› SSC › Allmänt snack › Träffar › Intressekoll/Inför: Konbana på Vårgårda flygfält 4/11
- Detta ämne har 110 svar, 5,457 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år sedan av
Grusdraparn.
-
FörfattareInlägg
-
28 oktober, 2006 kl. 07:27 #144683
simo
DeltagareSå då var degen insatt, däcken vallade, soppan sockrad, ratten inoljad osv…enda felet är att det är fel lördag…
/U – inte alls laddad 😀
29 oktober, 2006 kl. 20:54 #144703Grusdraparn
DeltagareSå då var degen insatt, däcken vallade, soppan sockrad, ratten inoljad osv…enda felet är att det är fel lördag…/U – inte alls laddad 😀
Då får väl en annan kontra med infälld antenn, nyollade bromsar, finkammade ventiler, helium i däcken och en sju jäkla massa gåå…
30 oktober, 2006 kl. 13:14 #144684simo
DeltagareDå får väl en annan kontra med infälld antenn, nyollade bromsar, finkammade ventiler, helium i däcken och en sju jäkla massa gåå…/K – snart e d lördag igen
Sådana gamla trix alltså…blev inte Schomie diskad 98 för just ollning av bromsar? 😮 😛
/U – som ska byta till r-däck ikväll
30 oktober, 2006 kl. 13:54 #144704Grusdraparn
DeltagareSådana gamla trix alltså…blev inte Schomie diskad 98 för just ollning av bromsar? 😮 😛
/U – som ska byta till r-däck ikvällNjaaää, jag har för mig att han plockade bort navelluddet i smyg EFTER invägningen…något även jag tänkt praktisera.
/K
30 oktober, 2006 kl. 14:08 #144685simo
DeltagareNjaaää, jag har för mig att han plockade bort navelluddet i smyg EFTER invägningen…något även jag tänkt praktisera./K
*HOST* svårt att väga ngt som inte väger ngt… 😉
Tror Mats skulle ta med ett 100-tal körvar till dig
/U – som röstar för att vi drar bort 1 sekund för var tionde kilo vi väger
30 oktober, 2006 kl. 14:30 #144705Grusdraparn
DeltagareHOST* svårt att väga ngt som inte väger ngt… 😉 Tror Mats skulle ta med ett 100-tal körvar till dig/U – som röstar för att vi drar bort 1 sekund för var tionde kilo vi väger
Toppen! Men det blir inte grillning förrän efter bilåkat 😉
Ska vi se… 1 sekund för var tionde kilo vi väger.
Då kör vi även 2 sekunder tillägg per monterad coilover, +0.5 sekunder för moCCaratt, +1.3 sekunder för lätt å go wallystol, -0.3 för diverse multimediastationer, -1.5 sekunder för deltagare endast iförd lädertanga (sugen på att komma på besök Block?), med mera. :+/K – funderar på att lägga på dubbdäcken
30 oktober, 2006 kl. 14:40 #144745specialized
DeltagareHOST* svårt att väga ngt som inte väger ngt… 😉 Tror Mats skulle ta med ett 100-tal körvar till dig/U – som röstar för att vi drar bort 1 sekund för var tionde kilo vi väger
Toppen! Men det blir inte grillning förrän efter bilåkat ;)Ska vi se… 1 sekund för var tionde kilo vi väger.Då kör vi även 2 sekunder tillägg per monterad coilover, +0.5 sekunder för moCCaratt, +1.3 sekunder för lätt å go wallystol, -0.3 för diverse multimediastationer, -1.5 sekunder för deltagare endast iförd lädertanga (sugen på att komma på besök Block?), med mera. :+ /K – funderar på att lägga på dubbdäcken
Du glömde ju – 4 sekunder för oss som varken har ”R” på däcken eller längst bak 😉
30 oktober, 2006 kl. 18:00 #144706Grusdraparn
DeltagareNu närmar det sig med stormsteg och vi behöver få in lite mer goa förslag på banor 🙂
Här kommer ett ”nytt” förslag.
http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album453/V_rg_rdaSS.jpg
KN (med sveriges största bromsar) föreslog en stilla stående målgång. Allt för att ställa till det för oss utan ABS och med underdimensionerade bromsar 🙂
/K – ska iväg och plocka bort Mattias husdjur
30 oktober, 2006 kl. 19:12 #144686simo
DeltagareSer bra ut Klas!
Verkar som det kommer att bli svårt att få temp i rmackorna till helgen 🙁
http://www.smhi.se/natvaderDL/data/jsfiles/images/e05acb7a24931a95cab76112a895680a/U – som tror att tempen i gummit kommer med tiden som fleckan sa..
30 oktober, 2006 kl. 20:19 #144707Grusdraparn
DeltagareAj då, såhär skall det se ut på Fredag:
http://www.smhi.se/natvaderDL/data/jsfiles/images/bd3a5a2767434a6fd7ec8e2b75228ea6
Iaf plusgrader och sol 🙂
Så vi får väl hoppas att det smittar av sig även till Lördagen/Klas
30 oktober, 2006 kl. 21:11 #144723Mats
DeltagareDe som pyntat är följande:
Kung-Klas
Patrik
Markus
Mattias A
Tobbe x 2
Calle
Sille
Jonas P
MatsSen har vi en okänd kille som kallar sig för internet. Nån som känner sig träffad? Kan det tänkas vara K&N som fnulat till det när han skickat degen??
Så om min lista stämmer så är det Tuggarn som inte betalt än.Mats GBG/funderar på nitrogen i däcken inför lördagen…
Regionsansvarig Göteborg31 oktober, 2006 kl. 06:10 #144751Chewie
DeltagareBara för att jag varit instängd i ett svinkallt serverrum i helgen och resten av veckan och jagat virus på servrar som ungjävlar hittar på, pengar fixas idag x( x( x(
/ Tuggarn vars teori stämmer, är det lov blir det virus!!!!!
31 oktober, 2006 kl. 18:30 #144762challe
DeltagareVarför kan inte dagarna gå liiite fortare när man nu vill det.
Börjar bli riktigt sugen nu.Kollade vädret förut och det skulle vara vxl molnlighet med 10-15gr på lördag. Det låter ju lovande 😛
31 oktober, 2006 kl. 20:28 #144687simo
DeltagareDen som väntar på ngt sköj väntar alltid för länge 🙁
Imorgon så åker iaf r-däcken på, blir nog att köra med ganska högt kalltryck. Ska nog börja med 2.0 runt om.
/U
31 oktober, 2006 kl. 22:55 #144753Surbarbro
DeltagareSka först tacka Simo för inbjudan, när det inte blev någon förarutbildning,på S.A.D.
Tråkigt!!;(
Har räknat på tiden……..
Får inte ihop den med verkligheten.
Lite för långt bort, men ursugen är jag.
Kanske inte först, men inte sist heller..
Ska satsa på det nästa gång.
Gasa på grabbar!
Kollar forumet, ser fram mot bilder och resultat.
Ge järnet!
/ catrine -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.