SSC Allmänt snack Träffar Intressekoll ISÅKA söndag 4e mars

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 91 totalt)
  • Författare
    Blocken
    Deltagare

Bra jobbat, men en liten fråga, går det att ploga samma dag eller dagen före vi ska köra? annars räcker det ju med nån plusgrad så är vallarna så hårda så iaf jag inte kommer våga gasa så specielt mycket.

Plogar på måndag och kör på söndag.

Drar du i en vall som är nyplogad eller gamm-plogad så spricker plasten oavsett i 100 km/h…

”Plast är bara pynt” var nån dum jä-el som sa förra året… undrar om han tycker samma nu…? :+

/Bläck
      …………………..
      ThaiPerr!

syke
      Blockerad

WOooh! Bra jobbat!

Ska det betalas nått etc?

Blocken
        Deltagare

WOooh! Bra jobbat!Ska det betalas nått etc?

Jajemen – nån hundring per bil beroende på antal bilar… inte till mig, utan till HedemoraRobban som ordnar traktor och lägger ner tid på plogningen.

🙂

AB

…………………..
          ThaiPerr!

BVS-Robban
          Deltagare

2007års vinterhjältar är Anders ”Blocken, kollegieblock (kärt barn har många namn 🙂 )…..” Block & Hedemora Robban !!!!!

GRID
            Deltagare

Ok, då bestämmer jag mig dagen före om jag åker dit.

Det är väldigt stor skillnad på nyplogat eller några dagar gammalt, specielt om det är runt 0 eller varmare, och jag hoppas inte det blir nån bana där man där man behöver åka på högre växel än 3an, och inte i 100km/h.

/räddombilenGRID

SecretAgentMan
              Deltagare

Hmmm…man kanske skulle provmontera isCCoCCardäCCen på fesken’ och se ifall man får frigång nog mot skärmkanter och annat med D2-benen (det skall ju vara så förb… lågt).

/J

Wiklundh
                Deltagare

Klart du ska provmontera SAM.
                  Isåka rockar ju stek fett. 😛

Blocken
                  Deltagare

Hmmm…man kanske skulle provmontera isCCoCCardäCCen på fesken’ och se ifall man får frigång nog mot skärmkanter och annat med D2-benen (det skall ju vara så förb… lågt)./J

Det är väl klart! Inviga nya kameran får du göra på gokarten på lördag 😉

http://www.klartduskaanvändasilverkokarn.nyss

😉

/Läktarproffset
                    …………………..
                    ThaiPerr!

SecretAgentMan
                    Deltagare

Haha… 😀

http://www.kortjusteringsmånpåjapanskaCCoCCarbenseländen.skit 😉

/J – gillar hur fesken’ ser ut med skärmarna på plats. 😀

Blocken
                      Deltagare

Haha… :Dwww.kortjusteringsmånpåjapanskaCCoCCarbenseländen.skit ;)/J – gillar hur fesken’ ser ut med skärmarna på plats. 😀

På tal om ”ser ut med skärmarna på plats”… det påminner mig om när K&N skulle göra premiär med fulldubb. Vanligt folk som är lite förutseende tar reda på vad en innerskärm kostar och hur svårt det är att byta… Inte K&N – han kollar pris på framskärmarna!! :+

”Ja, bra att veta om det skulle ta i! Du vet, det river nog rätt gôtt när fulldubben tar i skärmen…!”

:7 :7 :7

/AB

…………………..
                        ThaiPerr!

syke
                        Blockerad

Vad ska trycket vara i ett isdäck tro?

Om man inte har några innerskärmar, slipper man oroa sig då?

/Mvh Stefan – med avmonterad plog och dawesen inställd på 0.3 bar.

Blocken
                          Deltagare

Vad ska trycket vara i ett isdäck tro?Om man inte har några innerskärmar, slipper man oroa sig då?/Mvh Stefan – med avmonterad plog och dawesen inställd på 0.3 bar.

Massor av luft. Har du slang eller inte?

Innerskärmar? Är bilen idiotsänkt? Nej, låt dom sitta och budgetera för nya…

Dawes på 0,3? Låter lite?

/A

…………………..
                            ThaiPerr!

syke
                            Blockerad

Massor av luft. Har du slang eller inte?Innerskärmar? Är bilen idiotsänkt? Nej, låt dom sitta och budgetera för nya…Dawes på 0,3? Låter lite?/A…………………..ThaiPerr!

Vet inte om jag har slang eller inte. Köpte dom av f.d. regionsansvarige walle …

kommer inte ihåg hur det såg ut på min gt, men vad jag har sett har jag ingen plast på insidan av hjulhusen på ra:n, förutom kanske där snorkeln sitter..

Dawesen får nog vara lågt inställd för att hålla styr på knocklinken eftersom bilen inte är mappad sedan hemkomsten 😮

Många frågor. Men kul som fan ska det bli!

frippe
                              Deltagare

Massor av luft. Har du slang eller inte?Innerskärmar? Är bilen idiotsänkt? Nej, låt dom sitta och budgetera för nya…Dawes på 0,3? Låter lite?/A…………………..ThaiPerr!

Vet inte om jag har slang eller inte. Köpte dom av f.d. regionsansvarige walle … kommer inte ihåg hur det såg ut på min gt, men vad jag har sett har jag ingen plast på insidan av hjulhusen på ra:n, förutom kanske där snorkeln sitter..Dawesen får nog vara lågt inställd för att hålla styr på knocklinken eftersom bilen inte är mappad sedan hemkomsten :oMånga frågor. Men kul som fan ska det bli!

Det är inte slang i dem, jag som monterade däcken på fälg. walle köpte dom av mig.

/F

syke
                                Blockerad

Det är inte slang i dem, jag som monterade däcken på fälg. walle köpte dom av mig./F

Tack :7 😀

Vet du vad trycket bör vara?

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 91 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.