SSC Allmänt snack Träffar Is-träff Ö-vik 8/1-2005

Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 104 totalt)
  • Författare
    Kvarnis
    Deltagare

>Yez box, då hade man guldiga plåtisar tack vare Freddan :+
      >Imorrn blir det bromsmek 🙂
      >
      >Kommit nån snö Kvarngren? 🙂
      >
      >/AB
      >

De ä säääämer med den varan tyvärr….än..så..länge…får väl se om det utlovade snän dyker upp innan helgen…..:-(

Just nu är is’n jävlar så blank…men annars så finns även en 1.2mil lång upp plogad bana som vi ev. kan få hyra 🙂

Blocken
      Deltagare

>Just nu är is’n jävlar så blank…men annars så finns även en
        >1.2mil lång upp plogad bana som vi ev. kan få hyra 🙂

Har du sopat bort den decimeter med vatten som låg på is’n härom dagen (var det jobbigt?:+) eller har vattnet frusit?

Hur stora är chanserna att vi kan få hyra den 1.2 mil långa banan? Pris?

/AB

Min STihttp://images.bravenet.com/common/images/smilies/cowboy.gif

Kvarnis
        Deltagare

>
          >Har du sopat bort den decimeter med vatten som låg på is’n
          >härom dagen (var det jobbigt?:+) eller har vattnet frusit?

Det har i stort sett frusit när jag tittade förbi idag, det måste dock frysa i hop.

>Hur stora är chanserna att vi kan få hyra den 1.2 mil långa
          >banan? Pris?
          >/AB

Är svårare att svara på då den ska anvädas för en tävling snart… men skulle tro typ 500:- i soppa bidrag för ploggningen.
          Ska be Patrik ringa å kola i morgon då det är han som har koll på den.

Kvarnis
          Deltagare

okej nu är det fixat 🙂

is’n har frusit under natten så det är lungt 🙂
            Sen har har även Patrik scoutat en hög med andra is’ar som det är snö på

hettast i draften är långviksmon 1.2mil ½m snövallar ser bra utt 😀

Gideå…lite mindre lite snällare…svår att bedöma 😮
            Stybermark hmm relativt okänd.. 😉
            kvaved sjön kal å hård kan dock ta sig innan helgen 😀

Allt kommer att visas sig innan helgen då det blir en gemensam scoutning inna helgen inna den årliga is draft’n ;):D

men som sagt det är bara å ta sig hit nu till lördag så finns det en is att åka på 😀

Kvarnis
            Deltagare

En sista koll på vilka som kommer så jag vet ~ skullke vara bra.

Klara

-Black
              -Freddan
              -Patrik
              -Olle
              -Johan batteri kanin 😉
              -Practos
              -MDE
              -RS
              -Rasmus(Evo)

ev.
              -Rogga

MDE
              Deltagare

KLAR!!!

Dyker upp som vanligt (går ju inte missa ett tillfälle att sladda runt lite)

🙂 🙂 🙂 /MDE

Practos
                Deltagare

KLAR !

Kvarnis
                  Deltagare

Henke/MDE blir nån av er kvar på kvällen btw ?
                    det finns plats att slagga på om ni vill förtära nån %-haltig dryck 😀

I gäststugan då 🙂 för jag ska kvartera in Block å grabbarna i häbret ;):D

Groover
                    Deltagare

Japp! Här går man från klarhet till klaaaarhet 😀
                      Har redan börjat scanna lite i recepten :9

5 är högre än blå, men mindre än silver som är grönare än svart som är flest……

Blocken
                      Deltagare

>hettast i draften är långviksmon 1.2mil ½m snövallar ser bra
                        >utt 😀
                        >

Kunde tok-Patrik ordna noter till den specialsträckan? 1,2 mil – man lär ju nästan glömma åt vilket håll man ska till slut :+
                        Vad hade han för sträcktid förresten, 11.07 eller? ;):):D:P:+

/Bläck

Min STihttp://images.bravenet.com/common/images/smilies/cowboy.gif

Rogga
                        Deltagare

Ska hämta bilen i morgon så jag borde ju kunna komma 🙂

Här snöar det för fulla muggar, kommit 7 cm nu på 2 timmar 😀
                          5 grader kallt!!

Bilsnack sker i kanalen #compelloracing @ Q-net. Välkommen!

http://www.compello.se/

Wiklundh
                          Deltagare

Bangar det hela då vädret verkar bli väldigt dåligt när man kollar Ö-vik de närmaste dagarna på Aftonbldet.
                            Hoppas ändå att det går bra för er som ska dit och köra.

RS
                            Deltagare

Jag å Rasmus är klara, har bytt bort jouren å Rasmus ska bara slänga ihop Evon så kommer vi. Har redan lastat isdäcken 🙂
                              Tänkte försöka åka en sväng på sjön i morgon som uppvärmning.

Kvarnis
                              Deltagare

>Bangar det hela då vädret verkar bli väldigt dåligt när man
                                >kollar Ö-vik de närmaste dagarna på Aftonbldet.
                                >Hoppas ändå att det går bra för er som ska dit och köra.

Tja det får renga nå grymt om reserv banan ska renga bort ;):D
                                den ligger desutom en bitt in i landet å där är det lite risk det blir varmare än 0 gradigt 😉

enda dagen med dåligt väder vrakar kunna bli fredag ..dvs +grader

Fast jag förstår om du tycker det är en bit att åka, med det ostadigt vädret som är 😀

Kvarnis
                                Deltagare

>Jag å Rasmus är klara, har bytt bort jouren å Rasmus ska bara
                                  >slänga ihop Evon så kommer vi. Har redan lastat isdäcken 🙂
                                  >
                                  >Tänkte försöka åka en sväng på sjön i morgon som uppvärmning.

Fint på fredag vet jag vilken bana som gäller men annars så kan ni ju komma in till vid Sibylla/statoil norra i Ö-vik vid 9.00 tiden på Lördags morgon så är det lungt 🙂

Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 104 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.