SSC Allmänt snack Träffar Iskörning?

Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 84 totalt)
  • Författare
    Garagekungen
    Deltagare

Pratade med Peter som plogar upp och ordnar inför helgen.
      Det blir fullt ös hela dagarna nu i helgen med uppställd tänd grill och glatt humör. 🙂

Själv tänkte jag åka ett par timmar på lördag, får se om jag hinner några varv på söndag åsså…

De som vill kan ta med nått att slänga på grillen – det är bara trevligt om den kommer till god användning.

Vill dock påminna att de som kommer SJÄLVA lämnar en 100-lapp till Peter som ställer upp och plogar, lägger banan och håller med het grill… 😀
      …han har en Subaru-Rally-fliesjacka som är lite sliten.

Nu är det dags för ”fredagsmys…” 😮

Erok
      Deltagare

Woho hoppas att jag får sitta som co-driver med lilla sternborn dåra med tanke på att min bil inte blev klar till denna helg 😉

Garagekungen
        Deltagare

Woho hoppas att jag får sitta som co-driver med lilla sternborn dåra med tanke på att min bil inte blev klar till denna helg 😉

Bra !!!
          Hetsa nåra till om du ändå är på ”G”… 😀

BTW
          Jag kommer ner vi 12-tiden så de som vill få förnedra mig vet tidtabellen…
          :p
          …skicka ett sms/PM med ert telefonnummer så återkommer jag med vägbeskrivning (eller kolla med nån kompis här som redan varit där).

Jag stänger ner strax – återkommer imorgon bitti då !
          😉

TKarlsson
          Deltagare

Tjabba GarageKungen!

Ted här som ringde och störde i fredagsmyset! Det börjar bli lite aktivitet i Sthlm city nu. Jeppe och Andreas är på. Jag kommer med Fluff i servicebilen. Med oss åker även Rasta med en evo6:a. I tåget kommer även en Ford fikus RS åka. En Evo7:a och en Völvo med spikisar.
            7 bilar i alla fall. 🙂
            Alla skall ge penki till Plogen!
            Ses imorgon! 😀

Garagekungen
            Deltagare

Åsså har man blivit förnedrad av en röd Seat !!! 😡
              😀 Skojar lite alltså 😀

Väldigt roligt att se så många från forumet på isen idag !
              🙂
              Jeppe, TKarlsson, Erok,… (jag och namn :eek:) m.fl. kom till Djurö – och flängde runt som tossingar på isen.

Själv hade jag besök från Småland av en annan gubb-j@vel (med familj) som åker en silverfärgad Audi kåmbi med chippad 3-lit diesel på dryga 300 hp på friktionsdäck.
              Tog lätt pris som bästa ”hill climb” bil…

TYVÄRR missade jag få med kameran idag – men jag kommer att få bilder från den familjen på ”värsta avåkningen”…
              😀 😀 😀

Själv klarade jag mig från större blesyrer – trodde jag, ända till Jeppe kom å fråga om bulorna i bakdörren var gamla… 😮
              …tur att jag har viss erfarenhet av plåtarbete 😉 .

Priset för att man hetsar och ligger lite för nära spikdäcks-fantomen framför (i vita Legacyn som jag just släppt förbi på escape´n) när han kör av framför och då vill det till att man snabbt väljer något mindre hårt att stanna mot – Nåja, tror att det går rätt bra att rikta om man bara kommer åt från insidan.
              Det kunde gått sämre så jag är nöjd med dagen !

Tänkte att jag skulle tagit Jeppe´s far på en runda åsså – men mina gäster fick blodsocker dropp så det blev att åka hem och äta lite istället.

Tack alla som var där för en riktigt rolig dag !!!
              /
              Svante

rasssta
              Deltagare

Återfinns på http://www.flickr.com/photos/56390853@N08/sets/72157626088385214/with/5458542697/

…och en liten filmsnutt här: http://www.youtube.com/watch?v=bkr52FknYuk

Om någon vill ha RAW-bilderna så dra iväg ett PM och vilken bild det gäller! Vill ni kopiera in bilderna någon annanstans så är det lugnt så länge ni inte beskär bort mitt fina nick… 😉

Tack alla för idag. Skitskoj 🙂

Sternborn
                Deltagare

Tack alla för en kanondag igår!

Riktigt j*vla roligt var det!

TKarlsson
                  Deltagare

Inte mycket att se kanske, men ett bevis på att jag var där:

http://www.youtube.com/watch?v=7b-mPEAlcnE&feature=mfu_in_order&list=UL

Garagekungen
                    Deltagare

KUL !!!
                      Du hade ju många roliga filmer på din spellista…
                      …Impreza i snövallen !
                      😀

TKarlsson
                      Deltagare

Hahaha! Tanken var att ingen skulle se det där! 😀

TKarlsson
                        Deltagare

Blir det nå åka av nu i helgen föresten? 🙂

CeDEe
                          Deltagare

Inte för att vara den som är den, men nu är jag den som är han.

Den där banan såg otroligt tråkig ut att köra, mest en massa raksträckor. Är det bara jag som vill ha en massa långa svepande högfartskurvor? =)

Magnus666
                            Deltagare

CeDEe, om du vill ha en kul bana så finns det en här i Gävle, har kört där de senaste söndagarna. Kolla länken http://skogenracing.editboard.com/

CeDEe
                              Deltagare

Ser helt klart intressant ut! Ska du dit och köra på söndag?

Garagekungen
                                Deltagare

Blir det nå åka av nu i helgen föresten? 🙂

Det blir det säkert…
                                  😀

Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 84 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.