SSC Allmänt snack Träffar Invingning hos Landrins (igen)

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 17 totalt)
  • Författare
    SecretAgentMan
    Deltagare

Hej!

Det har fallit sig en smula olyckligt att konbaneträffen, och den stora invigningen på Landrins i Västerås krockar…kommunikationen har varit sisådär – och nu går de ut i tidningen med att ”Subaruklubben Västmanland” skall vara med och visa upp bilar…

Så, jag ber er som har möjlighet, och kan tänka er att visa upp pärlan ett par timmar på lördag eller söndag, att hjälpa klubben att behålla ansiktet så gott det går.

10-15 på lördag, och 11-15 på söndag är det som gäller.

Jag kan vara där på lördag mellan 10-11,30 med Silverpilen, och *kanske* en stund även på söndag – men vill gärna ha lite flera bilar på plats.

Stort tack på förhand!

/J

Niklas
      Deltagare

Vi skulle kunna titta förbi på söndagen när vi åker hem till Stockholm. Beror dock på när vi kommer iväg från Dalarna. Om det blir något så blir det 14:00/14:30-15:00.

Blocken
        Deltagare

Jag tar hela söndagen! 🙂

Från början var det tänkt att invigningen skulle varit i samband med Tallrallyt, dvs för 2 veckor sedan, men invigningen drog ut på tiden.

En positiv sak dock – 2 nya medlemmar tack vare Landrins! En kille som tidigare åkt GT (mittemot WM Data förr i tiden) + Landrins-Jim som bokat en av de sista nollfyra-STi:erna 😀

Ses!

/AB

OzO
          Deltagare

>Från början var det tänkt att invigningen skulle varit i
            >samband med Tallrallyt, dvs för 2 veckor sedan, men
            >invigningen drog ut på tiden.
            ——

Japp, det gäller att hänga med i svängarna för Imprezaklubben rör på sig!! 😀

(Min bil står ju redan ”utställd” :+)

_______________________________________________________________________________
            ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

Guailo
            Deltagare

Hejdu..

Häng något över hönsnätet i fronten på min kärra och parkera den där om du vill… Fast det var ju utställning, och snygga bilar som gällde…

Gör som Alien när vi var i sollentuna, fast värre! 😀

Mvh,
              Peter

Niklas
              Deltagare

Värre? Går det? Eller jo, det har ju Ozo lyckats med. 😉

daniel83
                Deltagare

Kommer ditt någon av dagarna för att se om dom har någon Impreza till ett bra pris.
                  Och kanske prova köra STI:n om det går och får.

Blir kanske en Impreza efter nyår, om jag har tur.

rallymarkus
                  Deltagare

aj då det var ju inte bra att de krockade.. men ev så kan jag vara där ca en timme på söndag. ska ändå till flygplatsen kl 10. men jag tänkte åka gammelmercedes.. men kan ju ta subarun o vara där en timme iaf..(om lillsyrran godkänner det)

Finns en möjlighet till jag ska ju köra dom till arlanda, så om det finns nån lånebil elr likn så kan jag ju lämna subarun där i så fall beroende på hur viktigt det är o ha bilen där…
                    Måste bara kolla med syrran innan jag kan garantera nåt.:)

Grusdraparn
                    Deltagare

>Grusdraparn 😀 😀 😀 …lycka till :).
                      >
                      >mvh Mats N

Tackar! 😀

/K – Allt man behöver är ju bara lite tur :+

arellano
                      Deltagare

Sti02 från Region Haninge(Stockholm) kommer på lördag.

Blocken
                        Deltagare

>Sti02 från Region Haninge(Stockholm) kommer på lördag.
                          >

Härligt! Har du möjlighet att söka upp tex Jim så är det bra 🙂

Tjing!

AB

Min STihttp://images.bravenet.com/common/images/smilies/cowboy.gif

arellano
                          Deltagare

På plats i lördags förmiddag var vi 2 st silver STI:er
                            + den blå med massa dekaler.

Arne

SecretAgentMan
                            Deltagare

Gött, man tackar för hjälpen! 🙂

Jag och minst en till dyker upp imorgon – kan tänka mig att mr BlaCC och ett par till gör detsamma.

/J – skall tända i brasan och dricka dyr singelmalt. 😀

Blocken
                              Deltagare

Härligt härligt – då ska ni ha stort tack för idag!

Dj. ÖrCC> Reng maj se’n, Blåsfesken ska nog vara nytvättad förhoppningsvis. Glöm inte att det är vintertid ba’ 🙂

/AB

Min STihttp://images.bravenet.com/common/images/smilies/cowboy.gif

Patrik.L
                                Deltagare

*va inget* =)

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 17 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.