› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › J–LA F-N SA-AN!!!! Nu har man fått bilen skadad IGEN!
- Detta ämne har 8 svar, 1,164 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 6 månader sedan av
Boki.
-
FörfattareInlägg
-
30 juli, 2006 kl. 14:08 #9616
Boki
DeltagareStår parkerad enbart på 3 ställen, hemma, jobbet o lokala restaurangen.
På jobbet står jag parkerad i chefens garage (2 bilar, min o hans).
Chefen vet att jag är SUPERKÄNSLIG för reper mm, O VA F-N ser jag när jag kommer till garaget efter ett pass!??!? JO ett FETT HACK i vingen + en djup repa i vingen o i kofångaren(bak) x( x( x( x( x( x( x( x( x( AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!När jag fråga F-Nskapet så säger han, -nä det var inte jag.
Då fråga jag honom om det var hans ungj-vel, -nä det var inte han heller -de går aldrig in i garaget(där det finn massa verktyg) hans familj……………. påstår han……….Konstigt för att när jag öppna porten så stod radion på + att dörren stod upplåst x( x( x( x(
30 juli, 2006 kl. 14:11 #106956Kniven
DeltagareDå hade jag blivit vansinnig!!!!!x( x(
31 juli, 2006 kl. 18:58 #106960MariaimprezaGT
Deltagarehatar sånt.. själv tycker jag man hittar repor för var gång man tvättar bilen.. den ena värre än den andra.. skulle behöva lacka om sidorna snart!
Impreza GT is teh ####!!
3 augusti, 2006 kl. 20:22 #106957Boki
DeltagareÄr det någon som vet om man kan lämna in den hos lackeraren för att få ett hack (i vingen) fixat utan att hela vingen lackeras???
Ja feta repan i både vingen o kofångaren(bak) också???? ;( ;( ;(
4 augusti, 2006 kl. 11:38 #106961Niklas
DeltagareBoki: Tror det är väldigt svårt. En sak du skulle kunna göra är att fylla i med ett lackstift så länge tills du ”måste” lacka om vingen och då fixa alla skador. Men jag har fått en känsla av att du inte är en sån person som fixar lackskador med lackstift. 😀
4 augusti, 2006 kl. 13:24 #106955Lefty
DeltagareOmlack som gäller om det ska bli som ”nytt” igen 🙂 Pass på medans bilen är nyare.
4 augusti, 2006 kl. 13:36 #106958Boki
DeltagareBoki: Tror det är väldigt svårt. En sak du skulle kunna göra är att fylla i med ett lackstift så länge tills du ”måste” lacka om vingen och då fixa alla skador. Men jag har fått en känsla av att du inte är en sån person som fixar lackskador med lackstift. 😀
😀 hihihihihih jag har en hel burk med färg från när ja fick lacka om kofångaren bak helt för ca 2 månader sedan ;(
4 augusti, 2006 kl. 14:33 #106954Manor
DeltagareBoki, kolla med detta företag.
http://www.spotpaint.se/index.htm
Jag vet inte om de är duktiga eller vad det kostar…men de verkar satsa på att laga den typ av skada som du har fått på bilen.
4 augusti, 2006 kl. 23:13 #106959Boki
DeltagareBoki, kolla med detta företag.http://www.spotpaint.se/index.htmJag vet inte om de är duktiga eller vad det kostar…men de verkar satsa på att laga den typ av skada som du har fått på bilen.
🙂 🙂 🙂 🙂 SUPERTACK MATS!!! 🙂
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.