SSC Allmänt snack Allmänt småprat Ja du, Blocken. Nu får du cykla till jobbet ett tag…

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 44 totalt)
  • Författare
    dlehtihet
    Deltagare

Blocken får göra samma resa som jag gjort helt enkelt:

ifrån en GT
      … Till STI
      (till Legacy)
      till…..

en sån här:

http://www.baotian.se/images/new/classic-blue.jpg

100% riskokande asiat med potential (* harkel *).

Billig i drift som tusan och får åka i bussfil. Perfekt för de #//#(”!?# trängselskatterna 🙂

(för anders, hur trist är det inte att få en massa motion när man kan undvika det? 🙂 )

//Danne

Zeb_Macahan
      Deltagare

Grattis till ett lyckat köp, Jens & Linda! Förbaskat kul att träffa er! Välkomna till STi-världen :)Nu blir det Crescent för hela slanten…http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album475/DSC00567.sized.jpgLYCKA TILL! :)Mvh BlockenCrescent Boge KokarEdition I

Tackar! Det var trevligt att träffa på dig själv. Nu ska bara bromsarna sluta gnissla. Någon som har några tips på varför nya redstuff skriker som satan? Eller rättare sagt på hur man får tyst på sakerna?

/ Jens

STi – 03

Grusdraparn
        Deltagare

Nu ska bara bromsarna sluta gnissla. Någon som har några tips på varför nya redstuff skriker som satan? Eller rättare sagt på hur man får tyst på sakerna?/ JensSTi – 03

Bromsa hårdare 😉

/K

Lefty
          Deltagare

Finns isdäck + fälg som passar eller måste du byta bromsar ?

11.07 kostar soppan i Boden nu. Bara att komma upp o smeka siffrorna 😀

Manor
            Deltagare

Grattis till en fin bil.
              Jag grubblar också på vad Blocken ska skaffa för åkdon (efter cykeln).

Nu har vi både en Ordförande och en ExOrdförande som saknar en Impreza att åka i. Vart ska världen sluta…

mvh Mats N

daniel83
              Deltagare

Grattis till Köpet av en mycket fin bil!

Enligt ganska säkra källor som jag har prata med funderar Block på en RA.

//Daniel – Nyfiken på vad Block ska köpa.

Strat
                Deltagare

Det är rätt schysst triangulering av chassit i alla fall. Upplever du någe flex? 😉

Patrik K
                  Deltagare

Ja man får väl grattulera er båda, båda verkar ju nöjda med sina köp 🙂

Block: Jag tror stenhård på den dära reafläktarna, då kan du ha dom på bena om du tar upp fallskärmsflygning 😀 finns en galen Finne på nätet som bibehöll en flyghöjd på 2000 fot i 30 sekunder med liknande spisar så det e bar o åk

// Patrik K – snart har pärlan rullat hela 5000 mil

Niklas
                    Deltagare

Du skall väl köra runt på en Subaru-cykel, Blockjävel. }(

pannan
                      Deltagare

Köp 22b:n nu Block

christopher
                        Deltagare

Blocken//
                          Blir det rallyspåret nu?

Själv har man fastnat helt där som många tidigare subba ägare.

Impreza är ballt, att köra rally är en annan grej……allt har sin tid, men för er som funderar på att börja:
                          Gör inte det för det går inte att sluta……

Det var billigare för mig att åka rally förra året än att köra Imprezan på gatan. Men så åker jag inte WRC i skogen heller.

/
                          fraSSe

http://www.franssonmotorsport.se

Blocken
                          Deltagare

Grattis till Köpet av en mycket fin bil!Enligt ganska säkra källor som jag har prata med funderar Block på en RA.//Daniel – Nyfiken på vad Block ska köpa.

Intressant! Möjligtvis samma kille som kände nån som kände nån som kände nån som kände mig och visste att jag byggde 7-sekunders dragrace-Kokare för ett halvår sedan? …det är en häääärlig ålder :+

/Black

Crescent Boge KokarEdition I

Blocken
                            Deltagare

Blocken får göra samma resa som jag gjort helt enkelt:ifrån en GT… Till STI(till Legacy)till…..en sån här:% riskokande asiat med potential (* harkel *).Billig i drift som tusan och får åka i bussfil. Perfekt för de #//#(”!?# trängselskatterna :)(för anders, hur trist är det inte att få en massa motion när man kan undvika det? 🙂 )//Danne

Närrå, det är rätt skönt i sommarsolen, peppar peppar…

24min 33sek till jobbet imorse, inkl felnavigering med backning.
                              21min 05sek från jobbet nu.

F-n att allt ska gå på tid…

/Black

Blocken
                              Deltagare

Det är rätt schysst triangulering av chassit i alla fall. Upplever du någe flex? 😉

Ramen i sig är rätt styv, men styret är lite vekt. Ska se om det finns några uniballs att montera. Whiteline antilift-kit och en stående Strombergare kommer förhoppningsvis innan Superstage.

Ytterligare grejer som ska monteras:
                                http://www.biltema.se/Archive/Product_images/27/Large/27-281_l.jpg http://www.biltema.se/Archive/Product_images/27/Large/27-350_l.jpg http://www.biltema.se/Archive/Product_images/27/Large/27-677_l.jpg

Hoppas våren håller i sig och att kommunen sopar cykelbanorna!

:+ :+ :+

/Klick – saknar redan Kokarn

Mats
                                Deltagare

Lyssna nu vad jag säger till dig!! 22B!!!

22B
                                  22B

Inget annat kommer accepteras!
                                  😀 :+

Mats GBG
                                  Regionsansvarig Göteborg

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 44 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.