SSC Allmänt snack Träffar ISTRÄFF Möklinta 21 januari 2006

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 89 totalt)
  • Författare
    Tallen
    Deltagare

Jag är nog också hyffsat klar, men det kan bli med ”fel” bil om
      allt går i lås. Men detta är ju ingen renodlad Impreza träff så
      det ska bli kul att försöka få ett par pruttsladdar. 🙂

/D

frippe
      Deltagare

Fråga: Ungefär hur långt ifrån Stockholm ligger Möklinta?

SecretAgentMan
        Deltagare

Det är lite utanför Sala, kika på http://www.gulasidorna.se 🙂

/J

MarieT
          Deltagare

Möklinta ligger någon mil norr om Sala, så med en omväg runt Västerås för att ansluta
            med oss andra blir det nog sisådär 15-17 mil skulle jag tro.

Åker du direkt mot Sala vid Enköping kanske du kapar några mil, det går ju bra att haka
            på oss andra när vi åker förbi där.

/Marie

SecretAgentMan
            Deltagare

Hmm…jag sneglade nyss på filmsnutten från banan…det ser *väldigt* rakt ut. 😮

/J

griml0ck
              Deltagare

Lite väl me rakor ja.. annars var man ju sugen.. fast man skulle behöva införskaffa lite bättre fulldubbs först. Dom har ju gått nåra rallyn + 3 vintrar. Om nån har några tips på fina o fräsha fulldubbs så vore de toppen!

mvh J

Groover
                Deltagare

Mycket långa rakor… det kommer att gå rejält fort…. hoppas att vallarna är mjuka.
                  Tyckte att det såg lite blött ut på vissa håll. Hoppas att isen är ”safe”.

jraberg
                  Deltagare

Var det där vi var förra året när det var slask o riktigt snorhalt utan dubb?Jag e på. ehm, tror jag. har ngra isträffsdagar innestående på ”vara borta” kontot men måste bara höra så det är ok :)-JR

Gumman har gett ok med reservationen för att jag visst inte hade ngt konto =/ stämmer nog bra det då jag satt och redigerade istället i helgen mellan kräkningarna.
                    så, Klar! Visst kan vi samåka.

nu ska jag leta upp denna dära filmen alla pratar om…

-JR

alrik
                    Deltagare

Var det där vi var förra året när det var slask o riktigt snorhalt utan dubb?Jag e på. ehm, tror jag. har ngra isträffsdagar innestående på ”vara borta” kontot men måste bara höra så det är ok :)-JR

Gumman har gett ok med reservationen för att jag visst inte hade ngt konto =/ stämmer nog bra det då jag satt och redigerade istället i helgen mellan kräkningarna.så, Klar! Visst kan vi samåka.nu ska jag leta upp denna dära filmen alla pratar om…-JR

Stackare, inget tillgodo konto. Kvinnor är onda 😉

Filmen finns här:
                      http://www.salaraceclub.se/index.php?option=downloads&task=download&id=7

/ Mikael

Grusdraparn
                      Deltagare

Var inne och läste lite på deras forum:
                        http://forum.salaraceclub.se/viewtopic.php?t=112&postdays=0&postorder=asc&start=15

Ser ut som om lite mer kyla skulle behövas, dubbelis å grejer i dagsläget.

/K – kommer om vädret tillåter.

MarieT
                        Deltagare

Ja, är isen likadan den 21:a som den är nu, så vete tusan om det ens är någon idé att åka dit.
                          Dubbelis med sådana dimensioner är ju inte riktigt nåt att ta ut bilen på…

Vi får hålla tummarna och hoppas att kung Bore tar en rejäl vända
                          över Möklinta! 🙂

/Marie

alrik
                          Deltagare

Om det värsta händer att isåkat blir inställt.
                            Kanske en fika någonstans vore en idé? Dom flesta har väl trotsallt bokat upp dagen.

/ Mikael

daniel83
                            Deltagare

Kan ju fråga Janne om vi kan åka till ”hans” sjö eller vara på Hässlö. 🙂 🙂
                              Om det går alltså.

//Daniel

SecretAgentMan
                              Deltagare

Isen lär ju vara lika klen överallt, det milda vädret har ju drabbat hela mellansverige…

/J

MarieT
                                Deltagare

Om det skulle vara så illa att isen inte funkar att åka på så är det helt klart en bra idé att ta en fika någonstans.
                                  Men det verkar bli kallgrader hela veckan nu så vi får hoppas att isen fixar sig.

Definitivt beslut om vi ska åka till Möklinta kan vi väl ta på fredag, men även ha en backup-plan på fikaställe
                                  så att vi får ses ändå om det skiter sig med isen.

/Marie

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 89 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.