SSC Annonser Säljes – Delar Intressekoll Maxim 4-2-1 grenrör

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    SecretAgentMan
    Deltagare

Eventuellt kommer motorn att plockas ur Silverpilen för lite komptest, och ev. översyn (oljeförbrukning som är lite oroväckande, diskutera det gärna i min projekttråd, INTE här).

Grenröret är inte kul att släpa med sig upp och ned med motorn, och i och med att det är i ett enda stycke med grenrör så är det en plåga att skruva av/på med…så jag lurar på att sälja iväg det (finns tankar på annan turbo framöver, och då passar det här inte i alla fall).

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album331/wrapped_maxim_421.sized.jpg

Det är lika-långt, 4-2-1.

Bud över 6000:- tas i beaktande, PM:a helst.

http://www.powerengineering.co.uk/acatalog/subaru_products_exhausts.htm#POWERelm
      £822,50 ink VAT plus frakt för ett nytt…

/J

SecretAgentMan
      Deltagare

Ingen som är sugen på ett elakt grenrör att öka på mellanregister och få ett *riktig* elakt ljud med?

Strat? 😉

/J

Bodyshot
        Deltagare

Vad kostar det?

C.Barrow
          Deltagare

Vad kostar det?

”Bud över 6000:- tas i beaktande, PM:a helst.” Har SAM skrivit. Bjud 8000 så är det garanterat ditt 😀

Addson
            Deltagare

Lite sugen e jag!!
              Mvh Adde som måste tänka lite!!

SecretAgentMan
              Deltagare

Snart försvinner det, skynda att fynda (de växer inte på träd de här med lika långa primärrör).

6000:- så bjuder jag på kaffe, skall det skickas så diskuterar vi fram en smidig fraktlösning och splittar kostnaden.

/J

SecretAgentMan
                Deltagare

Sålt. 🙂

/J

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.