› SSC › Allmänt snack › Träffar › Intressekoll: Spontanträff i Stockholm?
- Detta ämne har 8 svar, 1,037 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 7 månader sedan av
FlyingFin.
-
FörfattareInlägg
-
14 mars, 2007 kl. 02:27 #14388
Boki
DeltagareEftersom jag missa Stockholmsträffen 4 mars 🙁 så undrade jag om Ni var intresserade i en spontanträff?
Tänkte typ lördag den 17/3 🙂 utanför Kindwalls/Subaru i Sätra kl 1700, och när vi luftat klart Subborna så kan vi rulla förbi Pizzerian i Segeltorp och ha en trevlig middag tillsammans 😉
Catrine, du kommer väl? 😉 :9 (PS, vi saknar dig också)
Falkestål!!!
Pannan, jag vill också se din nya Ådi :9
Alien, ställ på bilen och kom söderut till Solen 😀
Jeppe OzO och Syke, de har inge Sambalburgare i pizzerian men de kan kanske fixa en Sambalpizza :9Vad sägs???? (Dag/tid kan ändras)
🙂 😉 😮 :9 😛
14 mars, 2007 kl. 08:16 #145991OzO
DeltagareResten av mars och halva april är apbokade för min del tyvärr. Och jag rapar fortfarande Sambalburgare… 😀
/G
_____
::::: | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | :::::14 mars, 2007 kl. 08:22 #145997Niklas
DeltagareBilen ställs på lagom till påsk för en tur ner till Jönköping.
Men efter det kanske man skulle kunna ha en liten träff, men vi kan väl göra något annat än att sparka däck. Ingen som orkar ordna en liten middagsbjudning? :9
14 mars, 2007 kl. 17:14 #145990syke
BlockeradTyvärr är jag uppbokad den 17:e under dagen/kvällen (ska åka runt och shoppa lite saker med sambon). Men ett annat datum kan jag nog vara på! Kanske helgen efter?
14 mars, 2007 kl. 23:39 #145995Boki
DeltagareOkey, vi väntar till April med detta………
15 mars, 2007 kl. 10:16 #145993FlyingFin
DeltagareJa, från och med nästa helg och framåt blir bra. Då är allt med min bil förhoppningsvis klart också. 🙂
Mvh Pekka ”When we came in to the woods, we went really FLAT OUT” -Tommi Mäkinen 😀
Älskar min PSE III när jag kör den FLAT OUT :717 mars, 2007 kl. 18:00 #145992Surbarbro
DeltagareLedsen Boki!
Vet inte varför jag missa detta.
Självklart hade jag kommit.
Saknar er också!
Nu ramlar det snart in lite grannar.
Trevligt.
🙂Satsar på nästa gång, eller en liten åktur imorgon!
( Leksaken får ju inte rosta igen, och jag måste ju lära mig till nästa ”tävling”. HIHI!!!!!!)Fika hos mig efter??
MVH/ Catrine
25 mars, 2007 kl. 08:36 #145996Falkestal
DeltagareOj vad har jag missat ?? Eller vart det framflyttat ?
Ska åka upp till hassela under påskhelgen å hälsa på morsan.
Ska ochså fixa lite med bilen då, men helgerna efter det är
det rätt lungt.27 mars, 2007 kl. 09:07 #145994FlyingFin
DeltagareNu på Lördag kanske, i samband fika hos SWT Racing ”titta på Korpen” ?
Mvh Pekka ”When we came in to the woods, we went really FLAT OUT” -Tommi Mäkinen 😀
Älskar min PSE III när jag kör den FLAT OUT :7 -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.