SSC Allmänt snack Träffar ISTRÄFF Möklinta 21 januari 2006

Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 89 totalt)
  • Författare
    Janne S.A.D.
    Deltagare

Jag tycker att vi satsar på att åka till SAD-Jannes sjö på lördag, det verkar vara ett säkrare kort. Vi ses vid McDonald’s Hälla klockan 9.00, som planerat. Janne, guidning därifrån blir bra! :)/Marie – utan bil

Hej och välkommna.
      Guidning från Hälla 09.00 klart.
      Akademisk 1/4 max 10 minuter

Janne med bil ööhhhh SAAB menar jag ingen Subaru snyft snyft
      BLOCK KOMMER DU??????

Blocken
      Deltagare

BLOCK KOMMER DU??????

De’ vet du! 🙂 :7

/Bläck

Janne S.A.D.
        Deltagare

BLOCK KOMMER DU??????

De’ vet du! 🙂 :7/Bläck

Om du vill kan jag vakta dina bilnycklar när du inte kör:P

janne

GRID
          Deltagare

Jag kommer nog åka till Möklinta ändå. Kommer vara några mil därifrån i helgen så det passar ju bra, nu när det verkar komma lite snö också, hoppas det kommer nån mer impreza så man inte känner sig ensam 😉

jraberg
            Deltagare

Jag kommer nog åka till Möklinta ändå. Kommer vara några mil därifrån i helgen så det passar ju bra, nu när det verkar komma lite snö också, hoppas det kommer nån mer impreza så man inte känner sig ensam 😉

du blir nog nästan ensam 😉 kom till Jannes sjö istället!

Vore suveränt om du kommer Grid! fota mindre och kör mer så kanske du hamnar på dv-band den här gången, förutsatt att nån mer än mig tar med dv-kamera 🙂

Daniel83, om du tar med isdäcc men ingen domkraft hur hade du tänkt sätta på dem? 😉

Jag har en nyinköpt värsta bästa(dyr som f*n var den iaf) mutterdragaren ”dragan” jag kommer förmodligen låna ut den till högstbjudande och på egen risk(den är urstark/snabb) men kanske inte till alla tyvärr (vill ju kunna använda den lite själv åxå) har dock xtra batteri så den ska palla 300 i och ur-dragningar. 😀

edit. första pris i off-topic smiley-Vm går till.. mej? 🙂
              Hur är det med bensinstationer i närheten?
              är det ”jerry-can” som gäller?

-Längtar…

Janne S.A.D.
              Deltagare

Hej hopp kokaråkare
                1 mil från sjön finns en automatstation Svensk Petroleum tror jag.

Janne

Blocken
                Deltagare

BLOCK KOMMER DU??????

De’ vet du! 🙂 :7/Bläck

Om du vill kan jag vakta dina bilnycklar när du inte kör:P janne

Mooooaaaaahahhahahahahaha… aldrig i li… OKEY DÅ :+ 😀 De’ vet la du farsan 😉

/AB

daniel83
                  Deltagare

du blir nog nästan ensam 😉 kom till Jannes sjö istället!Vore suveränt om du kommer Grid! fota mindre och kör mer så kanske du hamnar på dv-band den här gången, förutsatt att nån mer än mig tar med dv-kamera :)Daniel83, om du tar med isdäcc men ingen domkraft hur hade du tänkt sätta på dem? ;)Jag har en nyinköpt värsta bästa(dyr som f*n var den iaf) mutterdragaren ”dragan” jag kommer förmodligen låna ut den till högstbjudande och på egen risk(den är urstark/snabb) men kanske inte till alla tyvärr (vill ju kunna använda den lite själv åxå) har dock xtra batteri så den ska palla 300 i och ur-dragningar. :Dedit. första pris i off-topic smiley-Vm går till.. mej? 🙂 Hur är det med bensinstationer i närheten? är det ”jerry-can” som gäller?-Längtar…

Den som ligger i bilen.men det är väll lättare att ta med sig domkraft.

//Daniel – Väntar på att det ska bli lördag.:)

OzO
                    Deltagare

Den som ligger i bilen.men det är väll lättare att ta med sig domkraft.

Den som redan ligger i bilen… är inte det en domkraft det med? 🙂

_______________________________________________________________________________
                      ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

Blocken
                      Deltagare

Verkar som det blivit en del snö redan, vilket är tiptop!

Snart är det lördag! :7

/AB

Min STi

BVS-Robban
                        Deltagare

I´ll be there !!!!

jraberg
                          Deltagare

daniel, Säkrast är att ta med egen domkraft, inte säkert att ngn annan har, men förmodligen så kommer det finnas. Jag funderar kanske på att låna av ngn i utbyte mot mutterdragarhjälp, men har inte bestämt mig än.Velar fortfarande vilken domkraft jag ska köpa :-/

ska kolla ”lufttrycket i extraljusen och olja antennen” imorgon 😀 *hint hint -> Block*

-JR

Blocken
                            Deltagare

daniel, Säkrast är att ta med egen domkraft, inte säkert att ngn annan har, men förmodligen så kommer det finnas. Jag funderar kanske på att låna av ngn i utbyte mot mutterdragarhjälp, men har inte bestämt mig än.Velar fortfarande vilken domkraft jag ska köpa :-/ska kolla ”lufttrycket i extraljusen och olja antennen” imorgon 😀 *hint hint -> Block*-JR

Choka ordentligt och se till så fälgarna är varma :+

9 grader kallt nu, mera snö på G 🙂

/AB

Min STi

Grusdraparn
                              Deltagare

Nu är iaf isdäCCen monterade på fälg, samt provmonterade på bil´n. Fy fään va tajt d blev 😮 , får se till att plocka bort stänkskydden fram innan det är dax för isen. Eller så skiter jag i det, så demonteras de automatiskt 😀

Nu ska bara baksätet ur och däCCen lastas, sen e jag klar-klar-klar!

/K – finns det takräcke till imprezan?

alrik
                                Deltagare

Nu är det nära 😛

Block
                                  Ingen snö hade singlat ner i hallsta när jag passerade där 01:30. Minus 8 grader var det. Fast snön är på G, snön rör sig hitåt från Örebro. En kollega som låg 40min efter mig sa att det snöade runt Örebro.

Jraberg
                                  Du kan få låna min domkraft 😀 Röd biltema, funkar fint många lägen.

/ Mikael

Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 89 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.