› SSC › Allmänt snack › Träffar › Intressekoll/Inför: Konbana på Vårgårda flygfält 4/11
- Detta ämne har 110 svar, 5,457 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år sedan av
Grusdraparn.
-
FörfattareInlägg
-
2 november, 2006 kl. 17:11 #144775
zwift
DeltagareKort fråga,
Vem eller vilka kommer vägen via Borås mot Vårgårda på lördag??
Tobe/Borås
2 november, 2006 kl. 17:20 #144763challe
DeltagareKort svar: Jag
Kort fråga: När???2 november, 2006 kl. 17:24 #144776zwift
DeltagareVi bör la va på platts 09:30.
Men ja vet varken var flygfältet ligger å inte alls hur lång tid det tar att åka te vårgårda från Borås,,Tobbe/Borås
2 november, 2006 kl. 17:29 #144724Mats
DeltagareVem ser till o ta med sig digitalkamera? Jag äger ingen så tyvärr får nån annan se till så dagen blir dokumenterad.
Det kommer att finnas grill på området. Kommer att bli borta vid fallskärms-föreningens klubbhus. Finns visst ett visst antal liter flygbränsle så det finns 1 ställe där vi får grilla. Samma gäller rökning om jag fattade det hela rätt.
Om allt klaffar så kommer jag ha med mig en lastbil upp så man kan plocka ur sina grejer och lägga på flaket. Vi kommer tyvärr inte att få tillgång till något utrymme i hangaren. Fällskärmskillarna hade heltäckningsmatta i sin hangar så… 😀
Nu hoppas vi bara på fint väder på lördag.
Mats GBG
Regionsansvarig Göteborg2 november, 2006 kl. 17:37 #144764challe
DeltagareDet tar iaf 30 min till Alingsås från Borås. Och det ser ju ut att vara ungefär lika långt till Vårgårda. så en timme är nog inte dumt att räkna med.
http://kartor.eniro.se/query?mop=mc&what=map&mapstate=1%3B1562200%3B6899163&map.x=208&map.y=318
Sen ska man ju hitta till flygfältet oxå, men det kan ju inte vara så svårt.
2 november, 2006 kl. 17:39 #144765challe
DeltagareVem ser till o ta med sig digitalkamera? Jag äger ingen så tyvärr får nån annan se till så dagen blir dokumenterad.Det kommer att finnas grill på området. Kommer att bli borta vid fallskärms-föreningens klubbhus. Finns visst ett visst antal liter flygbränsle så det finns 1 ställe där vi får grilla. Samma gäller rökning om jag fattade det hela rätt.Om allt klaffar så kommer jag ha med mig en lastbil upp så man kan plocka ur sina grejer och lägga på flaket. Vi kommer tyvärr inte att få tillgång till något utrymme i hangaren. Fällskärmskillarna hade heltäckningsmatta i sin hangar så… 😀 Nu hoppas vi bara på fint väder på lördag.Mats GBGRegionsansvarig Göteborg
Tuggarn har väl en?
Jag äger också en och den kommer följa med som handbagage2 november, 2006 kl. 17:47 #144725Mats
DeltagareHepp. Inte svårt alls o hitta. Sväng av vid McD och sväng sedan vänster under E20. Kör 300-400m så har du fältet på vänster sida. Missar du det så skall du kolla upp din syn 😉
Mats GBG
Regionsansvarig Göteborg2 november, 2006 kl. 17:53 #144777zwift
DeltagareVerkar vara ungefär 4,5 mil te vårgårda från Borås,,så om vi möts vid Mcdonalds knalleland strax innnan nio så bör vi hinna,,men att hitta sen e ju ett annat problem,,,
Men det ska vi nog lösa tror jag,,
Tobbe/Borås
2 november, 2006 kl. 18:23 #144766challe
DeltagareDå ses vi 🙂
2 november, 2006 kl. 18:26 #144742oskar
DeltagareVem ser till o ta med sig digitalkamera? Jag äger ingen så tyvärr får nån annan se till så dagen blir dokumenterad.Det kommer att finnas grill på området. Kommer att bli borta vid fallskärms-föreningens klubbhus. Finns visst ett visst antal liter flygbränsle så det finns 1 ställe där vi får grilla. Samma gäller rökning om jag fattade det hela rätt.Om allt klaffar så kommer jag ha med mig en lastbil upp så man kan plocka ur sina grejer och lägga på flaket. Vi kommer tyvärr inte att få tillgång till något utrymme i hangaren. Fällskärmskillarna hade heltäckningsmatta i sin hangar så… 😀 Nu hoppas vi bara på fint väder på lördag.Mats GBGRegionsansvarig Göteborg
Jag kommer upp och kollar (blir inget påställande av svarten 🙁 )
Kanske kan köra ett par varv me min WRC ford 😀 😀 😀
Tar givetvis med mig kameran.//Oskar
2 november, 2006 kl. 18:35 #144736PetterSolberg
Deltagarediverse saker kan ju läggas i mitt garage annars.. fast det är ju lättare på plats iofs.. när kommer du mats? antar att du behöver hjälp med lite saker och så? eller ska vi börja med banan när alla kommit eller hur gör vi?
Patrik
Blå WRX-012 november, 2006 kl. 19:05 #144746specialized
DeltagareDen stora frågan är väl om isen/snön kommer att försvinna ?
Hur ser det ut Petter ? 😉2 november, 2006 kl. 19:08 #144688simo
DeltagareSMHI lovad mig 10-15 grader på lördag 🙂
/U – som kommer att dyka upp lite tidigare o hjälpa till med banan.
2 november, 2006 kl. 20:04 #144737PetterSolberg
DeltagareHar inte kollat banan, kan svänga forbi imorgon och ge lägesrapport om det är isdäck på som gäller..
Patrik
Blå WRX-012 november, 2006 kl. 21:01 #144780Lundgren
DeltagareTänkte hänga med och kika lite. Blir tyvär ingen körning.
Kommer till Mcdonalds knalleland strax innan nio. -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.