Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    MariaimprezaGT
    Deltagare

Mötte dig i en korsning vid JC. Blinkade som FAEN med helljusen.. Du hade en liten vinge. Bilen var en 06 tror ja. Vem e du? Såg det var en kille iaf! HAHA 😀

Impreza GT is teh ####!!

challe
      Deltagare

Det måste varit grannen du mötte. Är inte medlem (va jag vet aif??).

Mötte dig i lördags föressten. Vid järnvägsövergången i kinna vid ca 17:30. Åkte med pappa i en toyota, så du la nog inte märke till mig.

MariaimprezaGT
        Deltagare

hehe. nee såvida de inte är supra av model mkIV eller nyare så.. tyvärr 😉

Impreza GT is teh ####!!

challe
          Deltagare

Nix, ingen mkIV. En Avensis kombi, och den sticker ju inte ut ur mängden så det stör direkt 😀

MariaimprezaGT
            Deltagare

hehe inte så. fått tag p honom som hade bilen. du bodde väl la i björketorp? det gör inte han ;P innebär det att vi har TVÅ isblåa imprezor omkring här? :9:P :7

Impreza GT is teh ####!!

challe
              Deltagare

Nej jag bor inte i b-torp. men däremot så har jag en hel del kompisar där nere. Jag bor i kinna (i Risäng vid golfbanan).
                Där bor min granne oxå 😮 Så det finns nog bara en isblå WRX i bygden. Va jag vet iaf.

Men va är det för grejer du har för dej då.
                Sälja Imprezan????? 😮
                Nu får du nog tänka om 🙂

MariaimprezaGT
                Deltagare

hehe:) jag ska prova en S4, sen får jag se:) eventuellt ska jag byta med en som har en racingvit S4, 18″ hexan fälgar, kolfiberpanel, svarta skinnsäten, lite sänkt. Typ det jag är ute efter. :9

Impreza GT is teh ####!!

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.