› SSC › Allmänt snack › Träffar › Intressekoll ISÅKA söndag 4e mars
- Detta ämne har 90 svar, 4,278 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 8 månader sedan av
SPiKE.
-
FörfattareInlägg
-
22 februari, 2007 kl. 07:25 #145799
Blocken
DeltagareBra jobbat, men en liten fråga, går det att ploga samma dag eller dagen före vi ska köra? annars räcker det ju med nån plusgrad så är vallarna så hårda så iaf jag inte kommer våga gasa så specielt mycket.
Plogar på måndag och kör på söndag.
Drar du i en vall som är nyplogad eller gamm-plogad så spricker plasten oavsett i 100 km/h…
”Plast är bara pynt” var nån dum jä-el som sa förra året… undrar om han tycker samma nu…? :+
22 februari, 2007 kl. 07:31 #145766syke
BlockeradWOooh! Bra jobbat!
Ska det betalas nått etc?
22 februari, 2007 kl. 07:32 #145800Blocken
Deltagare22 februari, 2007 kl. 07:37 #145844BVS-Robban
Deltagare2007års vinterhjältar är Anders ”Blocken, kollegieblock (kärt barn har många namn 🙂 )…..” Block & Hedemora Robban !!!!!
22 februari, 2007 kl. 08:00 #145817GRID
DeltagareOk, då bestämmer jag mig dagen före om jag åker dit.
Det är väldigt stor skillnad på nyplogat eller några dagar gammalt, specielt om det är runt 0 eller varmare, och jag hoppas inte det blir nån bana där man där man behöver åka på högre växel än 3an, och inte i 100km/h.
/räddombilenGRID
22 februari, 2007 kl. 08:13 #145776SecretAgentMan
DeltagareHmmm…man kanske skulle provmontera isCCoCCardäCCen på fesken’ och se ifall man får frigång nog mot skärmkanter och annat med D2-benen (det skall ju vara så förb… lågt).
/J
22 februari, 2007 kl. 08:21 #145787Wiklundh
DeltagareKlart du ska provmontera SAM.
Isåka rockar ju stek fett. 😛22 februari, 2007 kl. 08:28 #145801Blocken
DeltagareHmmm…man kanske skulle provmontera isCCoCCardäCCen på fesken’ och se ifall man får frigång nog mot skärmkanter och annat med D2-benen (det skall ju vara så förb… lågt)./J
Det är väl klart! Inviga nya kameran får du göra på gokarten på lördag 😉
http://www.klartduskaanvändasilverkokarn.nyss
😉
22 februari, 2007 kl. 08:29 #145777SecretAgentMan
DeltagareHaha… 😀
http://www.kortjusteringsmånpåjapanskaCCoCCarbenseländen.skit 😉
/J – gillar hur fesken’ ser ut med skärmarna på plats. 😀
22 februari, 2007 kl. 08:48 #145802Blocken
DeltagareHaha… :Dwww.kortjusteringsmånpåjapanskaCCoCCarbenseländen.skit ;)/J – gillar hur fesken’ ser ut med skärmarna på plats. 😀
På tal om ”ser ut med skärmarna på plats”… det påminner mig om när K&N skulle göra premiär med fulldubb. Vanligt folk som är lite förutseende tar reda på vad en innerskärm kostar och hur svårt det är att byta… Inte K&N – han kollar pris på framskärmarna!! :+
”Ja, bra att veta om det skulle ta i! Du vet, det river nog rätt gôtt när fulldubben tar i skärmen…!”
:7 :7 :7
/AB
22 februari, 2007 kl. 09:44 #145767syke
BlockeradVad ska trycket vara i ett isdäck tro?
Om man inte har några innerskärmar, slipper man oroa sig då?
/Mvh Stefan – med avmonterad plog och dawesen inställd på 0.3 bar.
22 februari, 2007 kl. 09:51 #145803Blocken
DeltagareVad ska trycket vara i ett isdäck tro?Om man inte har några innerskärmar, slipper man oroa sig då?/Mvh Stefan – med avmonterad plog och dawesen inställd på 0.3 bar.
Massor av luft. Har du slang eller inte?
Innerskärmar? Är bilen idiotsänkt? Nej, låt dom sitta och budgetera för nya…
Dawes på 0,3? Låter lite?
/A
22 februari, 2007 kl. 10:01 #145768syke
BlockeradMassor av luft. Har du slang eller inte?Innerskärmar? Är bilen idiotsänkt? Nej, låt dom sitta och budgetera för nya…Dawes på 0,3? Låter lite?/A…………………..Thai–Perr!
Vet inte om jag har slang eller inte. Köpte dom av f.d. regionsansvarige walle …
kommer inte ihåg hur det såg ut på min gt, men vad jag har sett har jag ingen plast på insidan av hjulhusen på ra:n, förutom kanske där snorkeln sitter..
Dawesen får nog vara lågt inställd för att hålla styr på knocklinken eftersom bilen inte är mappad sedan hemkomsten 😮
Många frågor. Men kul som fan ska det bli!
22 februari, 2007 kl. 10:13 #145821frippe
DeltagareMassor av luft. Har du slang eller inte?Innerskärmar? Är bilen idiotsänkt? Nej, låt dom sitta och budgetera för nya…Dawes på 0,3? Låter lite?/A…………………..Thai–Perr!
Vet inte om jag har slang eller inte. Köpte dom av f.d. regionsansvarige walle … kommer inte ihåg hur det såg ut på min gt, men vad jag har sett har jag ingen plast på insidan av hjulhusen på ra:n, förutom kanske där snorkeln sitter..Dawesen får nog vara lågt inställd för att hålla styr på knocklinken eftersom bilen inte är mappad sedan hemkomsten :oMånga frågor. Men kul som fan ska det bli!
Det är inte slang i dem, jag som monterade däcken på fälg. walle köpte dom av mig.
/F
22 februari, 2007 kl. 10:15 #145769syke
BlockeradDet är inte slang i dem, jag som monterade däcken på fälg. walle köpte dom av mig./F
Tack :7 😀
Vet du vad trycket bör vara?
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.