SSC Allmänt snack Allmänt småprat Jag blir så arg!!!

• Detta ämne har 16 svar, 1,766 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år sedan av whitestripe.
Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 17 totalt)
  • Författare
    Scav
    Deltagare

är det din bil ? kanske e nån som inte har så bråttom hehe

Vio
      Deltagare

Mja… Det är HANS bil…. Och HAN är bilmekaniker…. Jag mår fan dåligt om jag inte kan tvätta bilen varje vecka… 🙁

alrik
        Deltagare

Jag har tvättat Type R:en 2ggr på 10 månader. Iofs har bilen tillbringat dom senaste 3 månaderna i garaget.

/Mikael

Vio
          Deltagare

Måste bara ventilera min ilska lite… I drygt ett halvår nu har jag kört förbi Autoverkstaden på Teleborg varje dag, och nästan varje dag har där stått en röd Impreza GT… Nu till det som gör mig så förbannad.. Den har en buckla på vänster framskärm.. SOM HAR FUNNITS DÄR I ÖVER FYRA MÅNADER!! ;( ;(

Visst, han kanske inte kan laga det.. Men har inte Autoewperten framskärmar till Imprezan i sitt sortiment..? Dessutom är ju killen BILMEKANIKER!! x( x( x(

Så… Nu har jag fått det sagt och mår mycket bättre.. 🙂

Niklas
            Deltagare

Är det inte ganska vanligt? Det man jobbar med på vardagen vill man inte rota med på fritiden. Jobbar man på kafé kanske man inte vill ta en kaffe när man kommer hem. Jobbar man på McDonalds kanske man inte vill ta en burgare med polarna efter jobbet. Är man gynokolog så vill man kanske inte rota där ne…(tack det räcker! red anm.) 😀

Det jag kan tycka är att det är ju ett fint betyg att bilmekanikern kör Subaru, bevisar ju bara att det är en bra bil för han köper ju inget skit som strular.

MariaimprezaGT
              Deltagare

HAHA !

Faktum är att NOR, vår leverantör på karosseridelar har slutat tillverka skärma till impreza då de är sån liten efterfrågan… Gick inte ens att beställa, försökte med det för ett tag sen.

Maria

b20mannen
                Deltagare

Varför just plåt? Finns ju kålfajberflyglar!
                  Han kanske sparar till såna?

Vio
                  Deltagare

Alien: Så bara för att jag jobbar på ICA så vill jag inte handla mat? Resonemanget är lite svagt tycker jag..

Personligen skulle jag inte lämna min bil till någon som inte tar hand om sin egen…

Niklas
                    Deltagare

Alien: Så bara för att jag jobbar på ICA så vill jag inte handla mat? Resonemanget är lite svagt tycker jag..

Resonemanget var kanske inte så seriöst och allvarligt menat, därav smileyn. 😛

Personligen skulle jag inte lämna min bil till någon som inte tar hand om sin egen…

Personligen skiter jag fullständigt i hur en bilmekanikers egen bil ser ut, så länge det jobb han gör på andras bilar är toppklass är jag nöjd.

För de som tittar på tv-serien Roomservice på Kanal5 så gjorde de nyligen om en av huvudrollsinnehavarnas vardagsrum. Han är snickare och en jävel på att bygga men sitt eget vardagsrum såg rent för jävligt ut. Personligen skulle jag utan att blinka låta honom komma hem till mig och bygga om precis vad han ville. Men du kanske skulle vara rädd att han förstörde allt?

Vio
                      Deltagare

Jo.. Det är sant.. I’ll give you that, men, man kan ju också säga så här:
                        Vem tittar intresserat efter fula männsikor på krogen?

Det är bara att inse, utsidan är minst lika viktig som insidan, därför kan man säga att han som bilmekaniker borde ta bättre hand om sin bil.. Man raggar ju inte på fulaste människan på krogen med förbehållet att det är insidan som räknas.. Eller..?

Rätta mig om jag har fel, men man får väl aldrig chansen att göra om ett första intryck..?

RXY430
                        Deltagare

Jag hade en kollega som gjorde det förut med resonemanget att det var lättare att få napp då 😀 😀 😀

Att gå på krogen är som att öppna en ask choklad. Alla godbitar är redan tagna och allt som återstår är några spritfyllda äckel i hörnen…. 😛

b20mannen
                          Deltagare

Jag hade en kollega som gjorde det förut med resonemanget att det var lättare att få napp då 😀 😀 😀 Att gå på krogen är som att öppna en ask choklad. Alla godbitar är redan tagna och allt som återstår är några spritfyllda äckel i hörnen…. 😛

Köper du begagnad choklad? 🙂

Jag menar om godbitarna redan är tagna när asken öppnas?
                            Har ICA börjat plocka upp gamla chokladaskar från golvet och plasta om? 😀

FeA
                            Deltagare

Köper du begagnad choklad? :)Jag menar om godbitarna redan är tagna när asken öppnas?Har ICA börjat plocka upp gamla chokladaskar från golvet och plasta om? 😀

😀 😀 😀

Klasagasa
                              Deltagare

Jag hade en kollega som gjorde det förut med resonemanget att det var lättare att få napp då 😀 😀 😀 Att gå på krogen är som att öppna en ask choklad. Alla godbitar är redan tagna och allt som återstår är några spritfyllda äckel i hörnen…. 😛

😀 Rullar runt på golvet… 😀 :7

Nr4
                                Deltagare

Nu måste jag erkänna en sak att jag har haft en buckla på min högra bak dörr sen förra vintern. och jag har inte fixat den än.

Fast den syns inte så väl. tror det blir kolfiber dörrar sen :p

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 17 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.