SSC Allmänt snack Allmänt småprat Isskrapan har landat & den lilla gulliga ssi klibban.

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 50 totalt)
  • Författare
    IMPREZA FOREVER
    Deltagare

Tackar Desen och inblandade i detta och att jag var 1 av de 50 snabbaste att betala in för 2008.
      En iskrapa & en liten SSI 2008 klibba tackar jag för och ser fram emot ett nytt roligt år med klubben.

/Björn

Sign by Dealighted – Coupons & Discount Shopping
      IMPREZA FOREVER
      Deltagare

Tackar Desen och inblandade i detta och att jag var 1 av de 50 snabbaste att betala in för 2008.
        En iskrapa & en liten SSI 2008 klibba tackar jag för och ser fram emot ett nytt roligt år med klubben.

/Björn

Sign by Dealighted – Coupons & Discount Shopping
        Nikke McRae
        Deltagare

Instämmer med föregående talare. Fick också ett litet kuvert med skrapa och märke idag. :7

Ser fram emot ännu ett kul år med klubben.

Nikke McRae
          Deltagare

Instämmer med föregående talare. Fick också ett litet kuvert med skrapa och märke idag. :7

Ser fram emot ännu ett kul år med klubben.

Surbarbro
            Deltagare

Även vi ( Jag och lillbarbro) måste tacka.
              Den får en ärofylld plats, tänkte jag mig.
              Håller å att kollar!
              Och jäv.. den som använder den.

Underbar!

Tackar, tackar 😮 😮

Catrine :7

Surbarbro
              Deltagare

Även vi ( Jag och lillbarbro) måste tacka.
                Den får en ärofylld plats, tänkte jag mig.
                Håller å att kollar!
                Och jäv.. den som använder den.

Underbar!

Tackar, tackar 😮 😮

Catrine :7

rickey
                Deltagare

Jag fick ingen is-skrapa men jag lär ju vara en av de första 50 som betalade in avgiften för jag gjorde det samma dag

=(

rickey
                  Deltagare

Jag fick ingen is-skrapa men jag lär ju vara en av de första 50 som betalade in avgiften för jag gjorde det samma dag

=(

Desen
                    Deltagare

Kul att ni uppskattar det :+

Det känns ju lättare att kämpa med med klubbarbet när man vet att medlemmarna uppskattar det.

Var rädda om skrapan, det finns nämligen inga extra att få tag i.

Rickey – Enligt listorna jag fått så hamnade du tyvärr precis utanför de 50 som fick skrapor. Listorna är skrivna efter den ordning som betalningen registrerats på kontot.

/Andreas, Skåne, Kristianstad

”The speed was good, but the corner was too tight” – J. Kankkunen

SS 2007 1.31.10 GT
                      SS 2008 Flat Out!

Desen
                      Deltagare

Kul att ni uppskattar det :+

Det känns ju lättare att kämpa med med klubbarbet när man vet att medlemmarna uppskattar det.

Var rädda om skrapan, det finns nämligen inga extra att få tag i.

Rickey – Enligt listorna jag fått så hamnade du tyvärr precis utanför de 50 som fick skrapor. Listorna är skrivna efter den ordning som betalningen registrerats på kontot.

SS 2007 1.31.10 GT
                        SS 2008 Flat Out!

jraberg
                        Deltagare

Känns som att det var en lyckad grej att köra med för att få in betalningarna i tid 🙂

Hoppas verkligen att jag inte var försent ute om nu ricky bet. samma dag och inte fick..
                          nåväl, får vara snabbare nästa gång isåf

-johan

jraberg
                          Deltagare

Känns som att det var en lyckad grej att köra med för att få in betalningarna i tid 🙂

Hoppas verkligen att jag inte var försent ute om nu ricky bet. samma dag och inte fick..
                            nåväl, får vara snabbare nästa gång isåf

-johan

Desen
                            Deltagare

Jadu Johan, jag har svaret på om du kommer att få isskrapa eller inte……

Men det tänker jag inte att berätta, den som väntar på något gott väntar alltid längre eftersom han glömt att meddela adressändring till världens bästa bilklubb 😉 😉

Vi får väl se om du får ett kuvert med ett eller två frimärken på.

SS 2007 1.31.10 GT
                              SS 2008 Flat Out!

Desen
                              Deltagare

Jadu Johan, jag har svaret på om du kommer att få isskrapa eller inte……

Men det tänker jag inte att berätta, den som väntar på något gott väntar alltid längre eftersom han glömt att meddela adressändring till världens bästa bilklubb 😉 😉

Vi får väl se om du får ett kuvert med ett eller två frimärken på.

SS 2007 1.31.10 GT
                                SS 2008 Flat Out!

jraberg
                                Deltagare

Det låter bra det. Då har jag ngt att se fram emot nyfiket likt ett barn som väntar på julafton. 😀

-johan

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 50 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.