› SSC › Allmänt snack › Träffar › Intressekoll: Vinterträff Sälen
- Detta ämne har 57 svar, 3,573 deltagare, och uppdaterades senast för 17 år, 2 månader sedan av
Surbarbro.
-
FörfattareInlägg
-
9 september, 2007 kl. 12:46 #148485
Nyman
DeltagareKLAR KLAR SUPER KLAR!!:)
Säg bara tilli tid vad för datum vi bestämmer så jag kan va ledig 🙂 men jobbar jag så är ju inte HC en omöjlighet för de 😛Men jag behöver inte någe boende 😉
-= enough is enough =-
11 september, 2007 kl. 15:01 #148451Maddis
Deltagaredå har vi 5 iaf 🙂 kan nog bli kul 😀
Tror du att jag släpper iväg kar´n på nåt sånt här kul utan mig??? 😮
Jag är med!!!
11 september, 2007 kl. 15:39 #148474Patrik K
DeltagareJag är självfallet PÅ, klar klar klar så fort datum är spikat så jag kan BEGÄRA semester 😀 😀 😀
Härligt initiativ Pontus, jag ska ju upp ngn gång i vinter te trakterna så varför inte haka på detta underbara kombinationserbjudande 😛
För er som inte varit på HC så kan jag säga som så, det rocker fett med rätt coverband. Hyrde gräddhyllan (VIP) tillsammans med ett annat coverband som lirade på Lindvalens värdshus för 2 år sedan, Arvingarna lirade covers/rock en trappa ner med ZZTOP-helskägg – aphäftigt!!!
// Patrik K – som inväntar datum och hänger på låset
12 september, 2007 kl. 18:24 #148472Krille_G
DeltagareJag är oxå på! de h’r vill man ju inte miss !!
12 september, 2007 kl. 20:01 #148483Andersson
Deltagaremil från kalmar är väl ganska exakt 58 mil nånting om jag inte minns helt fel
Inte mer, som 3 resor till jobbet då.
MVH C Andersson / Mr Konjak
Full fart, spar tid!
Det va inte bättre förr, det är bara sämre nu!12 september, 2007 kl. 21:44 #148462Pontus
Deltagareojojoj verkar ju bli positiv respons på de här 🙂 jaha då blir det till o sitta o ringa runt om priser etc. det blir ju inte jättebilligt som jag hoppas ni förstår men om man jämför vad vanliga svenssons betalar för en weekend i sälen så är det nog ganska billigt.. får väl sitta o ringa runt lite när vintern är här o kolla priser, mycket som ska ordnas :)..
tyvärr har dom ju tagit bort vip-hyllan på hc annars hade vi ju haft den utan problem, där finns nu en liten löjlig champagnebar istället.
12 september, 2007 kl. 21:45 #148500Hellgren
DeltagareKlart man är på om man får ledigt
12 september, 2007 kl. 22:12 #148463Pontus
Deltagarekollade lite snabbt nu på hur mycket boendet skulle gå på på skistars hemsida, en 14-bäddars stuga går på ca. 8000:- vecka 10 tor-sön (finns inga fre-sön) det betyder alltså att 14 personer skulle få betala ca 550:- var för boendet, med alla aktiviteter runt omkring skulle jag gissa på att vi landar runt 800-1000:- per skalle. (exklusive liftkort, hyra och sprit)
kommer även kolla privat boende så att vi får det så billigt som möjligt, allt beror på hur mycket ni är villiga att betala men ha som mål att ni åtminstone ska ha 2-3000:- på fickan för att kunna ta del i det mesta.
!!OBS!! det här är ju väldigt preliminärt så jag kan vara rent åt skogen med priserna här, men bara så ni har en känsla för vad det skulle kunna kosta !!OBS!!
13 september, 2007 kl. 09:26 #148498Lillman
Deltagarehelt klart intressant.
ska bara få lite klirr på kontor så ska jag betala in medlems avgiften.
// Lillman
13 september, 2007 kl. 09:53 #148494rickey
DeltagareJag har 60 mil dit så jag får ha min egen lilla träff där med mig själv någon vecka efter nyår. 🙁
13 september, 2007 kl. 11:29 #148464Pontus
DeltagareJag har 60 mil dit så jag får ha min egen lilla träff där med mig själv någon vecka efter nyår. 🙁
det är ju bara o hälsa på mig så kan vi ha en tvåmansträff 😉
13 september, 2007 kl. 15:33 #148475Patrik K
Deltagarekollade lite snabbt nu på hur mycket boendet skulle gå på på skistars hemsida, en 14-bäddars stuga går på ca. 8000:- vecka 10 tor-sön (finns inga fre-sön) det betyder alltså att 14 personer skulle få betala ca 550:- var för boendet, med alla aktiviteter runt omkring skulle jag gissa på att vi landar runt 800-1000:- per skalle. (exklusive liftkort, hyra och sprit)kommer även kolla privat boende så att vi får det så billigt som möjligt, allt beror på hur mycket ni är villiga att betala men ha som mål att ni åtminstone ska ha 2-3000:- på fickan för att kunna ta del i det mesta.!!OBS!! det här är ju väldigt preliminärt så jag kan vara rent åt skogen med priserna här, men bara så ni har en känsla för vad det skulle kunna kosta !!OBS!!
Härligt Pontus! Köööö på ba, sen sätts ett datum när du vet mer med bindande anmälan. Härligt roddat!
// Patrik K
13 september, 2007 kl. 20:10 #148497DajM
DeltagareGrym idée!!
Jag o polarn kommer om datumet klickar :7
En GT och en wrx
Håller ett öga på tråden 😮 😮 😮
13 september, 2007 kl. 23:58 #148486Nyman
DeltagarePontus, säg till om du behöver hjälp med något avv planering, roddande, ringa runt ang, boend or so what när säsongen börjat.. Jag är ju där uppe jag med så jag hjäler mer än gärna till.. inte ska du behöva dra hela lasset själv..!
Jag kan nog fixa bra pris på en skotertur från stöten över fjällen ner till ice-carten med tillhörande tunering på ice-carten.. Bara jag har ett datum kan jag (om du vill) lägga fram de tilll chefen min, en god besparing är ju att jag kan guida dit utan lön vilket drar ner kostnaderna avsevärt.. men som sagt, jag kollar på det och vad som går att göra med det när jag kommer upp till sälen om du vill?
hör av dig i denna tråd eller på 070-649 11 96
// Nyman – som vill se våra kokare brevid varandra oftare 🙂
-= enough is enough =-
14 september, 2007 kl. 10:55 #148465Pontus
Deltagaredet låter alldeles utmärkt nyman svinbra om vi kan få ett bra pris på de.. O hjälp kan man inte få för mycket av 🙂
farsan min kom med lite förslag också att jag ska kontakta subaru älvdalen o få lite spons o få dit pressen o lite grejer, jag o min polare har ju egentligen som mål att vi hade tänkt försöka så småningom få en ganska stor träff, inte bara med subarus utan även lite evos o andra bilar, men inte den här vintern, nu kör vi bara subaru 🙂
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.