SSC Allmänt snack Träffar Isåka 2009 @ Norrland

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 22 totalt)
  • Författare
    .zip
    Deltagare

Det gäller att vara ute i tid 🙂
      Bara för att veta vilken sjö jag ska inrikta mig på så vill jag veta hur många det är som är på.
      Preliminärt datum blir slutet av Jan/början av Feb då isen är som tjockast.
      Platsen blir några mil söder om Umeå.

Hittills är det jag och en arbetskompis som är taggade.

//.zip

Adam K
      Deltagare

Taggad :+
        Gäller bara att vara ledg då då…. (och att ha fått ihop bilen som inte kommer börja rivas förrän om över en månad)

v3nom
        Deltagare

Då sparar man lite semesterdagar tills dess då alltså!
          🙂

—-
          WRX -03

.zip
          Deltagare

Mest troligt blir det över en helg.
            Antingen börjar vi sent en Fredag eller tidigt en Lördag.
            För ni som har långt att köra och behöver någonstans att sova så går det att fixa.

//.zip

obrut
            Deltagare

vad är långt??

jag ska besikta i morrn kommer att gå åt skogen (däck och lampor)

kaakaa
              Deltagare

här i kiruna fanns det 3 isbanor förra vintern 🙂 hoppas det blir likadant iår 🙂

/oskar, ville bara skryta litegranna snart kommer snön 🙂

.zip
                Deltagare

vad är långt??jag ska besikta i morrn kommer att gå åt skogen (däck och lampor)

Du och frugan har alltid en given plats hos mig 🙂 Men lillan får ni lämna hemma 😉 😀 😀

//.zip

AndreS
                  Deltagare

Räkna med mig, bara jag inte jobbar.
                    Jag har mest troligt tillgång till ett par isbanor i närheten av Arvidsjaur från Jan-Apr så där kommer det också att finnas möjlighet att anordna något.

Lefty
                    Deltagare

Jag kommer nog som vanligt att vara med och anordna en iskörning i Luleå (Ebbenjarka)

http://www.ebbenjarka.se/images/ebb997.jpg

v3nom
                      Deltagare

Jaa… Det är juh inte så att man blir sugen.. nää.. inte alls 😀

dojjan_74
                        Deltagare

JA BLIR ME SKA HÄMTA MINA IS DÄCK PÅ LÖRDA::7

.zip
                          Deltagare

Isen blir allt tjockare och det är dags att kolla upp intresset igen.
                            När passar det bäst för folk som är taggade?
                            Sovplats etc går att ordna för folk som har långt att köra.

//.zip

Adam K
                            Deltagare

Isen blir allt tjockare och det är dags att kolla upp intresset igen.När passar det bäst för folk som är taggade?Sovplats etc går att ordna för folk som har långt att köra.//.zip

För mig passar det bäst helg v. 2,3,6,7,10,11,14,15. hm, räcker va?!
                              Och lite sämre v.4,8,12….

En helg i månaden har sambon jobb, återkommer om det 🙂

Annars: Bilen ihop, förutom kjolarna, kanske lika bra att vänta med dem! Isdäcken redo (bara att pumpa). Klar. Klar!

RKR
                              Deltagare

hallå, norske her som lurar på om det finns isbana i jemtland?

har stuga 1timme från östersund.

tackar för svar. fikk inte till och starta ny topic.

.zip
                                Deltagare

hallå, norske her som lurar på om det finns isbana i jemtland?har stuga 1timme från östersund.tackar för svar. fikk inte till och starta ny topic.

Jag har inte hört talats om någon enbart SSI träff runt det område.
                                  I denna tråd kan du läsa mer om isköra i närheten av Östersund http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=11&topic_id=23819&mesg_id=23819&page=

Annars är du alltid välkommen när vi ska köra is. Det blir ca 30mil från Östersund, så det är frågan hur taggad du är på att köra 🙂

//.zip

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 22 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.