› SSC › Allmänt snack › Träffar › Iskörning?
- Detta ämne har 83 svar, 7,885 deltagare, och uppdaterades senast för 14 år, 6 månader sedan av
PPP.
-
FörfattareInlägg
-
9 februari, 2011 kl. 06:52 #215594
Kvarnis
DeltagareSom jag sa… plast är bara pynt 😀
9 februari, 2011 kl. 13:49 #215600tendency
DeltagareBlir det nå folk från klubben som drar ut i helgen? Om jag säger Fagersta, hur långt har jag till isen då? Funderar på om det är värt resan. 😀
9 februari, 2011 kl. 14:10 #215665annala
DeltagareBlir det nå folk från klubben som drar ut i helgen? Om jag säger Fagersta, hur långt har jag till isen då? Funderar på om det är värt resan. 😀
vi tänkte köra på långsvan vid sandviks badet på lördag.
9 februari, 2011 kl. 16:04 #215601tendency
Deltagarevi tänkte köra på långsvan vid sandviks badet på lördag.
Ok! Sandviksbadet fick man många olika träffar på. Men Långsvan, det är alltså sjön utanför Kolsva, längs med väg 250?
Vilka är det som ska åka? Fler från klubben?
9 februari, 2011 kl. 20:35 #215666annala
DeltagareOk! Sandviksbadet fick man många olika träffar på. Men Långsvan, det är alltså sjön utanför Kolsva, längs med väg 250?
Vilka är det som ska åka? Fler från klubben?
har inte en aning om de är fler härifrån faktiskt. jo de är sjön utanför kolsva längs med 250:in. mellan hed och bysala. kommer du uppifrån fagersta så är de en ”stor” parkering på vänster sida om vägen. bara svänga in där och följa vägen ca 100 m sen ta vänster igen förbi en bom så är du ute på sjön. tänkte väll iaf att ja skulle åka så man var där mellan 10-11 nånting på lördag. ska bara stämma av med han som ska ploga.
10 februari, 2011 kl. 05:16 #215602tendency
Deltagarehar inte en aning om de är fler härifrån faktiskt. jo de är sjön utanför kolsva längs med 250:in. mellan hed och bysala. kommer du uppifrån fagersta så är de en ”stor” parkering på vänster sida om vägen. bara svänga in där och följa vägen ca 100 m sen ta vänster igen förbi en bom så är du ute på sjön. tänkte väll iaf att ja skulle åka så man var där mellan 10-11 nånting på lördag. ska bara stämma av med han som ska ploga.
Då är det nog inga fler från klubben. Är det en arrangerad isträff eller är det ett gäng från Köping som ska ut och åka bara? Kan du bekräfta att jag har förstått rätt var man ska köra in (pilen) osv i min fina illustration. 😉 Hojta gärna till när du har stämt av med plogarn’.
Har kollat med några personer ifall de vill haka på, men de flesta verkar vara upptagna med annat i helgen.. Tråkigt att tränga sig på utan sällskap när ni inte känner mig och tvärtom.10 februari, 2011 kl. 08:25 #215624Red_Mike
DeltagareAnnala kan du berätta lite mer om sjön, hur tjock det är med is m.m? För rotsjön verkade vara rätt förstörd sen senast 🙁
Jag hade gärna dykt upp med subban men tyvärr så ska jag iväg på Svenska rallyt på Lördag så kan inte komma just då. Det blir ingen körning på Söndag då? 😉10 februari, 2011 kl. 10:15 #215667annala
DeltagareDå är det nog inga fler från klubben. Är det en arrangerad isträff eller är det ett gäng från Köping som ska ut och åka bara? Kan du bekräfta att jag har förstått rätt var man ska köra in (pilen) osv i min fina illustration. 😉 Hojta gärna till när du har stämt av med plogarn’.
Har kollat med några personer ifall de vill haka på, men de flesta verkar vara upptagna med annat i helgen.. Tråkigt att tränga sig på utan sällskap när ni inte känner mig och tvärtom.stämmer bra de där. även om vi inte känner varandra så är du vart välkommen iaf.. bara dra med dig fler folk som vill köra de måste ju finnas nån iaf. alla kan ju inte åka på svenska?. de är ju aldrig fel att knyta nya kontakter? har pratat med plogarn han skulle fixa till så att de är bana på lördag. det är mellan 50-70 cm is på sjön.
10 februari, 2011 kl. 10:19 #215668annala
DeltagareAnnala kan du berätta lite mer om sjön, hur tjock det är med is m.m? För rotsjön verkade vara rätt förstörd sen senast 🙁
Jag hade gärna dykt upp med subban men tyvärr så ska jag iväg på Svenska rallyt på Lördag så kan inte komma just då. Det blir ingen körning på Söndag då? 😉mellan 50-70 cm is på sjön är de. =) jo rotsjön är rätt körd va jäkligt spårit sist jag var upp. jag vet faktiskt inte om de blir körning på söndag. jag kan inte då iaf derför kan jag inte svara på om de blir nå då.
10 februari, 2011 kl. 14:52 #215603tendency
Deltagarestämmer bra de där. även om vi inte känner varandra så är du vart välkommen iaf.. bara dra med dig fler folk som vill köra de måste ju finnas nån iaf. alla kan ju inte åka på svenska?. de är ju aldrig fel att knyta nya kontakter? har pratat med plogarn han skulle fixa till så att de är bana på lördag. det är mellan 50-70 cm is på sjön.
Härligt. Har ni såpass gästvänlig inställning, så dyker jag upp även om jag inte hittar sällskap. Absolut, nya kontakter är aldrig fel. En vän var lite sugen, men han skulle fundera..
Låter kanon detta. Om plogarn också ska köra på lördag, så skänker jag gärna ett plogbidrag. Får hoppas det inte snöar allt för mycket, här i Fagersta är det snöoväder just nu.. :rolleyes:10 februari, 2011 kl. 15:52 #215669annala
DeltagareHärligt. Har ni såpass gästvänlig inställning, så dyker jag upp även om jag inte hittar sällskap. Absolut, nya kontakter är aldrig fel. En vän var lite sugen, men han skulle fundera..
Låter kanon detta. Om plogarn också ska köra på lördag, så skänker jag gärna ett plogbidrag. Får hoppas det inte snöar allt för mycket, här i Fagersta är det snöoväder just nu.. :rolleyes:ja de skulle väll kunna komma ca 2 dm snö under kommande dygn. =) tur de finns traktorer. hehe..
men som sagt så är du/ni välkomna att gasa av er lite på lördag. plogarn kommer att vara där om jag har fattat han riktigt ska själv bidra till plogningen då de inte är gratis att skotta.
hoppas på en trevlig dag på sjön.15 februari, 2011 kl. 08:41 #215648Garagekungen
DeltagareDet är plogat och färdigt för åkning till helgen på Värmdö – IGEN !!!
🙂Jag räknar med att själv åka nån av dagarna (måste jobba på huset åsså) – återkommer till er som hört av er. Ni övriga som är intresserade skickar ett PM med ert telefonnummer så hör jag av mig.
En hundring per bil till plogmästarn – för hela säsongen brukar vi köra med…
…så blir han 😀 !Ses !
15 februari, 2011 kl. 21:30 #215631Erok
DeltagareHoppas att jag får ihop bilfan till helgen annars blir det svårt att åka =(
16 februari, 2011 kl. 13:20 #215664jri87
DeltagareDet är plogat och färdigt för åkning till helgen på Värmdö – IGEN !!!
🙂Jag räknar med att själv åka nån av dagarna (måste jobba på huset åsså) – återkommer till er som hört av er. Ni övriga som är intresserade skickar ett PM med ert telefonnummer så hör jag av mig.
En hundring per bil till plogmästarn – för hela säsongen brukar vi köra med…
…så blir han 😀 !Ses !
Ska försöka fixa bättre däck tills i helgen eller åtminstånde till helgen efter det, Sen jävlar ska vi tävla GK!:D
16 februari, 2011 kl. 20:59 #215649Garagekungen
DeltagareSka försöka fixa bättre däck tills i helgen eller åtminstånde till helgen efter det, Sen jävlar ska vi tävla GK!:D
Låter kul, kanske skall nämna att jag träna och körde av några varv på en sjö i Tierp trakten nu ikväll…
😀 -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.