SSC Allmänt snack Träffar Intressekoll: Träff i Halland ?

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 40 totalt)
  • Författare
    Andre79
    Deltagare

ja, vinröd Scooby 🙂

det tycks inte vara så många som kör med sinna bilar på vintern..
      synd, det är då det är som roligast 🙂

vad sägs om 29/3 så kan man ha Elmia eftersnack 🙂

rickey
      Deltagare

29/3 it is! (En lördag vecka 13)

Fransson
        Deltagare

Jag kommer inte, Ska norr ut på skidresa, åker på lördagen.
          Hoppas det blir lyckat ändå 😉

/Nicke

Vio
          Deltagare

Hoppas att jag kan komma… SKA inte jobba den helgen, men man vet juh aldrig…:-(

Dawn
            Deltagare

Jag hoppas min bil är klar så skulle jag nog kunna titta in. Räsern är hos Autoteknik i Hbg för rep. Jäkla ABS lampa lyser.. får ingen ordning på systemet. Verkar vara en kass G-sensor (ja den heter så) men jag fick inte fram rimliga värden när jag mätte upp den. Mek där misstänker styrenheten…. satans dyr har jag hört.. x( x( x(

Vio
              Deltagare

Det är inte så att det är nån G-punkt som ni killar inte hittar då? 😀

rickey
                Deltagare

Jag hoppas min bil är klar så skulle jag nog kunna titta in. Räsern är hos Autoteknik i Hbg för rep. Jäkla ABS lampa lyser.. får ingen ordning på systemet. Verkar vara en kass G-sensor (ja den heter så) men jag fick inte fram rimliga värden när jag mätte upp den. Mek där misstänker styrenheten…. satans dyr har jag hört.. x( x( x(

Jag hade en del strul med min abs lampa också, men det visade sig vara en givare som var kass så jag fick den bytt för några månader sedan.

Trevligt och hoppas att du kommer!

rickey
                  Deltagare

Träffade på Andre utanför MAX i Halmstad så vi snackade lite om träffen.

Vad sägs om det klassiska…. *trumvirvel* gocart på inomhusarenan vid Slottsmöllan?

Efter det får vi ju köra en rolig runda runt staden så att stadsborna vet att vi har träff.

En bit mat och framförallt kaffe måste vi ju tanka upp med efter att ha go-cartat och criusat runt lite så föreslår jag en pitstop vid MAX för att ladda buken med lite gott!

Vad tros om detta? Tips och ideér är varmt välkomna! 🙂

Kriter
                    Deltagare

Du vet ja kommer Rickey 🙂
                      Men ska vi samlas vid gocarten? Eller ska vi kanske samlas vid statoil på eurostop som förra gången. Så har kanske dom som inte kommer från halmstad en chans att hitta alla andra, om de nu va nån utanför halmstad som skulle komma. 😉

rickey
                      Deltagare

Uppdaterar här med lite information om gocarten.

Gocarten kostar 120:- för 8 minuter när man ”droppar in” Det är nog lämpligast eftersom vi inte vet exakt tid. Jag har aldrig kört på banan själv, men den sägs vara rolig och är inomhus.

http://www.gokarthallen.just.nu/

Då säger vi vid 1400 på Statoil vid Eurostop. (Södra avfarten för er som kommer på E6:an) Det är ganska lätt att hitta.

🙂

Vio
                        Deltagare

Jag har inte en aning om vart det är, men jag kommer.. 🙂

rickey
                          Deltagare

Jag har inte en aning om vart det är, men jag kommer.. 🙂

Här är en hitta.se länk som är inskriven på max restaurangen som ligger precis jämte.

http://www.hitta.se/ViewDetailsPink.aspx?Vkiid=MSs9nlIpPMR5lphI0BfGzg%3d%3d&vad=max&var=halmstad

Vio
                            Deltagare

Jättebra.. Kan dock inte garantera att det hjälper då sambon får vara kartläsare.. Han är ganska lik sin mor, och hon har ju missat Ölandsbron.. 😀

Hur dags var det vi skulle träffas där? Tolv??

rickey
                              Deltagare

Jättebra.. Kan dock inte garantera att det hjälper då sambon får vara kartläsare.. Han är ganska lik sin mor, och hon har ju missat Ölandsbron.. 😀 Hur dags var det vi skulle träffas där? Tolv??

Jag tror inte ni missar det, men man vet ju aldrig!

”Då säger vi vid 1400 på Statoil vid Eurostop”

:+

Vio
                                Deltagare

Grymt ouppmärksam jag känner mig nu.. 😀

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 40 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.