› SSC › Allmänt snack › Träffar › iskörning 5/3 Huddunge Racing
- Detta ämne har 7 svar, 1,982 deltagare, och uppdaterades senast för 14 år, 2 månader sedan av
PPP.
-
FörfattareInlägg
-
1 mars, 2011 kl. 19:10 #25265
flood
DeltagareEfter två riktigt lyckade isträffar så kör vi igen tredje och troligen sista gången!
Korvförsäljning kommer finnas i ”rally kiosken” till ett lågt pris för alla som är hungriga och inte har egen med sig.Fin is med två banor.
Teknikbanan: Den första banan vi gjorde på Råksjön. Det är en lite kurvigare bana och kortare än stora banan.
Stora banan: Den senaste banan vi gjorde och blev en lång bana på ca 2,2km och har en bra kombination med långa och korta kurvor då det är fart som gäller!Det kommer även att finnas en crossbana i lössnön som vi ska märka ut så att alla tvåhjulingar har någonstans att åka.
Tidtagning kommer att förekomma på stora banan och den nuvarande topp tiden har tony från uppsala med sin Audi A4 quattro på 1.48 men jerry ”tendency” med sin STI type R ligger tätt bakom med 1.50. Alla som vill får vara med och ta tid! Vi ska försöka fixa några priser till vinnarna denna helg så det blir lite tävling:P
Ser gladeligen fler imprezor så det är bara att höra av sig eller dyka upp om ni vill va med!
Bilder från 5/2 och 19/2 finns på galleriet på hemsidan. Filmer håller vi på att knåpa ihop så det kommer upp så småning om.
Vi är jätte tacksamma över plogbidrag då det går åt ganska mycket soppa för att anordna dessa event.Sjön heter Råksjön och är lokaliserad i Huddunge, ligger Ca 5 mil väst om uppsala och Ca 7 mil norr om Västerås.
Mer info:
http://www.huddungeracing.seAnmäl er gärna på facebook eventet=)
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000722741623#!/event.php?eid=142983779098975Många rally hälsningar!
Kristian
Huddunge Racing1 mars, 2011 kl. 21:18 #219634PPP
DeltagareJag kommer med!
Finns det några som vill åka i konvoj från Stockholm/Älvsjö?
// Per
1 mars, 2011 kl. 22:51 #219633tendency
DeltagareKlart man kommer.
PPP: Kör du den där silvriga hatchback STi’n? Det är en PPP alltså?
2 mars, 2011 kl. 18:57 #219635PPP
DeltagarePPP: Kör du den där silvriga hatchback STi’n? Det är en PPP alltså?
Del A är rätt! Jag har en silver STI08, men det är ingen ”PPP”.
Jag tog nicket ”PPP” långt innan någon ”PPP”-modell var påtänkt. Men nu har det blivit missvisande.
Vi ses uppe i Huddunge!
4 mars, 2011 kl. 04:55 #219637FrazzeVästerås
DeltagareVi ses 🙂
4 mars, 2011 kl. 09:08 #219638flood
DeltagareKanon! Dom som inte hittar så sök på ”råksjön” på eniro så hittar ni annars är det bara att slå mig en signal så förklarar jag vägen=)
0706560307
eller
0739599724Kristian
Huddunge Racing5 mars, 2011 kl. 01:04 #219639flood
Deltagarevi har varit upp nu och preppat banan och isen kunde inte vara finare! helt blank o fin och bara väntar på att bli uppriven av galna räserförare=D
några plusgrader å sol står det på smhi så det kommer nog att bli en kanondag!
6 mars, 2011 kl. 11:15 #219636PPP
DeltagareJädrar vad kul det var! Den lilla banan är den roligaste jag någonsin åkt på.
Åtta timmar på isen (minus att åka och tanka), över hundra liter bensin, och halva Subarun lagad med skosnören och snörstumpar tiggda på macken. 🙂
(De där plastbitarna som finns mellan hjulhusen och ”kofångaren” trillar ner och viker sig under när man besöker snövallar. Någon som har ett tips om hur man fixar det? Finns det någon hasplåt av något slag man kan sätta dit?)
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.