Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Författare
    JoakimOhlsson
    Deltagare

Hej,

Tänkte kolla intresset för min Subaru Impreza STi -03 Type UK.
      Finns mycket att skriva om den men en väl omhändertagen Scooby som rullat lite över 7 tusen mil. Finns fulla service & historik-böcker. Till och med besiktningspapper från England. Besiktigad till sista februari och därmed skattad till mars månad.

Mappad på 98 med EcuTek (originalsprut) som levererar ca 330-350 hk någonstans där mellan.

Finns även lite annat som den har utrustats med.

* D2 Coilovers, ställbara i höjd, hårdhet och cambervinklar. (Ställbara aluminium topplagringar fram)
      * 3* avgassystem hela vägen av okänt fabrikat men ljudet liknar Blitz Nur Spec.
      * Äkta HKS SSQV dumpventil som visslar riktigt fint.
      * Äkta HKS Reloaded svampfilter.
      * Rejäla brembo-skivor samt ok.
      * V-limited läpp i fronten.

Finns även lite ljud i bilen, en 7″ Alpine touch huvudenhet som driver högtalarna fram sen finns det en liten aktiv baslåda (smidig som fan) i bagaget. Absolut inget tävlingsljud men trevligt att lyssna på om man inte vill “veva” ner rutorna och lyssna på det underbara boxerljudet.

Annars väldigt fin, utvändigt som invändigt. Absolut finns det små skavanker som t.ex. stenskott i fronten men allt går ju fixa till så klart.

PRISBILD: Ja det är sjukt svårt, det är endast en intressekoll då jag egentligen inte vill sälja den men kanske är ett måste pga ekonomiska skäl. Men släng iväg ett SMS så kommer vi fram till ett pris som kanske passar båda två.

Vill du veta mer? Är du intresserad? Då kan du nå mig på mitt mobilnummer.

Mvh Joakim Ohlsson, 076 025 6447

(OBS! Den är inte lika låg i dagsläget som den är på bilderna.)

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.