SSC Allmänt snack Träffar Isåkning i Sala IGEN nu på (RÖD) Tisdag 6/1

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 49 totalt)
  • Författare
    alrik
    Deltagare

Halloj!Som det ser ut så kommer en f.d. Impreza-klubben-nörd (jag dårå) också komma ut tillsammans med en f.d. Cossie-nörd (Conny dårå). :)Om vi inte hinner till mötesplatsen i Sala – var åker vi då? Är det Möklinta som gäller eller?/Marie

Broddbo
      Sväng in mot broddbo/möklinta. Åk över järnvägen sen direkt vänster. Följ den ”större” vägen ni kommer in på en bra bit. Tids nog kommer sjön. 🙂

/Mikael

Marie Pott
      Deltagare

Tack Alrik! 🙂

/Marie

TKarlsson
        Deltagare

Jeppe, jag har ju lovat dig att komma, så nu är det dags 🙂

tendency
          Deltagare

alrik
            Marie Pott
            Om vi inte hinner till mötesplatsen i Sala – var åker vi då? Är det Möklinta som gäller eller? /Marie
            BroddboSväng in mot broddbo/möklinta. Åk över järnvägen sen direkt vänster. Följ den ”större” vägen ni kommer in på en bra bit. Tids nog kommer sjön. 🙂 /Mikael
            Det är alltså sjön Storljusen som gäller?

Imprezan i garaget
            Capricen i garaget

griml0ck
            Deltagare

Jag hade kommit i ett ögonblick om det inte vore så att tjejen precis kommer hem från indien. Och har inte sett henne på 2 månader. Så jag hänger med nästa sväng tror jag 🙂

Oge
              Deltagare

Jag bor ca 3 mil mil från Sala så jag kan vara där tidigare om det vore så! Men kl 10 vid Shell/ Lidl parkeringen vore kanske något att sattsa på? Så kan folk försöka vara där lite tidigare så det är tankat och klart innan vi beger oss ut på sjön?

MagicMike
                Deltagare

Är det bara att dyka upp vid barkaby imorgon om man är sugen på att följa med ?

Är ju relativt nybliven wrx ägare, så vet inte riktigt hur detta brukar fungera.

//Micke.

alrik
                  Deltagare

Är det bara att dyka upp vid barkaby imorgon om man är sugen på att följa med ?Är ju relativt nybliven wrx ägare, så vet inte riktigt hur detta brukar fungera.//Micke.

Självklart är det bara att dyka upp för att träffa likasinnade.

/Mikael

Adam K
                    Deltagare

Jag ska plocka upp min amigo lite i sju i stan, om vi kommer till Barkarby väl tidigt drar vi nog vidare direkt.
                      Jag har tagit en vägbeskrivning så borde hitta.
                      Är det tydligt var det är kört på isen?

Någon som kommer vara där vid 9-9.30?

-Bilen lastad o AK laddad!

Oge
                      Deltagare

Jag kommer vara i Sala 9,30 – 10.00…

tendency
                        Deltagare

tendency
                          Någon som har kört en GT, sänkt ca 30 mm – med isdäck 10/65-16″ på 5.5″ breda fälgar och vet ifall det fungerar?
                          Fan, det blir bara vanliga vinterdäck för min del… :\

Var det sjön Storljusen som gäller?

Är det någon som har tagit på sig ansvaret att plocka med sig korv och bröd?

Imprezan i garaget
                          Capricen i garaget

MariaimprezaGT
                          Deltagare

Inatt frös de på rätt sida om gården så om nån vecka eller två så är de nog körbart här med:P Blir inget Sala för mig.

Maria

Skylifting is teh #### 😉

TKarlsson
                            Deltagare

Vanliga vinterdäck för mig med.
                              Hur blir det med käket? Ska alla ta med sig eget eller finns det något hak man kan stanna på?

jeppe
                              Deltagare

Alrik: Skitbra ! alla andra ta med grillmat nu

Oge: Vi möts på OKQ8 i Sala: Avfärd senast kl 10,00
                                Här hinner vi fylla tanken samt köpa grillmat för dom som inte hunnit
                                Det finns inte mat i närheten av isen så se till att ta med

Adam: det blir jättebra med planerad tid. det finns gott om plats
                                att köra på och vi kör tills det skymmer

GRID: Vi kommer inte genom Uppsala

TKarlsson: Det låter bra det

Magicmike: bara att dyka upp i Barkarby, Vi vill att du kommer 🙂

jeppe
                                Deltagare

Vi möts på OKQ8 i Sala: Avfärd senast kl 10,00

Här hinner vi fylla tanken samt köpa grillmat för dom som inte hunnit
                                  Det finns inte mat i närheten av isen så se till att ta med

Övriga frågor så finns jag på mobilen 0708 37 05 24

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 49 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.