SSC Allmänt snack Allmänt småprat Jag har köpt Impreza igen

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
  • Författare
    Palm
    Deltagare

Äntligen är jag tillbaks i förarsätet på en impreza GT :9

Hur aktiverar jag mitt medlemskap igen, det ligger vilande troligtvis eller kan jag betala på plats om jag kommer till mantorp på fredagen?

Lite om bilen som inte legat ute på annons utan jag nosade upp den i stan där jag bor.

Röd GT MY99 med 11600 mil på mätaren med AC(det var ett krav)

Motorblock och innhåll bytt på garanti vid 7300mil(49000kr)
      Efter det har den fått Unichip mappat av trollspeed
      Walbro 255 bränslepump.
      Rostfritt 2.5″ system med racekat, även ett 3″ hemmabygge som sitter på nu.
      I stort sett nya D2 Coilovers sitter monterade.
      3 uppsättningar fälgar & däck
      Svarta racequip stänklappar
      Alla orginal delar fick jag med plus extra förarsäte i bra skick.
      Remmar + bromsar bytta runt om sista året av ägaren som jobbade på subaru verkstaden här i stan.

Minuset i dagsläget är, att det börjat krypa rost på standardstället i bakskärmarna men det ska åtgärdas snarast samt normal antal stenskott på huven men i de stora hela en välskött bil med rätt moddar på, pratade även med den förste ägaren som hade bilen tills förra året och han var väldigt seriös så det känns som ett bra köp.

Bilder kommer

alrik
      Deltagare

Grattis!

/Mikael

kelta
        Deltagare

Trevligt
          Låter som du hitta vad du sökte
          Jag är inte så insatt i klubben
          men angående medlems avgift är det nog inga problem att lösa på plats
          men skriv in i tråden TRÄFFAR:ANMÄLAN OCH TIDER MANTORP att du kommer

Lycka till

Manor
          Deltagare

Grattis och välkommen igen :-).

Surbarbro
            Deltagare

Finns bara en sak att säga…….

GRATTIS!

Ett bättre val kan, man inte göra.
              Välkommen tillbaka.
              MVH/ Catrine;)

Subarumicke
              Deltagare

Vem köpte den gamla bilen?

Palm
                Deltagare

Vem köpte den gamla bilen?

Den ”gammla” som jag köpte ny -00 och sålde hösten 02(mitt pucko) såldes till en swedberg i halmstad, han har haft kvar den tills nu då den såldes vidare för ca 3 veckor sedan men den hann jag inte köpa tillbaks. Den var finare än någonsinn med kjolpaket och grejer, den gick till skövde eller något sa han när jag pratade med honom.
                  Hade gått 6 tusen nu och inte vinterkörd de sista 4 åren. Gick för ca 150 tusen.

Janne248
                  Deltagare

Hur aktiverar jag mitt medlemskap igen, det ligger vilande troligtvis eller kan jag betala på plats om jag kommer till mantorp på fredagen?

Betala in 300:- för år 2007 till det vanliga plusgironummret. Ange ditt medlemsnummer i informations fältet. Gärna ditt nya reg nummer också. Se denna http://www.impreza.nu/ssi2/club/medlems_ansokning.php ”>sida.
                    Betala gärna in i god tid för Mantorp så medlemsansvarige kan skicka ut ett 2007-årsmärke till dig. Det är bra om vi slipper medlemsinbetalningar på plats, allt för att spara tid och komma igång med körningen i tid. Men visst går det att fixa på plats.

Anmäl dig till storträffen i denna tråd senast 16/5.

Välkommen tillbaka!!

Patrik K
                    Deltagare

Från en hemvändare till en annan :+

Välkommen tillbaka och grattis!!!

// Patrik K

Palm
                      Deltagare

Från en hemvändare till en annan :+ Välkommen tillbaka och grattis!!!// Patrik K

Detsamma, fan va skönt det är att köra imprezan. Iofs måste jag nog justera fjäderbenen för nu står dom på hårdaste inställningen om man skakar ju sönder men oj va de biter i när man rattar;)

Patrik K
                        Deltagare

Detsamma, fan va skönt det är att köra imprezan. Iofs måste jag nog justera fjäderbenen för nu står dom på hårdaste inställningen om man skakar ju sönder men oj va de biter i när man rattar;)

Jag hade ju en uppsättning Whiteline prylar på förra GT:n, var som natt och dag för mig, bilen blev mkt mer direktstyrd… och jag funderar på att göra samma sak med kåååmbin, men har märkt nu under lite mekande (renoverade h-bromsok + bytte till stålomspunnet runt om) att den är mkt styvare i chassit än sedanen 😛

Men först ska ekonomin bli lite bättre innan annat smågodis åker på. För orginal rockar fett!!!

// PAtrik K

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
                        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.