SSC Allmänt snack Träffar intressekoll konbana Grängesberg

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 27 totalt)
  • Författare
    LegacyLarsa
    Keymaster

Hallå(n)!

Har kollat upp lite helger som var intressanta, men fick nekande på två st, den 5-6 maj, 12-13 maj är uppbokade, ett moppegäng som brukar köra 24timmars(har gjort så förr, jag gissar), och en marknadshelg, vilken som har vilken vet jag ej. De helger som var kvar som jag kollade, är:
      16-17 Juni och 7-8 Juli eller finns förslag på annat datum?

Skriv gärna nedan, 10 bilar/förare eller fler vore hemskt trevligt.

/Lars

FeA
      Deltagare

Härligt Larsa!

Jag är med all sannolikhet klar vilket utav datumen det än blir.

Men hinner vi inte med en konbana innan storträffen, typ 5 Maj kanske?

Foppa
        Deltagare

Jag är med också..

Tycker att den ska vara i Juni..

griml0ck
          Deltagare

Jag e nog troligtvis på, det är ju ett tag tills dessa datum. Vet jag ska semestra i lule nån gång i juli. Men 99% så e jag klar 😉

Blocken
            Deltagare

Passa på och rosta av rattrostigheten inför storträffen – försök kör innan! Jag kommer om jag hunnit rulla skärmarna 🙂

/Black
              …………………..
              ThaiPerr!

Janne248
              Deltagare

Lite info till grabbarna grus som glömt att koppla in ögonen 😉 i rätt uttag innan de läste Larsas inlägg…den 5-6 maj, 12-13 maj är uppbokade och helgen före storträffen lär väl inte så många vara sugna + att det är lång helg vilket troligen borgar för att folk är bortresta, har släkt på besök etc….

//Janne – med ögonen inpluggade i rätt kontakt 😉

FeA
                Deltagare

Lite info till grabbarna grus som glömt att koppla in ögonen 😉 i rätt uttag innan de läste Larsas inlägg…den 5-6 maj, 12-13 maj är uppbokade och helgen före storträffen lär väl inte så många vara sugna + att det är lång helg vilket troligen borgar för att folk är bortresta, har släkt på besök etc….//Janne – med ögonen inpluggade i rätt kontakt 😉

Ahh, där har du en poäng..! 😉 😀

Niklas
                  Deltagare

Juli är väl mindre lyckat då folk är på semester, fast vad vet jag.

/N – som får tillökning i juni och röstar på augusti! 😀

Ubbe
                    Deltagare

Vi kommer om det inte skulle tok-krocka i kalendern… Gränges har ju blivit lite av en hemmabana!!!

//U&L

Tallen
                      Deltagare

Jag är också intresserad beroende på datum.

/D

Janne248
                        Deltagare

JA! Både Tallen & U&L … stammisar .. trevligt…. undra om jag kan bara 😛

Ubbe
                          Deltagare

Kom igen Larsa! Har gummi kvar efter helgen och det suger i kokartarmen 🙂

Har invaliditeten satt stopp för detta? Jag kan slänga på en färdtjänstklibba på rutan och skjutsa dig runt om du vill!

//Ubbe – toktaggad efter Mantorp & SAD-helgen

Nikke McRae
                            Deltagare

Såg vilken fin bana ni hade på Jubileums-dvdn och nu när D2 coilover-benen är beställda så blir man bra sugen. 17 mil upp till Dalaland.
                              Om bensinkortet är på grönkvist när det blir dags, så är jag klar! :9

Niklas
                              Deltagare

Ser mörkt ut för mig att vara med, men är datum satt än? Annars är det svårt för folk att bestämma sig. Ser inget beslut…eller så är jag blind.

LegacyLarsa
                                Keymaster

Det blev lite förskjutet, med tanke på att arrangören ville testa hur det är att använda en fot endast under hela (suck) sommaren..

/Lars

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 27 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.