SSC Allmänt snack Träffar Intressekoll: Vinterträff Sälen

Visar 13 inlägg - 46 till 58 (av 58 totalt)
  • Författare
    Nyman
    Deltagare

å tyvär ser de ut som de blir svårt för mig att fixa så mycke bättre pris på ett skotersafari för vi har tydligen till i vinter sålt ut hela skoterverksamheten till en privat aktör.. men vi får ju se hur de blir när man kommer upp!

Bara 7 dagar kvar nu, sedan rullaer en kokare till i sälen!! 😀

-= enough is enough =-

Pontus
      Deltagare

åh nej nyman 🙁 de rullar ju så jävla många kokare här redan, jag verkar vara värsta trendsättarn 😉 har sett säkert 4 andra som jag inte sett förrut i 03or o 04or, men ingen har coolfajber huv 😀

nomiz
        Deltagare

Låter kanon=)Jag kommer om datumet passar! Kan kanske fixa bättre pris på icecarting då jag känner Håkan Eriksson som håller i det. Kanske kan få åka lite mer än dom andra som är där om inte annat 😉

Nyman
          Deltagare

Mötte ju dig här om dagen i by Pontus,Läcker kolfajberhuv du har 😉

Ja, jag så en röd typ -03-04 här om dan på väg upp på fjället, fort som satan gick de i backen…

Hur ser de ut inför träffen… nått spännande på G?

Nyman
            Deltagare

Här denna träff runnit ut i snön..?

hoppas värkligen inte de…

rickey
              Deltagare

Mötte ju dig här om dagen i by Pontus,Läcker kolfajberhuv du har ;)Ja, jag så en röd typ -03-04 här om dan på väg upp på fjället, fort som satan gick de i backen…Hur ser de ut inför träffen… nått spännande på G?

Låter trevligt med den där träffen, hur går det för er?

Var det din röda STi jag såg utanför Sälen Centrum när vi var där v4 tro, det stod ”snow makes me horny” på framrutan.

izual
                Deltagare

Varför har man missat detta?

Jag är helt klart sugen, men fan man känner ju ingen av er ^^:+

Nyman
                  Deltagare

jag ska försöka huga tag i pontus när vi dyker på varandra…

Jag vet ej vem som äger den röda som far fram här på fjället, jag har en Silvergrå GT å Pntus Blå WRX (kanske STI) med kolfajberhuv..

Mycket sugen på denna träff så jag hoppas vi kan dra ihop nått..!

Surbarbro
                    Deltagare

Vi är fler som tycker att det skulle vara häftigt( Med E)
                      Har tagit upp det tidigare, men nu var det nån annan.
                      😮 😛

Skulle vara kanonkul!
                      Satsar på Rallyt nu.
                      😉
                      / Catrine :7

LegacyLarsa
                      Keymaster

Bilder från sälen i förmiddas, dom har liite snö där uppe!

Från högfjällshotellet mot tandådalen, kvaliteten är kanske inte den bästa, då de tagits i farten.

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/ssi298/20080205_008.jpg

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/ssi298/20080205_009.jpg

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/ssi298/20080205_010.jpg

På väg hem fick jag även med fjällkyrkan

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/ssi298/20080205_014.jpg

/Lars

Nyman
                        Deltagare

ja, vist har vi en del snö här uppe¨… ca 1 meter i terängen sägs de enligt mätningar… nice bilder larsa! lite sol på dem hade de vart sälen från sin BÄSTA sida! =)

Pontus
                          Deltagare

mi kompanjon som skulle fixa det här med mig förflyttade sig till skåne och jag har jobbat arslet av mig med massor olika saker, därför det inte har blivit något. jag hade ju tänkt mig vecka 10 och det är ju nästa vecka så nu blir de nog lite svårt tyvärr.. förlåt alla besvikna, får försöka åtgärda det här nästa år.. för en sälen sommar är ju inte lika aktuellt

Surbarbro
                            Deltagare

Bra jobbat!

Tanken, var underbar!:o

Jag laddar för nästa år.
                              Isdäcken slits ju iallafall inte.
                              Det gäller ju att spara.:)

Men,men jag kör ju hellre!

HIHI!:P

Catrine

Finns ju bara en kommentar…Snyft!!

Visar 13 inlägg - 46 till 58 (av 58 totalt)
                            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.