Visar 12 inlägg - 16 till 27 (av 27 totalt)
  • Författare
    modulated
    Deltagare

Här försvinner man iväg på möte och lunch när jag kommer tillbaka
      så har jag tydligen fått ledigt på söndag, ibland lönar det sig
      att vara butter ;-), så jag tycks vara klar klar klar, om nu
      bilajävulen fungerar då.

Var det 11 vid kolsva som gäller ?

// Patrick P – åter i möte.

Regionsansvarig Västerås

Blocken
      Deltagare

Härligt Patrick!

Tar du med frugan? 😛

/AB

griml0ck
        Deltagare

PM flörtade me mr block och han sa det skulle vara +4 på söndag. Skulle inte lördag fungera bättre då? Eller har alla som ska komma planerat nått annat för den dagen?

Blocken
          Deltagare

>PM flörtade me mr block och han sa det skulle vara +4 på
            >söndag. Skulle inte lördag fungera bättre då? Eller har alla
            >som ska komma planerat nått annat för den dagen?

———-

Bra idé! Tallen>> Du har känningar va? Är det OK med lördag också/istället? 😀

griml0ck
            Deltagare

jag är PÅ PÅ PÅ på lördag :+ 😛 😀

griml0ck
              Deltagare

Jaha, blire nått alls? De ska ju va + grader i västerås nu i helgen. +1 imorn o +4 på söndag. Ska man köra nått alls borde de väl bli lördag.. men ere inget bestämt ikväll ere ju ingen idé o stiga upp tidigt imorn 🙁

Blocken
                Deltagare

Söndag gäller. Det blir nollgradigt – inga problem mao! 🙂

Tallen
                  Deltagare

Japp söndag gäller! På lördag dvs i dag skall banan fixas, när vi
                    var där senast hade det vart några där och åkt men de hade kört
                    runt i en cirkel som var typ 20 meter bred. DET är inte vad jag vill
                    ha iaf.:-( 😉

/D

SecretAgentMan
                    Deltagare

Men fy fasen Tallberg…. 😮 De’ va’ de’ jävligaste – jag tyckte det var tillräckligt drygt att handskotta garageuppfarten i morse. 😀

Vi ses i’möra – får se ifall Silverpilen tar sig ned på is’n – annars får man vara allmänt ivägen med kameran istället.

/J – ta’ mera

Blocken
                      Deltagare

>
                        >Vi ses i’möra – får se ifall Silverpilen tar sig ned på is’n
                        >- annars får man vara allmänt ivägen med kameran istället.

———

Du ska ut med Fesken på is’n – även om vi ska LYFTA ut den åt dig!! :D:)

Ses imörrn!

/AB

Manor
                        Deltagare

>Ni med låga bilar och ni med frontläpp mod. större kanske
                          >skulle kika
                          >på att åka i fjollträsk i stället. (den banan var väl
                          >plogad?).
                          >(skriver detta så ingen åker till Kolsva och känner sig
                          >lurad)
                          >
                          >MVH Danne

…fjollträsk antar jag är Göteborg :D.
                          Vi i HUVUDSTADEN träffas som sagt vid McDonalds Åkersberga 10:45. Enligt vad jag vet är det ingen som har pejl på plogbehovet på sjön vi ska till, men det har snöat mycket nu i två dagar :-(. Det ska dock bli kul att träffa lite SSi:are ändå :).

mvh Mats N

Tallen
                          Deltagare

Jaha då var man hemma efter en eftermiddag/kväll på isen, blöt och
                            helt slut.
                            Snön som kom i dag kunde vi ju ha klarat oss utan, för den gjorde
                            det inte direkt lätt att göra en bana utan traktor…
                            Vi ( jag och en polare ) har alltså HANDskottat och kört upp en bana.
                            Det är också mycket snö där man åker ner på sjön.:-(

Tjockleken på isen är det däremot ingen fara med,en plusgrad i ett par
                            dagar påverkar knappt isen.

Så är läget just nu, och enligt TV4 så var risken stor för mer snö på
                            söndagx(

Ni med låga bilar och ni med frontläpp mod. större kanske skulle kika
                            på att åka i fjollträsk i stället. (den banan var väl plogad?).
                            (skriver detta så ingen åker till Kolsva och känner sig lurad)

MVH Danne

Visar 12 inlägg - 16 till 27 (av 27 totalt)
                          • Ämnet ”Isåka Kolsva 1:a feb.” är stängt för nya svar.