SSC Allmänt snack Träffar Intressekoll – KONBANA på S.A.D. VÄSTERÅS !!!

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 22 totalt)
  • Författare
    Patrik K
    Deltagare

Halloj!
      Det har visats intresse för konbana här i Västerås… Det har varit fullt på S.A.D. men nu har det klarnat på konbanefronten 😛 😛

Vad gäller?: Som vanligt är det 15st ekipage som gäller för att det ska bli något av. Medlemsskap i klubben är ett krav. Har man nu hunnit ställa av pärlan och tänkte komma med rally-Asconan så som Alrik tänkte så hör av er till mig så tar vi den diskussionen då 😉

När?: Ja vad säger ni? Denna gång kommer majoriteten få bestämma. Vi har fått första tjing på helgerna framöver. En diskussion i denna tråd får föda fram det alternativ som väljs (om vi är snabba nog dvs.). En Lördag är ju alltid bra men Söndag fungerar ju den med 😀

Anmälan?: Ser vi att tillräckligt med täckning finns slänger jag upp en anmälningstråd. Men även då blir det som vanligt, först till kvarn gäller, betalning = anmälan = Klar, betald & anmäld => den lilla texten KLAR! efter sitt namn 🙂

Så sätt igång och diskutera, samla ihop alla Imprezavänner så vi får till ett datum och en träff!

// Patrik K

SPiKE
      Deltagare

HÄRLIGT jobbat!!!!!

Jag är klar vilken helg som helst.

//Henrik

roadtip85
        Keymaster

Jag är helt klar om det blir någon av helgerna 18-19/10 eller 1-2/11 om det inte är snö! Blir det helgen där i mellan så är jag på om jag kan fixa till det med jobbet…

tendency
          Deltagare

De tidigare gångerna har SAD alltid krockat med jobbet. Men om det blir under helgen Lör 1/11, Sön 2/11 så är jag troligtvis klar (beroende på väder)..

Imprezan i garaget
            Capricen i garaget

Ubbe
            Deltagare

Yeees! Go Patrik Go! Kan vi inte köra imorgon? 😀

Vi kan den 18:e alternativt 25-26:e. Efter 26:e ser det värre ut för oss.

//U&L

halle
              Deltagare

jag är p åsäg bara till vilken dag och tid jag ska vara där kan de flesta helgerna 🙂

GT99
                Deltagare

Jag kommer om det inte krockar med jobb eller annat. Helgerna 25-26/10 och 1-2/11 är jag ledig och kommer garanterat om det blir nåt efter det är nog bilen avställd.

syke
                  Blockerad

25-26 Oktober är jag på! 1-2 November är jag förmodligen på, om det inte ska firas lite då eftersom jag fyller 30 den 3:e, men det är inte riktigt bestämt än.

arellano
                    Deltagare

Är på, men ej 16/11-17/11.

Krille_G
                      Deltagare

Jag kan när som helst nu ska subban få smaka!

Ubbe
                        Deltagare

Hade tydligen inte riktigt koll på kalendern… Den 25:e ser bäst ut för oss, i övrigt är det rätt uppbokat. 🙁

//U&L

alrik
                          Deltagare

Kan alla förutom den 26okt av förklarliga skäl 😀

/Mikael

dragster
                            Deltagare

Är på också utom 1-2 november.
                              25 skulle sitta som handen i handsken. 😛

Krille_G
                              Deltagare

Tycker vispikar den 25:e =) så de blir lite åka av !

Patrik K
                                Deltagare

Precis hemkommen efter en helg med flickvännen i Stockholm. Den 25:e ser ju ut som en het kandidat efter jag snabbkollat här, kollar mer i morgon så spikar vi snart ett datum 😛 😛 😛

// Patrik K

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 22 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.