SSC Allmänt snack Träffar Intressekoll Sydträff: Växjö 2/2

Visar 7 inlägg - 16 till 22 (av 22 totalt)
  • Författare
    Andersson
    Deltagare

Ställer in pga bristande intresse!MVH C Andersson / Mr Konjak”Man är inte full förrän man ligger på golvetoch måste hålla i sig!”

Synd – jäkligt bra initiativ och idé annars! :)Ta nya tag!/AB

Ja det var verkligen synd för det verkade som vi var mer än välkommna. Han tyckte det var tråkigt när jag ringde återbud för en timme sedan.

MVH C Andersson / Mr Konjak
      ”Man är inte full förrän
      man ligger på golvet
      och måste hålla i sig!”

Pasi_k
      Deltagare

Ställer in pga bristande intresse!MVH C Andersson / Mr Konjak”Man är inte full förrän man ligger på golvetoch måste hålla i sig!”

Ja det var verkligen synd för det verkade som vi var mer än välkommna. Han tyckte det var tråkigt när jag ringde återbud för en timme sedan.MVH C Andersson / Mr Konjak”Man är inte full förrän man ligger på golvetoch måste hålla i sig!”

Vi sydlänningar lämnar knappt soffan om det inte är minst 15 PLUSgrader ute.. 😉

Fransson
        Deltagare

Vi ska nog få ihop en träff snart här i småland, det gäller bara att nå ut till fler, eftersom många ägare inte hänger på forumet så mycket.
          Jag har själv haft lite kontakt med ägarna till uråsa flygfält där vi kan åka lite konbana eller vad som önskas. detta till en mindre kostnad som betalas per dag. Men vi får väl vänta lite med detta tills vi får lite värme i backen.
          Jag ska även höra mig för lite om tidtagningsutrustning, om vi blir många. 😛
          Vräk på med fler idéer och tips
          /Nicke

minid
          Deltagare

Ja det var verkligen synd för det verkade som vi var mer än välkommna. Han tyckte det var tråkigt när jag ringde återbud för en timme sedan.MVH C Andersson / Mr Konjak”Man är inte full förrän man ligger på golvetoch måste hålla i sig!”

Vi sydlänningar lämnar knappt soffan om det inte är minst 15 PLUSgrader ute.. 😉

Tala för dig själv…… 🙂

Pasi_k
            Deltagare

Tala för dig själv…… 🙂

HAHA :+ :+ :+ :+

BoNiEk
              Deltagare

Härligt med lite aktivitet..Hoppas på en större träff till våren..Förhoppningsvis får man hem bilen efter mycket krongel 🙁

alekz
                Deltagare

Hade varit på men har varit i alperna ett tag o åkt bräda så jag missa det.
                  kommer nästa gång.

Visar 7 inlägg - 16 till 22 (av 22 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.