SSC Allmänt snack Allmänt småprat Isskrapan har landat & den lilla gulliga ssi klibban.

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 50 totalt)
  • Författare
    jraberg
    Deltagare

Det låter bra det. Då har jag ngt att se fram emot nyfiket likt ett barn som väntar på julafton. 😀

-johan

challe
      Deltagare

Gôtt mos hörru Desen :+

Idag damp det ner ett litet sött kuvert med stilig o vacker handstil på som dessutom hade blivit bestyckad med två :7 :7 frimärken, man tackar och bockar, keep up the good work :* 😉 😉

challe
        Deltagare

Gôtt mos hörru Desen :+

Idag damp det ner ett litet sött kuvert med stilig o vacker handstil på som dessutom hade blivit bestyckad med två :7 :7 frimärken, man tackar och bockar, keep up the good work :* 😉 😉

rickey
          Deltagare

Rickey – Enligt listorna jag fått så hamnade du tyvärr precis utanför de 50 som fick skrapor. Listorna är skrivna efter den ordning som betalningen registrerats på kontot./Andreas, Skåne, Kristianstad

Då får jag be om ursäkt för det hela!

rickey
            Deltagare

Rickey – Enligt listorna jag fått så hamnade du tyvärr precis utanför de 50 som fick skrapor. Listorna är skrivna efter den ordning som betalningen registrerats på kontot./Andreas, Skåne, Kristianstad

Då får jag be om ursäkt för det hela!

Pasi_k
              Deltagare

Ett Kuvert med:
                1st. Skrapa
                2st. Årsmärke

Ps Finns inga årsmärken för 2005 kvar?
                Fick bara det skrivet på mitt melemskort när jag gick med i klubben…
                Hade varit nice med alla märken man kan ha 😛 ds.

Pasi_k
                Deltagare

Ett Kuvert med:
                  1st. Skrapa
                  2st. Årsmärke

Ps Finns inga årsmärken för 2005 kvar?
                  Fick bara det skrivet på mitt melemskort när jag gick med i klubben…
                  Hade varit nice med alla märken man kan ha 😛 ds.

Desen
                  Deltagare

Pasi hoppas du förstod att det ena årsmärket är till Tessan. 😉
                    Tänkte jag skulle vara lite ekonomisk med klubbens kassa och spara ett frimärke. 😛
                    Blev tyvärr ingen isskarapa till Tessan.

Det finns tyvärr inga årsmärken kvar sedan 2005

/Andreas, Skåne, Kristianstad

”The speed was good, but the corner was too tight” – J. Kankkunen

SS 2007 1.31.10 GT
                    SS 2008 Flat Out!

Desen
                    Deltagare

Pasi hoppas du förstod att det ena årsmärket är till Tessan. 😉
                      Tänkte jag skulle vara lite ekonomisk med klubbens kassa och spara ett frimärke. 😛
                      Blev tyvärr ingen isskarapa till Tessan.

Det finns tyvärr inga årsmärken kvar sedan 2005

/Andreas, Skåne, Kristianstad

”The speed was good, but the corner was too tight” – J. Kankkunen

SS 2007 1.31.10 GT
                      SS 2008 Flat Out!

Janne248
                      Deltagare

Moderator varning!

I denna tråd så pratar vi bara om ISSKRAPAN och hur trevligt det är att vi fått denna, hur snygg den är och allt det där….

ALLA andra frågor skall ställas i MEDLEMSHANTERINGSTRÅDEN som ligger i rätt del av forumet, nämligen Allmänna klubbfrågor samt klubbnyheter.

Följs inte detta så låses tråden!

Janne248
                        Deltagare

Moderator varning!

I denna tråd så pratar vi bara om ISSKRAPAN och hur trevligt det är att vi fått denna, hur snygg den är och allt det där….

ALLA andra frågor skall ställas i MEDLEMSHANTERINGSTRÅDEN som ligger i rätt del av forumet, nämligen Allmänna klubbfrågor samt klubbnyheter.

Följs inte detta så låses tråden!

SPiKE
                          Deltagare

Du är kanon Desen!!!

Ett styck ölunderlägg damp ner i lådan i ett litet brev. 🙂

/Henrik – som tycker Desen skriver bättre än han pratar 😀 :* :+

SPiKE
                            Deltagare

Du är kanon Desen!!!

Ett styck ölunderlägg damp ner i lådan i ett litet brev. 🙂

/Henrik – som tycker Desen skriver bättre än han pratar 😀 :* :+

jraberg
                              Deltagare

*asg*
                                är det gumman din som skrivit namn och adress på kuvertet? Min andra hälft blev faktiskt lite sotis då jag sällan(läs aldrig) får ngt annat än reklam och räkningar.

Tack för den fina skrapan. Trodde faktiskt inte att den skulle vara så frän men den här var klart snygg och definitivt kaxig med den texten..

Kommer Inte att användas utan ligga i vitrinskåpet när huset är klart 🙂

-johan

jraberg
                                Deltagare

*asg*
                                  är det gumman din som skrivit namn och adress på kuvertet? Min andra hälft blev faktiskt lite sotis då jag sällan(läs aldrig) får ngt annat än reklam och räkningar.

Tack för den fina skrapan. Trodde faktiskt inte att den skulle vara så frän men den här var klart snygg och definitivt kaxig med den texten..

Kommer Inte att användas utan ligga i vitrinskåpet när huset är klart 🙂

-johan

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 50 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.