› SSC › Allmänt snack › Träffar › Intressekoll: Tierps flygfält
- Detta ämne har 24 svar, 1,344 deltagare, och uppdaterades senast för 21 år, 1 månad sedan av
griml0ck.
-
FörfattareInlägg
-
23 juni, 2004 kl. 20:08 #134254
Strat
DeltagareJag e på! Om inte min bil blir sjuk som vanligt 😉
23 juni, 2004 kl. 22:54 #134264griml0ck
DeltagareIntresselistan:
gjim
POh bear
FeA
Janne
Kjellemannen
Krooook
syke
rallymarkus
dewwes
strat10 st. Ska ta o snacka me gubben som håller hand om banan imorn. Sätter ett tak på 15 bilar så ere lättare o kontrollera eventet. Blir ju stor kö till banan annars. När jag fått reda på datum vi kan köra fåre bli en lista på vilka som helt klart kan oxo så de inte blir några som droppar i slutet.
mvh J
24 juni, 2004 kl. 10:39 #134273Sahlen
DeltagareRuggit sugen. Jag är på MVH/Sahlen
24 juni, 2004 kl. 14:21 #134265griml0ck
DeltagareHar snackat med han som har hand om banan nu, han lät väldigt positiv. Men det kommer bli liknande regler som på banträffarna som måste hållas stenhårt annars får vi inte köra där. Bla är det inget gasande på rakan och hastigheten i konbanan för ej ligga över 80 km/h för då måste man ha ambulans. Så någon superstage kommer vi tyvärr inte kunna köra. Men den gamla banan vi körde med HPC är ju inga problem. Han måste snacka med resten av ledningen för att få igenom detta sedan kommer han tillbaka med datum som vi kan köra på. Troligen kommer det bli en lördag eller söndag. Jag tänkte själv vi skulle köra en helg innan japmeet hur låter det för alla?
mvh J
24 juni, 2004 kl. 14:24 #134252SecretAgentMan
DeltagareHmmm…knixig krångelbana med låg hastighet, det låter helt klockrent för Silverpilen….eller inte. 😉
Jag tycker det låter ”manöverprov”, men har full förståelse varför man begränsar det hela. 🙂
/J
24 juni, 2004 kl. 18:47 #134266griml0ck
DeltagareKlart du ska köra jerry. Ypperligt tillfälle o låta mig få provåka i silverfesken oxo 😉
2 juli, 2004 kl. 08:45 #134267griml0ck
DeltagareFick ett samtal av gubben där idag och det blev tyvärr ett nej. Grannarna har tydligen gått ihop sig och är helt emot all bilkörning där i sommar. Porsche klubben har tydligen ansökt oxo, men dom var tvungen o ge dom ett nej oxo. Han skulle höra av sig om situationen ändrades men det var nog inte så stor chans. Några hade tydligen varit där o kört i helgen. Kommit dit med trailer o nån racing/rally bil o kört. Så dom va verkligen inte glada nu grannarna.
Han tipsade om att vi skulle kunna köra på Lunda istället dock. Om ni fortfarande vill ha en rs träff med ssi, så kan jag se över om vi kan få köra där. Fast då blire nog i augusti eller september isf.
mvh J
2 juli, 2004 kl. 08:52 #134253OzO
DeltagareGrannjevlar! 🙂
Micke Rosenlund (EVO-mu… EVO-kille ;)) har örnkoll på Lunda har jag för mig. Vi kanske skall prata lite med honom och se om det inte går att hyra lite bantid och konor… 🙂
::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::2 juli, 2004 kl. 10:03 #134259Janne248
DeltagareTråkigt som f*n. Iofs hade jag inte kunnat vart med för än i Aug iaf…men synd för er andra.
griml0ck tycker vi borde kolla Lunda om vi kan ha en SSi övning där innan Emmaboda 11/9.
2 juli, 2004 kl. 10:23 #134268griml0ck
Deltagare>Grannjevlar! 🙂
>
>Micke Rosenlund (EVO-mu… EVO-kille ;)) har örnkoll på Lunda
>har jag för mig. Vi kanske skall prata lite med honom och se
>om det inte går att hyra lite bantid och konor… 🙂
>Låter bra kan slå han en pling o se om hans kontakter är stabila 😉
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.