SSC Allmänt snack Träffar isåka lördag 12/2-2011

Visar 7 inlägg - 16 till 22 (av 22 totalt)
  • Författare
    annala
    Deltagare

Hur lång är banan och hur är den uppbyggd? dvs bred,smal,kurvig m.m Jag skulle iväg till skinnsberg och åka på lördag och det är en väldigt fin bana, Men långsvan ligger lite närmare 🙂

Banan är 3.2 km. den är väll nånstans mellan 4-5 meter bred. kuurvigt och rakt. den är jäkligt rolig kan jag säga. annars så åker du förbi å testar banan. duger den inte så åker du vidare. 🙂

finns klipp på tuben om du söker på långsvan.

Red_Mike
      Deltagare

Den banan ser ju hel festlig ut 🙂
        Jag ska se om jag kan ändra på grabbarna till långsvan istället, Annars så kommer jag nästa gång det är körning. Bara hålla utkik efter en svart rostig legacy så vet du att det är jag 😀

annala
        Deltagare

Den banan ser ju hel festlig ut 🙂
          Jag ska se om jag kan ändra på grabbarna till långsvan istället, Annars så kommer jag nästa gång det är körning. Bara hålla utkik efter en svart rostig legacy så vet du att det är jag 😀

Klart att du får dom att ändra på sig. 🙂 jag är där från ca 11 skulle jag tro så de är bara ladda stenhårt tills de är daxs.

Jo ja vet vilken bil de är. Gjorde hjulinställning på den i höstast efter att du bytt dämpare på den eller är jag helt ute å cyklar?

Red_Mike
          Deltagare

Stämmer bra det,Och snart får du in min STI också då den ska ur garaget 😀 Tyvärr så blev det körning i skinnsberg denna gång. Men som sagt om det blir någon körning nästa helg så bokar jag in den tiden före allt annat.

annala
            Deltagare

Stämmer bra det,Och snart får du in min STI också då den ska ur garaget 😀 Tyvärr så blev det körning i skinnsberg denna gång. Men som sagt om det blir någon körning nästa helg så bokar jag in den tiden före allt annat.

okej. =)

synd att ni inte kommer upp å åker.. verkar bli mkt folk denna gång.

SimonF
              Deltagare

Jag vill också isåka! Vad är det för krav på att vara med och köra? Måste man ha isdäck? Jag har helt okej dubbdäck på bilen. Får man vara med trots att man kör en rostig legacy turbo? Om jag inte platsar så vore det fint med tips på andra ställen runt Västerås där man kan åka…

/Simon

Red_Mike
                Deltagare

Det är klart att alla är välkomna, Spelar ingen roll om den är rostig eller inte 🙂 Isdäck är inget krav heller, det enda att tänka på är väl att man ska vara lite bussig att släppa förbi folk som åker lite fortare än en själv, Lite sunt förnuft med andra ord. Så du är välkommen! 😀

Visar 7 inlägg - 16 till 22 (av 22 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.