alltid lika skoj att få sånt förevisat genom telefon. Lite tältpinne blev det allt.
11 pers blev vi anmälda totalt. Ska kolla kontot ikväll så meddelar jag hur många som betalt.
Eventuellt dyker en Legacy Spec B upp också för o titta på o snacka lite skit.
Mats GBG
Regionsansvarig Göteborg26 oktober, 2006 kl. 07:37 #144672Blocken
DeltagareFör den som är intresserad av siffror så vart det samma effekt som i en orginal gamm-STi, 278 hk……fast på hjulen då givetvis 🙂
…f-n, då får det bli en ny resa till Trollspeed till våren igen då… Går ju’nte att ha mindre effekt än ’Dräparn 😉
Vad blev det för vrid?
Stort jädrarns lycka till med träffen nästa helg! Skitkul att ni plockar fram konorna och Kokarna på Sveriges framsida. Regionsansvarige vet väl att det finns en liten slant per medlem avsatt för exempelvis korvgrillning? (…särskilt när Grusdräparn står för elden :+ )
Mvh Blocken – vars Kokare fått silvrigt Thsssaab-täcke
…………………..
Thai-Perr26 oktober, 2006 kl. 08:06 #144699Grusdraparn
DeltagareFinns det nån lokal vi kan få tillgång till om det t.ex. skulle spöregna?
Har vi tidtagningsmöjligheter, skall det raggas tag på lämpliga stopp-ur?
Finns det bränsle att tillgå i närheten (gärna Preem) eller skall man fylla upp och ta med sig jeepdunkarna?
Hur många sekunder tjänar KN på sin senaste uppgradering?
Var nånstans i anmälningslistan hittar jag Daniel?
Vad väljer man vid regn, r-däck eller standarddäck?/Klas frågehörna
26 oktober, 2006 kl. 08:15 #144700Grusdraparn
DeltagareFör den som är intresserad av siffror så vart det samma effekt som i en orginal gamm-STi, 278 hk……fast på hjulen då givetvis 🙂
…f-n, då får det bli en ny resa till Trollspeed till våren igen då… Går ju’nte att ha mindre effekt än ’Dräparn 😉 Vad blev det för vrid?Stort jädrarns lycka till med träffen nästa helg! Skitkul att ni plockar fram konorna och Kokarna på Sveriges framsida. Regionsansvarige vet väl att det finns en liten slant per medlem avsatt för exempelvis korvgrillning? (…särskilt när Grusdräparn står för elden :+ )Mvh Blocken – vars Kokare fått silvrigt Thsssaab-täcke…………………..Thai-Perr
Du kan vara lugn och spara dom slantarna till nått annat sköj, kanske en hundlåda eller liknande. Du har mer pulver i din ca: 6 hk mer på hjulen, kvalificerad gissning från Per är att ditt grenrör står för den skillnaden. Attans att man inte slog till hos Jerrymannen innan du hann dit 😉 . Å andra sidan har jag ju nått att skylla på nu 😀 . Vrid vart det 440 på veven, kollade tyvärr inte upp
26 oktober, 2006 kl. 08:53 #144682simo
DeltagareGött dräparn! Korvgrillning..smaskens :7
Skulle tro att den senaste uppgraderingen gav ca +5kg 😀 dock räknar jag med att de insirationen från den tyska filmen kommer göra att det går lite fortare…. 😛 😮
/U
26 oktober, 2006 kl. 15:36 #144735PetterSolberg
DeltagareKlas-> Preem finns 3min från fältet..
Patrik
Blå WRX-0126 oktober, 2006 kl. 16:02 #144701Grusdraparn
DeltagareKlas-> Preem finns 3min från fältet..PatrikBlå WRX-01
Kanon! Då lämnar jag dunkarna hemma 🙂
/K
26 oktober, 2006 kl. 19:04 #144758challe
DeltagareFick reda på igår att det inte blir ngn match för min del den 4. 🙂 Så nu e jag sugen som satan på att hänga med er andra och sladda lite. För sent eller? 🙁
26 oktober, 2006 kl. 19:21 #144702Grusdraparn
DeltagareFick reda på igår att det inte blir ngn match för min del den 4. 🙂 Så nu e jag sugen som satan på att hänga med er andra och sladda lite. För sent eller? 🙁
Det borde väl inte vara några bekymmer, kopiera listan med anmälda, lägg till dig själv och invänta PM med kontouppgifter från Mats så slantar du bara in 250 pissetassar.
/K
26 oktober, 2006 kl. 19:40 #144759challe
Deltagare1. Mats
2. KN
3. Magnus ”Tuggarn”
4. Mattias
5. Klas
6. Patrik
7. Tobbe
8. Andreas
9. Robert
10. Jonas
11. Markus
12. CalleSedär ja. Broder följer också med. Kan dock inte köra eftersom han tar sig fram med kryckor, och det ska han göra fram till jul.
26 oktober, 2006 kl. 21:12 #144773zwift
DeltagareGöttt å höra att du ska med nu,,
vi kan ju styra upp en mötesplatts här i Borås på morgonen då,,Tobbe/Borås
27 oktober, 2006 kl. 15:58 #144760challe
DeltagareDet låter som en bra ide.
Förslag?27 oktober, 2006 kl. 16:27 #144774zwift
DeltagareVi skulle ju kunna ses vid Mcdonalds knalleland typ,,
Åker ju ändå vägen därförbi mot Fristad när man ska te vårgårda.Tobbe/Borås
27 oktober, 2006 kl. 18:52 #144761challe
DeltagareLåter ju ok, kan väl bestämma tid och sånt lite senare
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.