SSC Allmänt snack Träffar Intressekoll: Superstage banan på lunda i Uppsala 1-2/9

Visar 11 inlägg - 16 till 26 (av 26 totalt)
  • Författare
    griml0ck
    Deltagare

Uppdatering: Det kostar 150 kr per bil o hyra banan. Max 2500 kr. Sedan ere bullerkrav men dom ska vi nog klara rätt lugnt. Koner kan man hyra med banan för 300 kr extra. Tidtagning måste vi fixa själv, de som behövs är ju som sagt en laptop och fotoceller. Program för o styra de går o fixa från en polare till brosan. Dock verkar de som man bara får använda 900 meter av banan detta år. Superstage är väl 1500 meter så då får vi antingen ta bort lite från rakorna eller hitta på en annan bana.

syke
      Blockerad

Äh hitta på en annan bana, huvudsaken är att man får busa av sig lite!

Strat
        Deltagare

Äh hitta på en annan bana, huvudsaken är att man får busa av sig lite!

Werd dude, osv. 😉

/Claes

griml0ck
          Deltagare

Eftersom det inte verkar vara så stort intresse känns det inte som att det är någon idé med detta. Dom som fortfarande vill köra SS kan ju anmäla sig till gävle träffen (det ska jag).
            http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=11&topic_id=19956&mesg_id=19956&page=

Ses där! 🙂

GRID
            Deltagare

Synd, då trängas med dom andra på gävleträffen inte är nåt för mig tror ja.

griml0ck
              Deltagare

det är ju bara 10 st som är intresse anmälda så med det vanliga bortfallet så kommer då kanske 5 st bilar. Då känns det ju inte riktigt värt det. Men Rörberg är ju bara 10 mil från uppsala! Jag lär väl få åka en 20+ mil från fjollträsk 😉

griml0ck
                Deltagare

det är ju bara 10 st som är intresse anmälda så med det vanliga bortfallet så kommer då kanske 5 st bilar. Då känns det ju inte riktigt värt det. Men Rörberg är ju bara 10 mil från uppsala! Jag lär väl få åka en 20+ mil från fjollträsk 😉

Surbarbro
                  Deltagare

Skit!
                    🙁
                    Tyckte att det här var perfekt.
                    Vi var iallafall två.
                    Kom igen!
                    Det kan väl inte vara så svårt!
                    x(

/Surbarbro

Som bara tycker att det är kul att köra.
                    Hellre än bra?

GT99
                    Deltagare

10st är väl ganska lagomt att va
                      mycket åka lite vänta
                      tillskillnad mot dagens RS 🙂

Måste väl finnas 10st som är sugna.

/Pontus

arellano
                      Deltagare

En till som kommer

STI02

FeA
                        Deltagare

Synd, då trängas med dom andra på gävleträffen inte är nåt för mig tror ja.

Det är nog ingen risk att du ska behöva trängas med nån, vi bara kramas lite 😉
                          I fjol så var vi ca. 8-9st som körde, hoppas på att det kommer fler i år… Så du är så välkommen såå! 🙂

Visar 11 inlägg - 16 till 26 (av 26 totalt)
                        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.