› SSC › Allmänt snack › Träffar › Iskörning?
- Detta ämne har 83 svar, 7,885 deltagare, och uppdaterades senast för 14 år, 2 månader sedan av
PPP.
-
FörfattareInlägg
-
24 februari, 2011 kl. 18:03 #215626
Magnus666
DeltagareDet här helgen har jag fan ingen tid, surt, men åk dit du och mörsa på. Det är en ny bana plogad och den ser ännu snabbare ut än den förra. Det är bra folk som är där och kör, ordning och reda ute på banan, och kommer man ikapp så släpper dom om en. Ta Ot däck om du har.
25 februari, 2011 kl. 17:48 #215608PPP
DeltagareJag är gärna med och tar en isåka i Stockholm nu i helgen. Helst söndag den 27/2.
Och allra helst tillsammans med några andra. Mycket roligare med lite fler Imprezor på isen. 🙂
Är det några som ska ut?
// Per
26 februari, 2011 kl. 08:27 #215655Garagekungen
DeltagareJag är gärna med och tar en isåka i Stockholm nu i helgen. Helst söndag den 27/2.
Och allra helst tillsammans med några andra. Mycket roligare med lite fler Imprezor på isen. 🙂
Är det några som ska ut?
// Per
Jag hoppas hinna ut några timmar – det gäller ju att ta tillvara på förutsättningarna nu när vi fått så fin is-vinter…
🙂26 februari, 2011 kl. 11:37 #215609PPP
DeltagareDet du ungefär vilken tid du ska ut?
26 februari, 2011 kl. 11:40 #215610PPP
DeltagareHmm, jag har lite svårt att hitta stället i Google maps! Var ligger det någonstans egentligen?
Edit: Ojj vad långt bort det var! 2 timmar från Älvsjö. Jag kanske tar det nästa helg i stället så kan jag ta med mig lite folk i bilen. Fler som kan dela på bensinpengarna! 🙂
Någon som ska ut lördag eller söndag nästa vecka?
26 februari, 2011 kl. 13:49 #215656Garagekungen
DeltagareHmm, jag har lite svårt att hitta stället i Google maps! Var ligger det någonstans egentligen?
Edit: Ojj vad långt bort det var! 2 timmar från Älvsjö. Jag kanske tar det nästa helg i stället så kan jag ta med mig lite folk i bilen. Fler som kan dela på bensinpengarna! 🙂
Någon som ska ut lördag eller söndag nästa vecka?
Älvsjö – 2 timmar…
…hmmm, min fru kör sträckan på 45-50 minuter och hon blir INTE årets vinnare i timeattack serien 😀 😀 😀Banan är jätte fin, fick just rapport från yngste sonen som undrade om inte farsan skulle luft Impreza´n lite idag.
Den är mer kurvig nu, med mjuka snövallar…
…så imorgon, vid 1-tiden tänkte jag köra upp nån halv tank eller så.
😉26 februari, 2011 kl. 16:50 #215611PPP
DeltagareHmm, ska kolla runt lite. Man blir ju frestad.
Men enligt Google maps tar det 2 timmar. Visst ligger det norr om Köping, längs väg 250?
27 februari, 2011 kl. 07:37 #215657Garagekungen
DeltagareHmm, ska kolla runt lite. Man blir ju frestad.
Men enligt Google maps tar det 2 timmar. Visst ligger det norr om Köping, längs väg 250?
Neej, inte riktigt…
…mer som väg 222 till Djurö 😉Om du skickar mig ett PM med ditt tele-nummer så återkommer jag med exakt vägbeskrivning.
(eller om du känner nån av de andra som redan varit här – se tidigare i tråden, då kan du höra med dem om det är enklare)Vi ses !
/
GK28 februari, 2011 kl. 12:42 #215612PPP
DeltagareMan får tacka för en rolig söndag! 🙂
Får åka in och be dem plugga tillbaka all plast under veckan! 😉
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.