SSC Allmänt snack Träffar Iskörning?

Visar 9 inlägg - 76 till 84 (av 84 totalt)
  • Författare
    Magnus666
    Deltagare

Det här helgen har jag fan ingen tid, surt, men åk dit du och mörsa på. Det är en ny bana plogad och den ser ännu snabbare ut än den förra. Det är bra folk som är där och kör, ordning och reda ute på banan, och kommer man ikapp så släpper dom om en. Ta Ot däck om du har.

PPP
      Deltagare

Jag är gärna med och tar en isåka i Stockholm nu i helgen. Helst söndag den 27/2.

Och allra helst tillsammans med några andra. Mycket roligare med lite fler Imprezor på isen. 🙂

Är det några som ska ut?

// Per

Garagekungen
        Deltagare

Jag är gärna med och tar en isåka i Stockholm nu i helgen. Helst söndag den 27/2.

Och allra helst tillsammans med några andra. Mycket roligare med lite fler Imprezor på isen. 🙂

Är det några som ska ut?

// Per

Jag hoppas hinna ut några timmar – det gäller ju att ta tillvara på förutsättningarna nu när vi fått så fin is-vinter…
          🙂

PPP
          Deltagare

Det du ungefär vilken tid du ska ut?

PPP
            Deltagare

Hmm, jag har lite svårt att hitta stället i Google maps! Var ligger det någonstans egentligen?

Edit: Ojj vad långt bort det var! 2 timmar från Älvsjö. Jag kanske tar det nästa helg i stället så kan jag ta med mig lite folk i bilen. Fler som kan dela på bensinpengarna! 🙂

Någon som ska ut lördag eller söndag nästa vecka?

Garagekungen
              Deltagare

Hmm, jag har lite svårt att hitta stället i Google maps! Var ligger det någonstans egentligen?

Edit: Ojj vad långt bort det var! 2 timmar från Älvsjö. Jag kanske tar det nästa helg i stället så kan jag ta med mig lite folk i bilen. Fler som kan dela på bensinpengarna! 🙂

Någon som ska ut lördag eller söndag nästa vecka?

Älvsjö – 2 timmar…
                …hmmm, min fru kör sträckan på 45-50 minuter och hon blir INTE årets vinnare i timeattack serien 😀 😀 😀

Banan är jätte fin, fick just rapport från yngste sonen som undrade om inte farsan skulle luft Impreza´n lite idag.
                Den är mer kurvig nu, med mjuka snövallar…
                …så imorgon, vid 1-tiden tänkte jag köra upp nån halv tank eller så.
                😉

PPP
                Deltagare
                  Garagekungen
                  Deltagare

Hmm, ska kolla runt lite. Man blir ju frestad.

Men enligt Google maps tar det 2 timmar. Visst ligger det norr om Köping, längs väg 250?

http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=en&geocode=&q=L%C3%A5ngsvan,+Skinnskatteberg,+Sweden&aq=1&sll=59.716599,15.817566&sspn=0.136945,0.347443&ie=UTF8&hq=&hnear=L%C3%A5ngsvan&ll=59.716599,15.816536&spn=0.136945,0.347443&z=12

Neej, inte riktigt…
                    …mer som väg 222 till Djurö 😉

Om du skickar mig ett PM med ditt tele-nummer så återkommer jag med exakt vägbeskrivning.
                    (eller om du känner nån av de andra som redan varit här – se tidigare i tråden, då kan du höra med dem om det är enklare)

Vi ses !
                    /
                    GK

PPP
                    Deltagare

Man får tacka för en rolig söndag! 🙂

Får åka in och be dem plugga tillbaka all plast under veckan! 😉

Visar 9 inlägg - 76 till 84 (av 84 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.