› SSC › Allmänt snack › Träffar › Is-träff Ö-vik 8/1-2005
- Detta ämne har 103 svar, 4,299 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 11 månader sedan av
Blocken.
-
FörfattareInlägg
-
3 januari, 2005 kl. 21:19 #136178
Kvarnis
Deltagare>Yez box, då hade man guldiga plåtisar tack vare Freddan :+
>Imorrn blir det bromsmek 🙂
>
>Kommit nån snö Kvarngren? 🙂
>
>/AB
>De ä säääämer med den varan tyvärr….än..så..länge…får väl se om det utlovade snän dyker upp innan helgen…..:-(
Just nu är is’n jävlar så blank…men annars så finns även en 1.2mil lång upp plogad bana som vi ev. kan få hyra 🙂
3 januari, 2005 kl. 22:23 #136154Blocken
Deltagare>Just nu är is’n jävlar så blank…men annars så finns även en
>1.2mil lång upp plogad bana som vi ev. kan få hyra 🙂Har du sopat bort den decimeter med vatten som låg på is’n härom dagen (var det jobbigt?:+) eller har vattnet frusit?
Hur stora är chanserna att vi kan få hyra den 1.2 mil långa banan? Pris?
/AB
Min STihttp://images.bravenet.com/common/images/smilies/cowboy.gif
4 januari, 2005 kl. 01:28 #136179Kvarnis
Deltagare>
>Har du sopat bort den decimeter med vatten som låg på is’n
>härom dagen (var det jobbigt?:+) eller har vattnet frusit?Det har i stort sett frusit när jag tittade förbi idag, det måste dock frysa i hop.
>Hur stora är chanserna att vi kan få hyra den 1.2 mil långa
>banan? Pris?
>/ABÄr svårare att svara på då den ska anvädas för en tävling snart… men skulle tro typ 500:- i soppa bidrag för ploggningen.
Ska be Patrik ringa å kola i morgon då det är han som har koll på den.4 januari, 2005 kl. 11:50 #136180Kvarnis
Deltagareokej nu är det fixat 🙂
is’n har frusit under natten så det är lungt 🙂
Sen har har även Patrik scoutat en hög med andra is’ar som det är snö påhettast i draften är långviksmon 1.2mil ½m snövallar ser bra utt 😀
Gideå…lite mindre lite snällare…svår att bedöma 😮
Stybermark hmm relativt okänd.. 😉
kvaved sjön kal å hård kan dock ta sig innan helgen 😀Allt kommer att visas sig innan helgen då det blir en gemensam scoutning inna helgen inna den årliga is draft’n ;):D
men som sagt det är bara å ta sig hit nu till lördag så finns det en is att åka på 😀
4 januari, 2005 kl. 11:56 #136181Kvarnis
DeltagareEn sista koll på vilka som kommer så jag vet ~ skullke vara bra.
Klara
-Black
-Freddan
-Patrik
-Olle
-Johan batteri kanin 😉
-Practos
-MDE
-RS
-Rasmus(Evo)ev.
-Rogga4 januari, 2005 kl. 13:33 #136226MDE
DeltagareKLAR!!!
Dyker upp som vanligt (går ju inte missa ett tillfälle att sladda runt lite)
🙂 🙂 🙂 /MDE
4 januari, 2005 kl. 13:48 #136165Practos
DeltagareKLAR !
4 januari, 2005 kl. 14:49 #136182Kvarnis
DeltagareHenke/MDE blir nån av er kvar på kvällen btw ?
det finns plats att slagga på om ni vill förtära nån %-haltig dryck 😀I gäststugan då 🙂 för jag ska kvartera in Block å grabbarna i häbret ;):D
4 januari, 2005 kl. 17:33 #136221Groover
DeltagareJapp! Här går man från klarhet till klaaaarhet 😀
Har redan börjat scanna lite i recepten :95 är högre än blå, men mindre än silver som är grönare än svart som är flest……
4 januari, 2005 kl. 19:32 #136155Blocken
Deltagare>hettast i draften är långviksmon 1.2mil ½m snövallar ser bra
>utt 😀
>Kunde tok-Patrik ordna noter till den specialsträckan? 1,2 mil – man lär ju nästan glömma åt vilket håll man ska till slut :+
Vad hade han för sträcktid förresten, 11.07 eller? ;):):D:P:+/Bläck
Min STihttp://images.bravenet.com/common/images/smilies/cowboy.gif
4 januari, 2005 kl. 19:49 #136209Rogga
DeltagareSka hämta bilen i morgon så jag borde ju kunna komma 🙂
Här snöar det för fulla muggar, kommit 7 cm nu på 2 timmar 😀
5 grader kallt!!Bilsnack sker i kanalen #compelloracing @ Q-net. Välkommen!
4 januari, 2005 kl. 20:50 #136138Wiklundh
DeltagareBangar det hela då vädret verkar bli väldigt dåligt när man kollar Ö-vik de närmaste dagarna på Aftonbldet.
Hoppas ändå att det går bra för er som ska dit och köra.4 januari, 2005 kl. 21:22 #136231RS
DeltagareJag å Rasmus är klara, har bytt bort jouren å Rasmus ska bara slänga ihop Evon så kommer vi. Har redan lastat isdäcken 🙂
Tänkte försöka åka en sväng på sjön i morgon som uppvärmning.4 januari, 2005 kl. 22:06 #136183Kvarnis
Deltagare>Bangar det hela då vädret verkar bli väldigt dåligt när man
>kollar Ö-vik de närmaste dagarna på Aftonbldet.
>Hoppas ändå att det går bra för er som ska dit och köra.Tja det får renga nå grymt om reserv banan ska renga bort ;):D
den ligger desutom en bitt in i landet å där är det lite risk det blir varmare än 0 gradigt 😉enda dagen med dåligt väder vrakar kunna bli fredag ..dvs +grader
Fast jag förstår om du tycker det är en bit att åka, med det ostadigt vädret som är 😀
4 januari, 2005 kl. 22:08 #136184Kvarnis
Deltagare>Jag å Rasmus är klara, har bytt bort jouren å Rasmus ska bara
>slänga ihop Evon så kommer vi. Har redan lastat isdäcken 🙂
>
>Tänkte försöka åka en sväng på sjön i morgon som uppvärmning.Fint på fredag vet jag vilken bana som gäller men annars så kan ni ju komma in till vid Sibylla/statoil norra i Ö-vik vid 9.00 tiden på Lördags morgon så är det lungt 🙂
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.