SSC Allmänt snack Träffar intressekoll: Konbana på Lunda mitten av juli

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 26 totalt)
  • Författare
    griml0ck
    Deltagare

Halloj subaru vänner!

Stockholms regionen funderar på att arrangera en konbaneträff på Lunda flygfält i mitten av juli. Hur många känner sig intressade att komma o köra? Svara i tråden, så vi vet!
      Svara senaste 27/6, om det är över 15 intresserade så känns det nog rimligt att köra på!

ang. datum på träffen så ska jag ringa i veckan o höra vilka tider som finns lediga i mitten av juli som vi skulle kunna använda.

Stockholm, västerås och gävle regionen har alla nära till banan så det är bara o hänga på!

// J

Adam K
      Deltagare

Intresserad 🙂

griml0ck
        Deltagare

20 Juli (söndag) är ledig. Är mellan 10-15 intresserade så kör vi! Då blir det mycket åka för alla som kommer! Allt som krävs av er är att ni är medlem i klubben. Vi ska även försöka styra upp och fixa SMA om möjligt.

Ändring ang. kostnad: 200 kr per körande kan man nog få räkna med.
          Folk som bara vill besöka träffen är även uppmuntrade o komma (nya/potenciella medlemmar).

GT99
          Deltagare

Jag är på.

GT99
            Deltagare

http://rejsa.nu/superstage/superstage.jpg 🙂

Lunda rakan kanske är för smal och kort för att det ska fungera?

griml0ck
              Deltagare

Tyvärr får vi bara halva rakan men jag ska nog knåpa ihop en bra bandesign åt oss 😀

griml0ck
                Deltagare

Kom igen grabbs o girls. Kul bana o nära hem igen. Billit o bra! Bara o boka upp sig nu! Spike var lite sugen hörde jag på telen 😉 Jeppe dyker upp oxo, fea kanske vill sätta en bra tid oxo, o se att bilen fungerar som den ska igen 🙂

arellano
                  Deltagare

Ok på.
                    Arne

Janne248
                    Deltagare

Om man hade en bil uta oljud så… får se om det är fixat tills dess… återkommer ev. med en sen anmäla.

roadtip85
                      Keymaster

Jag är på!!:7
                        Hittar inte lunda flygfält på eniro, kan nån slänga upp en karta kanske??:)

//Anders – Type R

griml0ck
                        Deltagare

8 intresserade hittils då. Om man räknar med spike som skulle skriva i tråden sa han 😉

Länk till karta

Edit: ändrade länk

alrik
                          Deltagare

Helt klart intressant! Bränna lite konbana på skapligt nära håll är aldrig fel.

Kan ev. ha en kompis som är intresserad om ej subarus är ok?

/Mikael

griml0ck
                            Deltagare

Eftersom det är en klubb träff så är endast imprezor godkända. Han kan ju handla en billi impreza innan annars 😉 Jag vet jeppe har en mörkblå till salu 🙂

alrik
                              Deltagare

Eftersom det är en klubb träff så är endast imprezor godkända. Han kan ju handla en billi impreza innan annars 😉 Jag vet jeppe har en mörkblå till salu 🙂

Han är en såndär inbiten volvoåkare som är svår att konvertera… 🙂

/Mikael

jeppe
                                Deltagare

Detta blir skoj ! 🙂
                                  Kom igen nu, ni som är nya och ej har provat förut
                                  se till att passa på nu,
                                  Vi kommer att hjälpa till så att du utvecklas som förare

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 26 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.