› SSC › Allmänt snack › Träffar › Intressekoll: Konbana on ICE No.2 på anrika S.A.D. i Västerås
- Detta ämne har 24 svar, 1,950 deltagare, och uppdaterades senast för 16 år, 9 månader sedan av
Patrik K.
-
FörfattareInlägg
-
8 december, 2008 kl. 14:20 #151484
karlzzon.
DeltagareVilken helg hade ni beställt kallt o lite snö?????? börjar bli ont om tid innan jul!!! hehe
Kan bara säga att jag tycker det är jätte tråkigt att det inte har blivit kallt ännu.x(
10 december, 2008 kl. 19:45 #151480hellebjork
DeltagareOm jag är ledig och välkommen så dyker jag upp! 🙂
10 december, 2008 kl. 23:06 #151476Surbarbro
DeltagareOm jag är ledig och välkommen så dyker jag upp! 🙂
Hallå!
Alla som är med på forumet, är välkomna!
(Under förutsättning att man betalt)
Skoja bara, men det är en bra början.
Här får man oftast svar på det mesta.
Tar lärdom från de visa.
Själv, köper jag tjänsterna.;)
Plus, för dom jag köper av!:7
Ge mig ett bra bud så ska jag berätta.Skoja bara!
Heja mitt försäkringsbolag.
😀 😀
/Catrine11 december, 2008 kl. 21:34 #151472Patrik K
DeltagareHejsan svejsan 🙂
Ja vintern har väl än så länge inte varit på vår och våra bilars sida här i Västerås och söder (öster) över. Den snö som kommit har stannat en kort stund och sedan försvunnit ;(… så det ser mörkt ut med att hinna med en ”konbana on ICE” innan julen, ser ut som om vi får vänta tills Kung Bore har tagit greppet ordentligt :+
Underbart att så många har skrivit här och visat sitt intresse, ser ut som vi, när väderlek tillåter, kan lyckas få ihop ett gäng. Hade hoppats på innan nyåret då det ser ut som det blir ändrade förhållande på SAD vad gäller uthyrning nästa år.
Snacka på, skriv vidare här i tråden och håll ångan uppe så hoppas jag vi ses snart.
Kram på er! // Patrik K
15 december, 2008 kl. 13:21 #151463syke
BlockeradPå vilket sätt kommer uthyrningsförhållandet att ändras nästa år?
16 december, 2008 kl. 19:22 #151473Patrik K
DeltagarePå vilket sätt kommer uthyrningsförhållandet att ändras nästa år?
Vet inte fullt ut, men striktare regler för antalet anmälda eller så var det ett fast pris tror jag, ska kolla upp det vid tillfälle. Konkurrensen om lediga tider ökar ute hos Janne vilket är bra totalt sett.
Men jag tror inte det kommer bli så stora förändringar för oss, vi har ju så gott engagemang när det väl brinner till så … :+
Vi snackar vidare här och håller liv i diskussionen 😛 Det har ju varit en del is på gatorna här i Västerås, snö blandat med snöblask och vintern ”skiner” med sin frånvaro…
… men hoppet är det sista som överger en!
// Patrik K
16 december, 2008 kl. 19:33 #151485jontegt-08
DeltagareHade verkligen inte tvekat en sekund om jag bara bodde närmre! 🙁
18 december, 2008 kl. 21:00 #151482Oge
DeltagareKommer det en jävla massa snö så kanske man väcker liv i älsklingen… Annars får den stå och värma sig i garaget till i vår 🙂 Men något som voregrymt skoj är ju om man får tag på någon sjö som det plogats upp en bana på… Men då får man nog åka nåra mil uppåt…
Hur som helst så vill jag gärna närvara och kika lite på när ni har skit kul! 😉
MVH. OGE
18 januari, 2009 kl. 21:35 #151465b20mannen
Deltagare”Game on”! 🙂
Jag väntar ivrigt på att det ska snöa kopiöst på Hässlö södra banände.
(Och speciellt på taxibanan då). 😉19 januari, 2009 kl. 17:43 #151474Patrik K
DeltagareHärligt, verkar finnas lite intresse nu när det har blivit lite isåkande. Denna tillställning är ju verkligen en chans för dom som inte har fulldubb att prova på lite riktig ”halka” :+
Får vi bara lite snö att stanna på backen så hör jag av mig, det värsta är ju att varslet ofta blir kort.
Men alla ni som är intresserade, kolla in i denna tråd med jämna mellanrum!
Kram på er // Patrik K
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.