› SSC › Allmänt snack › Träffar › Intressekoll SYD TRÄFF
- Detta ämne har 34 svar, 1,522 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 6 månader sedan av
down_the_drain.
-
FörfattareInlägg
-
2 februari, 2005 kl. 20:13 #13922
down_the_drain
DeltagareTänkte kolla intresset för en träff i slutet på feb. Kanske samma fina upplägg som sist med lite körning,spel,mat och sådant.
kom m förslag./P
3 februari, 2005 kl. 16:02 #136622kakan
DeltagareSign me up!
Kör bil gör jag.
Äter mat gör jag.
Spelar spel gör jag.
Men simultanförmåga har jag inte, så en sak i taget.3 februari, 2005 kl. 16:08 #136633Niklas
DeltagareHOHO! Jag är i Skåne helgen 18/2-20/2!
Jau vill hau goh maud, myed maud å maud hejle dän hälghän! :9
EDIT: Men vet inte om jag kan komma. Firar många födelsedagar de dagarna och damen och lille knodden är med samt att vi flyger ner. Så bilbristen är påtagande.
3 februari, 2005 kl. 16:11 #136604RISKOKARE
DeltagareJag är på:P länge sen sist!
3 februari, 2005 kl. 20:27 #136607down_the_drain
DeltagareBilbrist är inget problem nicklas.Då får du ju chansen att åka i en riktig bil, dvs en silvrig 😛
Hur kan ni andra den helgen? lördagen den 19? Får kolla om Mats kan/vill den helgen. Hans hus låg ju väldigt bra till. Då kanske det blir fler än två killar i sängen denna gång:)
/P
>HOHO! Jag är i Skåne helgen 18/2-20/2!
>
>Jau vill hau goh maud, myed maud å maud hejle dän hälghän! :9
>
>EDIT: Men vet inte om jag kan komma. Firar många födelsedagar
>de dagarna och damen och lille knodden är med samt att vi
>flyger ner. Så bilbristen är påtagande.3 februari, 2005 kl. 21:51 #136605RISKOKARE
DeltagareJag kan:)
4 februari, 2005 kl. 06:59 #136634Niklas
Deltagare>Bilbrist är inget problem nicklas.Då får du ju chansen att
>åka i en riktig bil, dvs en silvrig 😛
>
>Hur kan ni andra den helgen? lördagen den 19? Får kolla om
>Mats kan/vill den helgen. Hans hus låg ju väldigt bra till. Då
>kanske det blir fler än två killar i sängen denna gång:)Glöm inte att den silvriga måste åka hemåt när den lille Max blir trött. 😉
Tror jag hoppar träffen tyvärr fastän jag är på hemmaplan då. Får umgås med familjen istället. Men kom gärna förbi Sankt Olof och säg hej när ni är ute och kör i karavan. 😀
4 februari, 2005 kl. 14:46 #136608down_the_drain
DeltagareMycket möjligt att jag tar vägen förbi ST:Olof den helgen. Är alltid pigg på körning.Har ditt tel nummer kvar (tror jag) så jag slår en signal innan iså fall.
/P
>>Bilbrist är inget problem nicklas.Då får du ju chansen att
>>åka i en riktig bil, dvs en silvrig 😛
>>
>>Hur kan ni andra den helgen? lördagen den 19? Får kolla om
>>Mats kan/vill den helgen. Hans hus låg ju väldigt bra till.
>Då
>>kanske det blir fler än två killar i sängen denna gång:)
>
>Glöm inte att den silvriga måste åka hemåt när den lille Max
>blir trött. 😉
>
>Tror jag hoppar träffen tyvärr fastän jag är på hemmaplan då.
>Får umgås med familjen istället. Men kom gärna förbi Sankt
>Olof och säg hej när ni är ute och kör i karavan. 😀4 februari, 2005 kl. 14:49 #136609down_the_drain
DeltagareTänkte mig samma utlägg som sist. Träffas i Sjöbo, tar lite roliga småvägar upp mot lund.In om Lund och sen ut mot Sandby till Mats (Om han nu vill och kan dvs) Blev lyckat sist så var för inte:)
/P
4 februari, 2005 kl. 16:23 #136602Wallinen
Deltagarelördagen den 19? Får kolla om
>Mats kan/vill den helgen. Hans hus låg ju väldigt bra till. Då
>kanske det blir fler än två killar i sängen denna gång:)😀 Jaså du vill va fler i sängen?
Tänkte meddela innan det planeras för mycket om att åka hit att precis den lördagen har jag tequilafest här hemma och fullt med folk så jag är lite upptagen den dan.
Helgen den 25:e till 27.e är jag iväg med jobb så jag är lite svår just nu, ledsen.Planera på så får vi se om jag kan dyka upp. Kan jag så kommer jag givetvis!
/W
4 februari, 2005 kl. 21:11 #136626strickz
DeltagareJag kanske skulle ta och rasta hästarna lite söderöver… Vore skoj att träffa lite Imprezafolk live.
4 februari, 2005 kl. 21:38 #136610down_the_drain
DeltagareMats, hur är det helgen efter den 25/2 då? Alltså lördagen den 5/3.
Vi måste ju försöka att göra om den lyckade grillningen:)/P
8 februari, 2005 kl. 11:25 #136621Micke I
DeltagareJag är med på lite körning i alla fall 😉
9 februari, 2005 kl. 09:22 #136611down_the_drain
DeltagareVilken helg passar de flesta bäst? Skall vi ta o klippa lördagseftermiddagen den 26 feb?
/P
9 februari, 2005 kl. 13:04 #136623kakan
Deltagarelördagseftermiddagen den 26’e låter kalas..
Jag ska bara få någon vänlig själ att byta min region från Stockholm till Skåne så är allt bra. -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.