› SSC › Allmänt snack › Träffar › Iskörning?
- Detta ämne har 83 svar, 7,885 deltagare, och uppdaterades senast för 14 år, 2 månader sedan av
PPP.
-
FörfattareInlägg
-
6 februari, 2011 kl. 22:24 #215605
roadtip85
KeymasterMen fasiken, det skulle man åkt med på!
Kommer med Outbacken nästa gång, om jag inte blir klar med Imprezan innan!7 februari, 2011 kl. 06:18 #215642Garagekungen
DeltagareDet var riktigt kul! även om det inte gick så fort hahaha kommer tillbaks så fort jag kan. Nästa helg är jag borta, brossonen fyller 1år:) men helgen efter de?
Jag har en film filmat innefrån Svantes STI när han kör 2varv på isen. Vart kan jag lägga upp den så folk kan få se? om Svante (garagekungen) godkänner:)
De ä bara å slänga upp den var du vill – så kan alla se hur illa jag kör… :p
Som sagt, anmälan med vägbeskrivning får man per telefon (skicka mig ett PM).
Vi som åker brukar bjuda ”plogmästaren” på nån form av muta (eller hur Karlzzon… 😉 ) – inte för att han kräver det utan för att han är så duktig på att lägga upp en rolig, bra och körtekniskt utmanande bana.
Han är dessutom Impreza-fan så vi från SSC är varmt välkomna ! 😀PS.
Kul att så många från SSC hängde med Karlzzon – roligt att träffas, några igen från Lida-träffen i höstas.
Ubbe, du har verkligen fångat stunden – återkommer gärna med förfrågan om full upplösning på några av bilderna (nu när jag kollade igen din länk)
😀7 februari, 2011 kl. 07:24 #215623karlzzon.
DeltagareJa vilken härlig dag!!!! Lite tråkigt att min bakre stötfångare fick åka hem i bilen men den sitter redan på plats igen!!!
7 februari, 2011 kl. 07:29 #215598tendency
DeltagareFan vad trevligt ni verkar ha haft. Grym is med lagom höga snövallar, så att man slipper smälla sönder plastpynt. 🙂 Synd att man inte bor närmare, annars hade jag varit ute hela denna vecka (leeeedig)…
7 februari, 2011 kl. 07:38 #215643Garagekungen
DeltagareFan vad trevligt ni verkar ha haft. Grym is med lagom höga snövallar, så att man slipper smälla sönder plastpynt. 🙂 Synd att man inte bor närmare, annars hade jag varit ute hela denna vecka (leeeedig)…
Missade Ubbe att plåta när plasten rök… :rolleyes:
…jag och Karlzzon led förluster på slagfältet !
(även om min får ses som amatör-aktig jämfört med Hr.Karlzzon´s – men det var väl i propotion till fart…)
Tyckte synd om honom då det var på sista varven. 😮 :pHär en bild när jag fortfarande hade frontspoilern kvar… 😀
7 februari, 2011 kl. 10:36 #215592Kvarnis
DeltagarePlast är bara pynt 😀
7 februari, 2011 kl. 11:37 #215599tendency
DeltagareHaha, jaså! Få se efterbilden då? 😀
7 februari, 2011 kl. 13:47 #215644Garagekungen
DeltagareHaha, jaså! Få se efterbilden då? 😀
Det blev lite bättre markfrigång – undrar om det är bättre eller sämre CV-värde nu… 😉
7 februari, 2011 kl. 17:34 #215629Mäki
DeltagareKul me bilder nerifrån också =) Och det går inte att åka för brett haha!
7 februari, 2011 kl. 19:54 #215663jri87
DeltagareHär kommer filmen när kungen kör! man får en ganska bra uppfattning om banan på filmen, synd bara att vi snackar sönder den istället för att få höra motorljudet hahaha
Kul att min bil kom med på en bild!:D
7 februari, 2011 kl. 20:53 #215630Mäki
DeltagareMr.GarageKing in action! 😀
8 februari, 2011 kl. 06:02 #215645Garagekungen
DeltagareMr.GarageKing in action! 😀
Seså, Mäki… lura in nån med hjälp av lite godis i bilen som dessutom har en kamera – åsså ner med centrallåset och i med 2:an innan passageraren fattad vad som händer…
Sen är det bara att tvinga till sig lite film…
😀 😮 😀…jag väntar… 😉
8 februari, 2011 kl. 12:05 #215646Garagekungen
DeltagareHej !
Fick lite bilder från Martin (med den irriterande V-8 Audi´n med is-däck) 😀
Lade till lite av hans bilder i mitt album.
Han undrar om nån av er från SSC som var där har lite actionbilder på honom – hojta till i så fall.
Här lite smakprov från Martin
SSC på isen:
Jag själv – lets rock-n-roll… 😀
Ses till helgen gissar jag om vädret bara är med oss.
8 februari, 2011 kl. 14:50 #215593Kvarnis
DeltagareHej !
Jag själv – lets rock-n-roll… 😀
Ses till helgen gissar jag om vädret bara är med oss.
Var du köpte korv där eller…det ser ju att att vara så långt från banan 😉 😀
8 februari, 2011 kl. 21:22 #215647Garagekungen
DeltagareVar du köpte korv där eller…det ser ju att att vara så långt från banan 😉 😀
Laddade lite extra när det var en fotograf ute – man får ju offra sig lite för showen !!! 😉
Kortet blev hel rätt – även om det kosta´…
…spoilern fram for sin kos vid passagen av den lilla snövallen 😮Det är väl så när man är ung och dum 😀 😀 😀
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.