SSC Allmänt snack Träffar Intressekoll: Tierps flygfält

Visar 10 inlägg - 16 till 25 (av 25 totalt)
  • Författare
    Strat
    Deltagare

Jag e på! Om inte min bil blir sjuk som vanligt 😉

griml0ck
      Deltagare

Intresselistan:
        gjim
        POh bear
        FeA
        Janne
        Kjellemannen
        Krooook
        syke
        rallymarkus
        dewwes
        strat

10 st. Ska ta o snacka me gubben som håller hand om banan imorn. Sätter ett tak på 15 bilar så ere lättare o kontrollera eventet. Blir ju stor kö till banan annars. När jag fått reda på datum vi kan köra fåre bli en lista på vilka som helt klart kan oxo så de inte blir några som droppar i slutet.

mvh J

Sahlen
        Deltagare

Ruggit sugen. Jag är på MVH/Sahlen

griml0ck
          Deltagare

Har snackat med han som har hand om banan nu, han lät väldigt positiv. Men det kommer bli liknande regler som på banträffarna som måste hållas stenhårt annars får vi inte köra där. Bla är det inget gasande på rakan och hastigheten i konbanan för ej ligga över 80 km/h för då måste man ha ambulans. Så någon superstage kommer vi tyvärr inte kunna köra. Men den gamla banan vi körde med HPC är ju inga problem. Han måste snacka med resten av ledningen för att få igenom detta sedan kommer han tillbaka med datum som vi kan köra på. Troligen kommer det bli en lördag eller söndag. Jag tänkte själv vi skulle köra en helg innan japmeet hur låter det för alla?

mvh J

SecretAgentMan
            Deltagare

Hmmm…knixig krångelbana med låg hastighet, det låter helt klockrent för Silverpilen….eller inte. 😉

Jag tycker det låter ”manöverprov”, men har full förståelse varför man begränsar det hela. 🙂

/J

griml0ck
              Deltagare

Klart du ska köra jerry. Ypperligt tillfälle o låta mig få provåka i silverfesken oxo 😉

griml0ck
                Deltagare

Fick ett samtal av gubben där idag och det blev tyvärr ett nej. Grannarna har tydligen gått ihop sig och är helt emot all bilkörning där i sommar. Porsche klubben har tydligen ansökt oxo, men dom var tvungen o ge dom ett nej oxo. Han skulle höra av sig om situationen ändrades men det var nog inte så stor chans. Några hade tydligen varit där o kört i helgen. Kommit dit med trailer o nån racing/rally bil o kört. Så dom va verkligen inte glada nu grannarna.

Han tipsade om att vi skulle kunna köra på Lunda istället dock. Om ni fortfarande vill ha en rs träff med ssi, så kan jag se över om vi kan få köra där. Fast då blire nog i augusti eller september isf.

mvh J

OzO
                  Deltagare

Grannjevlar! 🙂

Micke Rosenlund (EVO-mu… EVO-kille ;)) har örnkoll på Lunda har jag för mig. Vi kanske skall prata lite med honom och se om det inte går att hyra lite bantid och konor… 🙂

_______________________________________________________________________________
                    ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

Janne248
                    Deltagare

Tråkigt som f*n. Iofs hade jag inte kunnat vart med för än i Aug iaf…men synd för er andra.

griml0ck tycker vi borde kolla Lunda om vi kan ha en SSi övning där innan Emmaboda 11/9.

griml0ck
                      Deltagare

>Grannjevlar! 🙂
                        >
                        >Micke Rosenlund (EVO-mu… EVO-kille ;)) har örnkoll på Lunda
                        >har jag för mig. Vi kanske skall prata lite med honom och se
                        >om det inte går att hyra lite bantid och konor… 🙂
                        >

Låter bra kan slå han en pling o se om hans kontakter är stabila 😉

Visar 10 inlägg - 16 till 25 (av 25 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.