› SSC › Allmänt snack › Träffar › Isåka i Stockholm, Åkersberga 31/1
- Detta ämne har 46 svar, 2,919 deltagare, och uppdaterades senast för 15 år, 5 månader sedan av
Limpan.
-
FörfattareInlägg
-
27 januari, 2010 kl. 22:59 #153478
Surbarbro
DeltagareHej!
Nu är jag tillbaka!
Skulle vara roligt att veta var vid Å-berga, det är.
Ska till mitt land, ca 1,5 mil därifrån.
Sugen på att dyka upp.
Isdäcken, hemma i Hudik, men jag har ju nya fina
dubbdäck.;)
Satsar annars på mötesplatsen.
/ Catrine :728 januari, 2010 kl. 07:13 #153505AndyBoy
DeltagareJag kommer också en sväng på förmiddan !!!!
Nämen är det inte Karlsson från rsklubben?
Kul att ses även här! Nu när jag ser vilken bil du har har jag något minne av att du bytte till subaru, men nu ser jag att du även har en rs ocskå.
Mitt nick där var Andy*Cupra*, vi kanske ses på söndag, om jag hinner.
28 januari, 2010 kl. 07:17 #153485TKarlsson
DeltagareKarlsson, Karlsson, världens bästa Karlsson! 🙂
Andy, du lär inte få se Karlzzons subba. Han tar traktorn till sjön!
28 januari, 2010 kl. 08:46 #153496MagicMike
DeltagareNä, tyvärr. Blir ingenting för mig.
Biljäveln står fortfarande på verkstad.
Skitgrejor.
Tydligen har jag ingen vanligt kylare, så Kindwalls kunde inte ordna fram någon. Furstenhoff skulle se om dem kunde importera en från England.What-a-####. x(
Jag som trodde ’Prodrive Edition’, bara innebar annan frontkjol och bakkjol.
//Micke.
28 januari, 2010 kl. 16:17 #153471griml0ck
DeltagareJag har precis bytt kylare idag. Har en original från en GT -00 liggandes om det är en sådan du ska ha?
/ J
Nä, tyvärr. Blir ingenting för mig.Biljäveln står fortfarande på verkstad.Skitgrejor.Tydligen har jag ingen vanligt kylare, så Kindwalls kunde inte ordna fram någon. Furstenhoff skulle se om dem kunde importera en från England. What-a-####. x( Jag som trodde ’Prodrive Edition’, bara innebar annan frontkjol och bakkjol. //Micke.
28 januari, 2010 kl. 16:34 #153495karlzzon.
DeltagareJag kommer också en sväng på förmiddan !!!!
Nämen är det inte Karlsson från rsklubben? Kul att ses även här! Nu när jag ser vilken bil du har har jag något minne av att du bytte till subaru, men nu ser jag att du även har en rs ocskå.Mitt nick där var Andy*Cupra*, vi kanske ses på söndag, om jag hinner.
Jajjemen visst är det karlzzon från rsklubben!!! Och ja jag kommer i traktorn!!
28 januari, 2010 kl. 18:55 #153490Mumin
DeltagareNä, tyvärr. Blir ingenting för mig.Biljäveln står fortfarande på verkstad.Skitgrejor.Tydligen har jag ingen vanligt kylare, så Kindwalls kunde inte ordna fram någon. Furstenhoff skulle se om dem kunde importera en från England. What-a-####. x( Jag som trodde ’Prodrive Edition’, bara innebar annan frontkjol och bakkjol. //Micke.
beställa alukylare istället mupp!!!! fet jävla tjock alukylare… 😛 allt går om man vill 😀 varför ringde du inte mig?
29 januari, 2010 kl. 14:55 #153472griml0ck
DeltagareNågon som kollat snömängden där? Är det plogat/uppkört?
29 januari, 2010 kl. 16:15 #153480dojjan_74
Deltagarekan tyvärr inte komma ska åka o kolla på bergslagsrallyt imorn hinner inte hemm.;(
30 januari, 2010 kl. 16:28 #153506MangeL
DeltagareNågon som kollat snömängden där? Är det plogat/uppkört?
Jag var ute och kollade vid Garnsviken idag runt lunch, då var det inte plogat. Inte ordentligt iaf. Det var en traktor som åtminstone hade tagit upp ett hål i den plogade vallen vid vägen och det hade varit lite skotrar och kört. Men jag vågade inte försöka ta mig ner till sjön som det såg ut då.
31 januari, 2010 kl. 07:22 #153464syke
BlockeradSå hur blir det? Ska man ge sig av eller inte?
31 januari, 2010 kl. 07:37 #153465syke
BlockeradPratade precis med Jeppe och det blir åka av!
31 januari, 2010 kl. 17:46 #153507MangeL
DeltagareJaha, kul var det idag. Dags att skaffa riktiga däck tror jag. Men jag hade kul helt odubbat!
Tack för hjälpen att komma loss! 🙂
MVH
Magnus i den blåa STI:n
31 januari, 2010 kl. 18:07 #153466syke
BlockeradJaaa, tack för idag! Det var skitkul! Lite kroppsarbete blev det också med allt grävande. Nästa gång tar jag nog kängor på fötterna istället för sneakers! Fulldubb är skoooooooj! 😀
31 januari, 2010 kl. 18:39 #153479Surbarbro
DeltagareUnderbart!
Alltid lika kul att träffa er alla.
Kul med så många nya.
Mycket skottande. Spaden gick på lunch.
Finns de som lever på att sälja nya.;)Hoppas att vi ses snart igen.
Annars finns det plogade banor i Hudik./ Catrine :7
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.