SSC Allmänt snack Träffar Isåka i Stockholm, Åkersberga 31/1

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 47 totalt)
  • Författare
    fluff
    Deltagare

Grymt kul idag! Måste bara lära känna nån med plog 😉

Alltid lika kul att få följa med på era träffar!

/Fluff

LegacyLarsa
      Keymaster

Någon trevlig själ, som förevigde det hela med en kamera?

/Larsa

syke
        Blockerad

Jag filmade lite inifrån bilen, håller på att föra över från den kameran nu. Annars var det minst två fotografer utanför bilarna också. Och nån med en jättevideokamera!

TKarlsson
          Deltagare

Jag filmade lite från Griml0cks bil. Ska röra ihop något på jobbet imorgon och slänger upp det på tuben för allmän beskådning. Som vanligt inget mästerverk, men i alla fall ett bevis på att vi var där.

Det var helt ok att köra idag. Förra helgen var dubbelt så skoj när banan var plogad måste jag i och för sig påpeka.

Säger som Catrin annars, alltid så otroligt roligt att träffa alla från klubben!

PS
            Måste berätta om dagens roligaste. Jeppe kör som ett svin, fort och brett så in i bomben. Liam, Jeppe JR, var föga imponerad. Han låg lugnt och sov så gott. Inte lätt att imponera på den killen!

Edit: Jag skriver med armbågarna.

griml0ck
            Deltagare

Ja det var kul! Kul o se nya o gamla ansikten! Tror dock ej jag kommer vilja köra oplogat igen. Min bils plast sitter ju knappt kvar. Buntband håller ihop min bil just nu 🙂 Sen behövs nya rallydäck. Det är mindre än 60% dubb kvar på vissa däck. Kändes ju som bilen stog still ibland i kurvorna för de sladda så. På återseende!

/ J

syke
              Blockerad

Nu har jag klippt ihop ett gäng filmsnuttar och lagt upp på dutuben:
                http://www.youtube.com/watch?v=aBivGVm6B9Y
                :+

Som Grimlock sa – plogat är bäst. Nu ramlade främre regplåten av och ena bakdörren trycktes in (men trycktes ut igen ganska snabbt).

Limpan
                Deltagare

Jag får förhoppningsvis GT bromsar på min STi under nästa vecka. :7 Hur ofta kör ni ute i Åkersberga?
                  Var ligger detta? Någon som kan ge lite koordinater så man kan åka dit och kika? 😛

MVH
                  Johan

TKarlsson
                  Deltagare

Man åker E18 norrut, svänger in höger mot Åkersberga på 276:an (Roslagsvägen). Sväng in väster mot Stava (Sjöbergsvägen). Väl inne i byn är det bara en väg. Efter 2 min kommer man till ett T- kors, där man tar höger. Sedan sen man nedfarten efter ca 25 meter.

Limpan
                    Deltagare

Kalas, tackar!

Adam K
                      Deltagare

Slog på närmsta vägen dit på eniro.
                        32 km, knappt en timme.
                        27 waypoints, ingen sträcka över 5km (3 * 4+ km)!
                        Är nog värt en tur dit bara för vägen dit 😀
                        Hoppas kunna göra det inom 1/2 veckor nu 🙂

Mumin
                        Deltagare

om någon ska köra i helgen säg till.. nya d2 ben just nu och nya dubbisar för sessången jag är taggad som fan 😛

Tysken
                          Deltagare

Blir det nåt mer åka av här ute?
                            Jag missade detta totalt.
                            Vore tok kul om få vara med.

Eller om det ska köras nån annanstans.

/J

Sternborn
                            Deltagare

Jag är oxå sjukt sugen på lite isåka 😀
                              missade även jag körningen i söndags.. 🙁

Tobbster
                              Deltagare

Jag har anmält mig till Görla on ice nu på söndag. Ocklund brukar ha riktigt bra is events med bra bana och korvförsäljning.

Bra struktur med uppdelning på de olika däckstyperna. Skönt när man inte vill trängas om man har riktiga däck.

Han har runt 30 platser och i skrivande stund var det 18st anmälda.

Bara att anmäla sig där om någon är sugen att köra.

Info:
                                http://www.landracing.se/?T%E4vlingsinformation:G%F6rla_on_ICE:Inbjudan%2FAnm%E4lan

Startlista:
                                http://www.landracing.se/?T%E4vlingsinformation:G%F6rla_on_ICE:Startlista

Ett tips bara. 🙂

/Tobbe

MangeL
                                Deltagare

Blir åkning nu på söndag den 7:e igen. Samma ställe som förra söndagen.

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 47 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.