Anmäler sig 2 till så bokar jag banan på en gång! Ubbe o Lotta måste ju va sugna sen dom härliga tiderna ni satte på emmaboda! Surbarbro kanske hinner få ut leksaken dit? 🙂 Regn kommer inte stoppa denna träff. Jag är sugen o träna upp bromsteknik utan abs i regn så det vore inte helt fel de heller 😀 Men klart sol vore ju bra oxo!
Mitt i semestern för vår del. Vi har inte riktigt låst semesterplanerna ännu men det ser väl inte jätteljust ut. Kan vi så kommer vi men inget jag kan garantera!
Kul att det anordnas lite köraktiviteter i regionen dock! :*
Banan är nu bokad. Väntar bara på att kontraktet ska dyka upp. Ska fixa med SMA oxo så fort det har dykt upp. Ska försöka fixa så vi kan ge endags licenser. Så om någon kommer och inte har SMA försäkring så kan vi lösa det på plats (150 kr). Avgiften vi tar (200 kr) borde täcka upp alla utgifter för banan/SMA försäkringen. Skapar en tråd för anmälan samt betalning när allt är klart.
självklart 🙂 Mailade kontraktet för hyrningen av banan idag så så fort allt administrativt är löst med bananhyrningen och SMA så skriver jag en tråd med alla detaljer och en anmälningslista.