SSC Allmänt snack Träffar Intressekoll: Mittsverigebanan

Visar 7 inlägg - 16 till 22 (av 22 totalt)
  • Författare
    Lindbloom
    Deltagare

är sugen de 🙂 bara säg när så bokas de!

Subarumicke
      Deltagare

Vad ja me trooooooor du :D, Pedersen var trött dagen efter 😀

Micke jag bor ju bara ett stenkasst(Norrlandsmil ;)) från bana och kan ju finnas några kalla på kylning med 😀

Hehe bira alldrig fel 😉

Janne248
        Deltagare

Under semestermånaderna eller tidigare? När vill ni köra och hur mkt är ni beredd på att betala? Under dagen eller kvällstid?

Skall man inte satsa på en Lördag för 18000:- under juli?
          Dock inte en lördag som krockar med ev. klubb/kartellen träffar eller andra Bilsportträffar som folk vill på?
          Om vi blir 18 bilar så är det 1000:-, mycket pengar? Kanske, men mycket kör tid också!

.zip
          Deltagare

Skall man inte satsa på en Lördag för 18000:- under juli?
            Dock inte en lördag som krockar med ev. klubb/kartellen träffar eller andra Bilsportträffar som folk vill på?
            Om vi blir 18 bilar så är det 1000:-, mycket pengar? Kanske, men mycket kör tid också!

Jo jag har samma tycke. Personligen så skulle jag lätt kunna betala en sådan summa för att få köra en heldag. Vill gärna se vad ni andra tycker om tid och pris.
            Ska vi boka så bör vi va ute i tid för att få så bra datum som möjligt.

GOTTBY
            Deltagare

Jag är intresserad !

arellano
              Deltagare

Är intresserad!!

Finns det inget Hotel man kan bo på? Camping, härbärgen,vandrarhem,vindskydd etc.. är lite lodisvarning att bo på 🙂

Intresserad.

Bira + Hotel

Subarumicke
                Deltagare

Intresserad.

Bira + Hotel

Bra Arne tur det finns folk från stan som har lite kvalite tänk på boendet !! 😉

Visar 7 inlägg - 16 till 22 (av 22 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.