SSC Allmänt snack Träffar Is-träff Ö-vik 8/1-2005

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 104 totalt)
  • Författare
    Lefty
    Deltagare

Stormen där ställde ju till med lite… var 1.4meter vatten i vissa hamnar här i stan…

Men isen ska ju inte bli tunnare så länge det är +4 ute 😀

Kvarnis
      Deltagare

Tja en väder lek rapport kanske är i sin ordning…

Dan innan Jul blev det 0 gradigt igen…:(…å snödae en si där ~3Dm snö på kvällen :o….sen på Jul så kom kylan å det är numera -20grader ute 😀

Så nu finns det snö på is’n och det är lagomt kallt för att det ska bli perfekt lagom till träffen 🙂

Så en liten uppdatering på vilka som fortfarande ränker lr vill komma vore kul 🙂

RS
        Deltagare

>Tja en väder lek rapport kanske är i sin ordning…
          >
          >Dan innan Jul blev det 0 gradigt igen…:(…å snödae en si
          >där ~3Dm snö på kvällen :o….sen på Jul så kom kylan å det är
          >numera -20grader ute 😀
          >
          >Så nu finns det snö på is’n och det är lagomt kallt för att
          >det ska bli perfekt lagom till träffen 🙂
          >
          >Så en liten uppdatering på vilka som fortfarande ränker lr
          >vill komma vore kul 🙂

Jag och Rasmus räknar fortfarande med att komma ner från Skellefteå.

Groover
          Deltagare

Jag dyker upp från Dalom.

5 är högre än blå, men mindre än silver som är grönare än svart som är flest……

LegacyLarsa
            Keymaster

Jag vill fortfarande komma, men jobbet hotar med att jag får lov att köra bröd till sälen.. vet mer i veckan, återkommer…

/Lars

griml0ck
              Deltagare

Vi snacka ju på telen så du vet var jag ligger (ska dyka upp mot alla odds :D).
                Var ut o körde på isen me brosans bil igår, så man e ju inte lelle sugen 😉 😀

edit: Raggar på PO, så han ska oxo komma med. Uppdaterar när han bestämt sig.

MDE
                Deltagare

Om isen håller o snön finns så räkna in mej i skaran.

Mvh MDE

Blocken
                  Deltagare

Har Practos kaffepannan igång i Sundsvall påvåg upp? 🙂

/AB

Min STihttp://images.bravenet.com/common/images/smilies/cowboy.gif

Kvarnis
                    Deltagare

Tja det är fortfarande inte +grader är hyfsat milt med endast -9 nu men det funkar de me 😀

Hoppas att man får se en större skala bilar 🙂

Jo just om det är en fler personer som funderara på boende förutom dom som jag tänkt hysa in så hör av er så ska jag fixa fram nå hyfsat billigt boende.

För övrigt så kommer vi att träffas på Sibylla 09.00, för folk som kommer utifrån, och inte dykt upp tidiigare etc 🙂
                      kartor.eniro.se

För dom som kommer norrifrån kan ju se till att befinna sig vid den gammla nedlagggda Shellmacken vid Id-byn ca 09:15
                      kartor.eniro.se

modulated
                      Deltagare

>Har Practos kaffepannan igång i Sundsvall påvåg upp? 🙂
                        >
                        >/AB

Det hoppas vi på… nybakta bullar oxå :D:D:D

Block : När åker vi upp? Den 5:e eller 6:e? Insåg just att jag
                        inte fick semester den 5:e, men det kan vi nog säkert styra upp
                        om så skulle vara fallet ;).

// Patrick P.

Regionsansvarig Västerås

Blocken
                        Deltagare

Jag pyser tidigt som ögat på morgonen den 6e (hoppas Kvarngren & fru orkar med oss så länge :+)

Vilka fler är vi som åker upp? Freddie Crougar, jag och Patrick sticker torsdag morgon. Larsa & Grroooover, vilken dag tänkte ni åka? Tokholmarna – Lt Dan, hinner du handla nytt åk tills dess?

/Bläck – med isdäck i förrô´t

modulated
                          Deltagare

>Jag pyser på morgonen den 5e (hoppas Kvarngren & fru orkar
                            >med oss så länge :+)

Gott, då är en ansökan inne igen om att fippla till nån form av
                            ledighet den da’n så får vi se vad som händer.

// Patrick P – lelle sugen på is-åka.

Regionsansvarig Västerås

Practos
                            Deltagare

>Har Practos kaffepannan igång i Sundsvall påvåg upp? 🙂
                              >
                              >/AB

Visst och kanske även på vägen ner 😀
                              (Bara jag vet när någon kommer)

Kanske åker upp till Övik över dagen och kör lite på isen ifall inget annat dyker upp. 😉

Groover
                              Deltagare

Jag pyser tidigt som ögat på morgonen den 6e (hoppas Kvarngren & fru orkar med oss så länge )
                                >Jag pyser på morgonen den 5e (hoppas Kvarngren & fru orkar
                                >med oss så länge )

Hur ska herrarna Patrik o Anders ha de ?? Vilken dag är det som gäller för er färd till norr? 😛

Som den trogne partikamrat jag är så böjer jag mig för massan. Man vill vill ju kolchos-åka i mysgrupp…göra saker tillsammans. Men som sagt var så kan det ju vara bra vikommer överens om vilket datum som gäller;)

5 är högre än blå, men mindre än silver som är grönare än svart som är flest…..

Blocken
                                Deltagare

Sorry om jag velar, editerade inlägget förut, tidigt på morgonen torsdagen den SJÄTTE åker Region Västerås uppåt (Black, Freddie Crougar och Patrick) 🙂 Ska Landrins-Jim och Mika P med?

Hoppas ni (du och Larsa) möter upp i Gävle? Åker P-O med från Gävle? Kommer Grimlock uppifrån eller från Gävle? Ska Ozo med? Lt Dan?:)

Många frågor blir’e…

/AB

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 104 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.