› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Isåka
- Detta ämne har 9 svar, 752 deltagare, och uppdaterades senast för 22 år sedan av
Snart_subba.
-
FörfattareInlägg
-
22 januari, 2004 kl. 18:14 #7463
christopher
DeltagareNågon som har koll på om det går att åka på isarna i Stockholm?
Dags för en isträff här nere snart. Har dom kanske öppnat för iskörning på Ekerö vid lindö tunnel?? Någon som har koll?
/
fraSSe22 januari, 2004 kl. 18:51 #86736LegacyLarsa
KeymasterHar faktiskt dålig koll på det. Kan kanske ta en sväng åt det hållet i helgen, eller är det någon här som bor utåt ekerö?
/Larsa
23 januari, 2004 kl. 13:43 #86742STI_Subba
DeltagareMan bli lite sugen efter man har kollat på is filmen. Hoppas vi kan snart i Stockholm.
/Kyle
23 januari, 2004 kl. 15:51 #86739griml0ck
DeltagareOm ni kollar på zatzy så verkar det finns gott om sjöar i tokholmen som är kördugliga. Vet då en jag kommer besöka på lördag 😛
23 januari, 2004 kl. 16:04 #86743STI_Subba
DeltagareTack för upplysningen grim. Skulle vilja också nu till helgen, men måste vänta tills efter den 2 Feb innan jag kan leka lite hårdare med subban. Bilen går inte helt rätt med den nya 3″ Ferrita system med racekat. Har en spik precis när turbon börja spola upp. Ska bytta till en Walbro pump och sedan en EcuTek mappning den 2:e. Måste ta det lungt tills allt är rätt igen.
Ska kolla på Zatzy och se var o ner det bli lite is bus här i tokholm.
/Kyle
23 januari, 2004 kl. 17:08 #86740griml0ck
DeltagareAjdå, denna helg skulle jag nog rekommendera eftersom det varit så kallt och vad jag har hört så ska det bli varmare nu igen 🙁 Får hoppas det blir kallt i februari!
23 januari, 2004 kl. 17:37 #86744STI_Subba
DeltagareFå ber till vädergudarna om en kallt februari. 😮 Men det ska vara kul att gå på Swedish Rally direkt efter allt är fixat. Det är förståss om jag få plats. Har inte fått en bekräftelse ang. min betalning för 2 platser fredag till lördag. ;(
Den som väntar …… 🙁
/Kyle
23 januari, 2004 kl. 19:00 #86737Toni
DeltagareJo Kyle, vi har fått din betalning för Svenska rallyt.
23 januari, 2004 kl. 22:45 #86738christopher
DeltagareHemma från en kväll på isen.:) 😀 🙂 😀 :+ 😛 😀
Plogad sjö söder om sthlm, lite väl knagglig och hoppig. Det måste gått en folkrace tävling på sjön???
Klarade mig hyffsat men fick lyfta ”mackan” ur vallen efter lite ”överladd”.I morgon så é det rallyträning på Högstabanan mellan 11.00-13.00 sen kanske man drar ut på isen igen, gärna någon som inte är så sönderkörd. Något förslag någon???
/
fraSSe25 januari, 2004 kl. 14:31 #86741Snart_subba
Deltagare>Har faktiskt dålig koll på det. Kan kanske ta en sväng åt det
>hållet i helgen, eller är det någon här som bor utåt ekerö?
>
>/LarsaDom har inte börjat köra där ännu. Vi körde där förra året med klubben, vilket vart en lyckad tillställning vill ja minnas.
MVH
Micke -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.