SSC Allmänt snack Allmänt småprat Isåka

• Detta ämne har 9 svar, 752 deltagare, och uppdaterades senast för 22 år sedan av Snart_subba.
Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Författare
    christopher
    Deltagare

Någon som har koll på om det går att åka på isarna i Stockholm?
      Dags för en isträff här nere snart. Har dom kanske öppnat för iskörning på Ekerö vid lindö tunnel?? Någon som har koll?
      /
      fraSSe

LegacyLarsa
      Keymaster

Har faktiskt dålig koll på det. Kan kanske ta en sväng åt det hållet i helgen, eller är det någon här som bor utåt ekerö?

/Larsa

STI_Subba
        Deltagare

Man bli lite sugen efter man har kollat på is filmen. Hoppas vi kan snart i Stockholm.

/Kyle

griml0ck
          Deltagare

Om ni kollar på zatzy så verkar det finns gott om sjöar i tokholmen som är kördugliga. Vet då en jag kommer besöka på lördag 😛

STI_Subba
            Deltagare

Tack för upplysningen grim. Skulle vilja också nu till helgen, men måste vänta tills efter den 2 Feb innan jag kan leka lite hårdare med subban. Bilen går inte helt rätt med den nya 3″ Ferrita system med racekat. Har en spik precis när turbon börja spola upp. Ska bytta till en Walbro pump och sedan en EcuTek mappning den 2:e. Måste ta det lungt tills allt är rätt igen.

Ska kolla på Zatzy och se var o ner det bli lite is bus här i tokholm.

/Kyle

griml0ck
              Deltagare

Ajdå, denna helg skulle jag nog rekommendera eftersom det varit så kallt och vad jag har hört så ska det bli varmare nu igen 🙁 Får hoppas det blir kallt i februari!

STI_Subba
                Deltagare

Få ber till vädergudarna om en kallt februari. 😮 Men det ska vara kul att gå på Swedish Rally direkt efter allt är fixat. Det är förståss om jag få plats. Har inte fått en bekräftelse ang. min betalning för 2 platser fredag till lördag. ;(

Den som väntar …… 🙁

/Kyle

Toni
                  Deltagare

Jo Kyle, vi har fått din betalning för Svenska rallyt.

christopher
                    Deltagare

Hemma från en kväll på isen.:) 😀 🙂 😀 :+ 😛 😀
                      Plogad sjö söder om sthlm, lite väl knagglig och hoppig. Det måste gått en folkrace tävling på sjön???
                      Klarade mig hyffsat men fick lyfta ”mackan” ur vallen efter lite ”överladd”.

I morgon så é det rallyträning på Högstabanan mellan 11.00-13.00 sen kanske man drar ut på isen igen, gärna någon som inte är så sönderkörd. Något förslag någon???
                      /
                      fraSSe

Snart_subba
                      Deltagare

>Har faktiskt dålig koll på det. Kan kanske ta en sväng åt det
                        >hållet i helgen, eller är det någon här som bor utåt ekerö?
                        >
                        >/Larsa

Dom har inte börjat köra där ännu. Vi körde där förra året med klubben, vilket vart en lyckad tillställning vill ja minnas.

MVH
                        Micke

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.